08.12.2016

Cum răspunde conducerea Aeroportului Otopeni la mailuri

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Pe 29 iunie scriam despre Aeroportul Henri Coandă Otopeni, pe care eu l-am numit atunci „această autogară carpato-danubiano-pontică”, având, desigur, motivele mele. Am trimis atunci, în aceeaşi zi, un mail către conduderea Aeroportului în care solicitam să mi se spună de ce nu se instaleaza mai multe filtre de securitate, ca să scăpăm de cozile alea oribile şi deloc europene.

Şi exact când mă pregăteam să scriu o postare pe tema lipsei de reacţie a instituţiilor la mailurile pe care lumea le trimite către ele (oricum o să o scriu, căci am deja juma de draft), uite că primesc răspuns de la conducerea Aeroportul Otopeni (de fapt de la Compania NaţionalăAeroporturi Bucureşti, ca fim mai exacţi). După cum puteţi vedea mai jos. A trecut o lună, e drept, dar măcar am primit răspuns. Ceea ce nu se poate spune despre alte inistituţii, mult mai acut plătite din banii bugetarilor, ca să zic aşa, decât Aeroportul, care are, fireşte, un alt statut.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ne ajutaţi să facem o figură frumoasă la Park(ing) Day?

Hai să ducem România 2.0 la Jocurile Olimpice!

14 comentarii

  1. joi, 2 august 2012, 09:47

    Prelucreaza pasagerii?… Ma fac salam, sau cum? :))

    Eu cred ca astia au inventat un robot care poate interpreta texte si sa creeze raspunsuri la ele, pentru nu pot sa cred ca o fiinta umana a scris acest mail.

    Mersi

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 2 august 2012, 09:54

      Sigur ca au templateuri pregatite, caci trebuie sa urmeze niste proceduri foarte clare, dar tot omul raspunde. Iar parte cu prelucrarea este, cred, limbaj de specialitate :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  2. joi, 2 august 2012, 10:13

    Mie mi se pare un răspuns „la locul lui”. Îți expune situația actuală, motivul pentru care se întâmplă acel lucru și planul pentru îmbunătățirea procedurilor.

    În plus, te face să simți că ai făcut un lucru bun oferindu-le feedback după ce ai utilizat serviciul lor. Foarte profi departamentul lor de comunicare, cred eu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 2 august 2012, 10:15

      Daca ar fi sa dau o nota de la 1 la 10 raspunsului lor, ar fi un 8 decent. Am pus si durata cam lunga de raspuns la calcul. Poate ca sunt eu mai putin exigent, dar, pe de alta parte, sunt familiarizat cu comunicarea pentru un brand cu multe, multe restrictii si stiu cat e de greu sa vorbesti… omeneste :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • joi, 2 august 2012, 10:45

        E posibil ca, fiind instituție publică, să aibă încă reflexul celor 30 de zile legale pentru răspunsul la cereri/plângeri/sesizări.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  3. joi, 2 august 2012, 10:22

    Ah, pe Otopeni inca e bine, pe Baneasa stateam cam 2 ore la controlul pasapoartelor si, desigur, nici nu mi-a trecut prin cap sa le trimit o scrisoare :(

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 2 august 2012, 10:28

      Ioi, hai sa incercam sa nu mai amintim de mizeria de Baneasa si sa ingropam acele amintiri sinistre pentru totdeauna in uitarile noastre… :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • joi, 2 august 2012, 10:29

        Incerc, dar drumul spre Otopeni trece pe langa Baneasa, spre vesnica amintire :D

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  4. joi, 2 august 2012, 10:46

    In nenumaratele dati in care i-am calcat pragul, am ramas oarecum profund dezamagit…Nici nu are rost sa comparam, dar pana si aeroporturile Low Cost din vest sunt la un nivel peste…Cat despre „prelucrare” nu am ce comenta ca si asa te trateaza ca pe un obiect…Mi-au pierdut bagajul de 2 ori si de fiecare data cand raspundeau la mail-urile trimise o faceau intr-un mod evident de cocoa :), cu intrebarea…veniti dumneavoastra sa-l ridicati?Da maine imi cumpar macara…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. joi, 2 august 2012, 12:23

    Eu cred ca in decizia de notare a raspunsului ai tinut cont doar de partea PR a acestuia.
    Hai sa-ti zic eu cum vad treaba: tu ai asteptat cam mult si cam inghesuit sa treci de punctul de control de securitate. Te-ai gandit sa ceri niste lamuriri privind portile inchise. Si ti s-au comunicat urmatoarele:
    – controlul il face SRI-ul. (ma intereseaza?)
    – timpul de asteptare e de 3 minute chiar si cand e aglomerat. (serios?)
    – traficul a crescut cu 30%, la fel si „desfasurarea de forte” de la check point. (si?)
    Eu ma intreb care e de fapt raspunsul la jntrebarea ta: de ce nu se deschid si alte porti?
    E clar ca omul e director de comunicare. Cred ca aici s-ar potrivi urmatoarea expresie: daca nu ii poti convinge, zapaceste-i.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 2 august 2012, 12:25

      Ai si tu dreptate in ce zici. Doar ca eu, ma stii, aleg sa vad partea plina a paharului. Adica faptul ca am primit un raspuns decent. Motiv pentru care si discutam despre el acum. Iar asta nu e putin lucru, trust me.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  6. marți, 7 august 2012, 00:50

    3 minute my ass!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. joi, 6 septembrie 2012, 09:04

    […] conducerea instituţiei îmi spune altceva, căci ia uitaţi ce mi-a răspuns – oficial, cu antent şi ştampilă – când am scris că Otopeni este o autogară […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. joi, 15 septembrie 2016, 11:17

    Asa merg treburile la noi in tara, adica jalnic. Cei care sunt in masura sa schimbe ceva nici nu le pasa de acest lucru.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *