27.05.2016

Cât influenţează personalitatea ta decizia de cumpărare?

Sunt foarte curios să văd răspunsurile voastre la întrebarea din titlu. Pentru că atunci când îţi alegi anumite produse, clar transmiţi un mesaj legat de personalitatea ta şi despre cum vrei tu să te perceapă lumea. Căci, desigur, sunt nunaţe magistrale pe zona asta, adică poate că personalitatea ta este una de flower power, dar tu, prin produsele pe care le achiziţionezi şi pe care le arăţi lumii, vrei să transmiţi că eşti hipster. Sau ceva de genul, aţi înţeles ideea :)) Căci fiecare avem un brand şi îl gestionăm ca atare, fiecare suntem – vrem sau nu vrem – mici businessmen care ne vindem permanent brandul şi care obţinem beneficii (sau nu) în urma acestei activităţi.

Lumea spune că telefonul cu care defilezi spune enorm despre tine. Sau ceasul. Sau hainele. Sau maşina. Sau muzica pe care o asculţi când te aud şi alţii. Sau filmele la care mergi. Sau echipa cu care ţii. Toate aceste se adună, într-un fel de contabilitate personală, şi, din când în când, constituie un bilanţ de imagine la care ar trebui să fim atenţi. Căci, dacă nu suntem pe fază, să ştiţi că şi în lumea asta a brandurilor personale există un fel de Gardă Financiară – nu aş şti cum să îi zic altfel, poate mă ajutaţi voi – care te amendează la marele fix când îţi dă contabilitatea aia personală cu virgulă. Iar de oferit ceva, fireşte, nu ai să vezi aşa ceva de la un astfel de organism branduistic. Căci în acest domeniu singurul care poate să îţi ofere ceva eşti doar tu :)

Legat de subiectul acesta, repet, aş vrea să vă aud părerile în comentarii. Dar să fie de alea spuse pe şleau, ca la peluză, doar că fără înjurături şi jigniri, fireşte, căci pleacă instant în spam astfel de manifestări grobiene ale neandertalismului 2.o.

Iar pentru bloggerii care vor să câştige un videoproiector, un iPod, un HDD extern şi o telecomandă universală, avem o campanie pe acelaşi subiect, pentrui clientul evomag.ro, la care vă invit să participaţi.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Caut exemple despre turismul agenţiilor de turism în social media

Cu tristeţe, despre SMS Timişoara. Cu bucurie, despre blogging

6 comentarii

  1. miercuri, 12 septembrie 2012, 13:14

    Parerea mea e ca cei pasionati de tehnologie, isi aleg device-urile in functie de nevoi, si nu de personalitate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 12 septembrie 2012, 13:19

      dar tin cont si aspect.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 12 septembrie 2012, 13:20

        Aspectul personal sau al device-ului?

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
      • miercuri, 12 septembrie 2012, 13:20

        de*

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  2. miercuri, 12 septembrie 2012, 17:02

    In functie de nevoi, clar.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. joi, 13 septembrie 2012, 15:07

    Un cumparator cu cap va achizitiona dupa nevoi. Dar nu este intotdeauna la fel. Cati nu sunt cei care isi cumpara Galaxy S3 sau proaspatul Iphone numai sa fie in pas cu moda. Nu stiu cati la suta din cei care au S3 folosesc 50% din functiile lui. Privitor la intrebarea din titlu, eu sunt paranoic uneori si ca atare merg pe gama Thinkapad de la Lenovo in materie de laptopuri. Am prieteni care merge pe Sony ca are materiale mai placute ochiului sau pe HP ca au laptopuri cu floricele. Pe un Thinkpad il poti scapa pe jos, versi pe el diverse si el tot mai merge. Ai impresia aia de siguranta. De asemenea la telefoane am vrut sa-mi cumpar Galaxy Xcover dar bugetul in luna respectiva dadea cu rosu si am renuntat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *