28.09.2016

Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc

Cel puțin asta este teoria mea. Pe care am susținut-o cu ocazia Social Media Summer Camp, organizată de inepuizabilii tovarăși de la Revista Biz în acest weekend, la Pârâul Rece. În mare, teoria mea sună cam așa: așa cum m-au învățat prietenii mei de la Michelin, un cauciuc este fantastic de important pentru o mașină. Dar, de enorm de multe ori, lumea nu realizează cât de importantă este chestia aia neagră și rotundă (care este construită din peste 200 de componente, apropo) și se interesează doar de mașină. Ei bine, după părerea mea relația dintre bloggeri, agenție și client este precum acel cauciuc, la care lumea nu se prea uită, dar care este extraordinar de important pentru reușita unei campanii. Care campanei, mergând mai departe cu comparația, este mașina, firește :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ziua de luni

Pe cine urmărim pe twitter și de ce

4 comentarii

  1. vlad.dulea
    luni, 16 iulie 2012, 10:03

    corect!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 16 iulie 2012, 10:28

    Faina poza de la final, oare cine o fi facut-o? :P

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • luni, 16 iulie 2012, 10:30

      Aaaaaa, stai ca pe aia am uitat sa o scot :)) Ca era valabila doar pentru faza de acolo cu diploma :)) Acuma asta este. Declar oficial ca iti apartine :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. luni, 16 iulie 2012, 22:05

    […] Facebook – SMS Camp 2012 Exercițiu practic – comunicare de criză și lansarea unui nou produs Relația dintre bloggeri, agenție și client este ca un cauciuc O zi memorabila la Social Media Summer Camp! Social Media Summer Camp (day 4) Aşadar, Biz SMS […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *