26.06.2016

Cu ce am greșit la faza cu ”Tricoul îl face pe blogger”?

Am lansat provocarea cu ”Tricoul îl face pe blogger” ca o chestie fun. Din care unii nu au înțeles nimic, firește. Cum nu prea înțeleg în general din ce se întâmplă în viață și de ce lor le dă mereu și mereu cu virgulă. Că ei sunt de vină, nu ceilalți, asta este evident pentru toată lumea, mai puțin pentru ei, desigur. Dar să îi lăsăm pe acești unii și să revenim la tricourile noastre, cum ar veni.

Când am primit solicitarea de la Zorile Store să îi ajutăm cu promovarea secțiunii de tricouri, am zis să o facem mai fun, nu doar să îi provocăm pe bloggeri să vorbească despre tricoul preferat sau ceva de genul. Așa că Anne-Marie, project managerul BlogalInitiative.ro, a venit cu ideea ”Tricoul îl face pe blogger”, mie mi-a plăcut tocmai pentru că mi se părea fun, așa că am zis ok, Adelina de la Zorile Store a zis și ea ok, așa că i-am dat drumul. Apropo, puteți câștiga chiar tricoul despre care ați ales să scrieți pe blog.

Acuma serios, cu ce am greșit la faza asta? Că io nu reușesc să mă prind nicicum…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Diferența dintre feedback și feedforward

Social media, un job intern sau o agenție?

17 comentarii

  1. miercuri, 27 iunie 2012, 06:24

    :)) n-are rost sa iti mai bati capu’. Stai chill, cine vrea sa inteleaga o va face. Sa ai o zi frumoasa!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 27 iunie 2012, 08:56

      Io am zis sa intreb, sa nu creada lumea ca nu sunt atent la sugestii. Bine, nu sunt atent la sugestii de astea gen topor in freza, dar din cand in cand mai fac si io arogante de astea sa intreb ceva stiind care vor fi raspunsurile :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  2. miercuri, 27 iunie 2012, 07:14

    Cu nimic. Mie chiar imi place concursul. ce nu-mi place este modalitatea de prezentarea a produselor de pe Zorile Store. Este atat de neatractiva:)

    PAREREA MEA!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 27 iunie 2012, 08:56

      Ce intelegi prin neatractiva? Da detalii, poate chiar ajuta feedbackul asta. Tu ce ai face altfel?

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 27 iunie 2012, 15:00

        pentru mai multe detalii, le dau adresa mea de e-mail:))

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  3. miercuri, 27 iunie 2012, 09:09

    Mai bine spune ce s-a întîmplat rău, ca să-ți spunem cu ce ai greșit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 27 iunie 2012, 09:13

      Asa-i usor, domn profesor :)) Pai aia nu inteleg nici io. Ca in afara de „ce campanie naspa”, nu am aflat mai multe. De aia intreb, ca poate intelegeti voi mai multe :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 27 iunie 2012, 09:18

        A, am crezut că e ceva concret. Eu cred că deja nu mai trebuie să te mai gîndești la comentariile de tipul ăsta, că nu mai ești copil.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  4. miercuri, 27 iunie 2012, 09:13

    +1 la george

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 27 iunie 2012, 09:30

    Mie mi s-a parut ok. Cat despre reactii negative.. nu stiu cum sa zic dar am vazut de prea putine ori reactii pozitive la actiuni in ultimul timp am vazut doar reactii uracioase din pacate.Daca campania functioneaza … sa le stea in gat!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. miercuri, 27 iunie 2012, 11:50

    Nici eu nu-mi dau seama cu ce-ai gresit…Mi e chiar mi-a placut cum suna:). Las-o balta, unii sunt frustrati de viata !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. miercuri, 27 iunie 2012, 18:52

    Fiecare intelege ce vrea. Daca pentru tine e bun asa, atunci de ce te agiti?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. joi, 28 iunie 2012, 00:06

    parerea mea ca e prea slaba campania si prea neinteresanta. sincer ca eu chiar aveam o poza faina…. dar sincer eu n-as da banii nici pe tricourile alea , nici in magazinul ala si nici nu i-as face reclama. din n motive…. primul ar fi preturile exagerate la tricouri. Pentru ca intamplator sau nu am un dulap plin de tricouri de calitate , firme etc cumparate exclusiv din Germania si care costa la pret intreg juma de pret iar la oferta ultimul care mi l-am luat am dat pe un LaCoste 1 euro :)) nou nout din magazin :D. in al doilea rand …. intelegem ca nu este buget de premii dar poti frate sa o fii mai creativ in brief nu sa citesc ca daca scriu o tona primesc un tricou personalizat. mi-l fac singur cu 20 de lei ca stiu eu pe cineva :)). Inca astept campania sa ma laud cu tricoul primit de absolvire …. si cu poza de pe triou :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 28 iunie 2012, 06:13

      Mah, noi atat am putut. Asteptam sa vedem din partea altora campanii mai interesante. Oh wait…

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  9. joi, 28 iunie 2012, 07:43

    @Mihai tricou personalizat?
    Premiul consta intr-un tricoul la alegere de pe pagina wwww.zorilestore.ro/tricouri

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. marți, 3 iulie 2012, 16:21

    Am intrat acilisa pe blog(postarea asta mai exact) de pe blogal, ca parea ceva de actiune.
    Sincer, ori e cate unul suparat ca nu-l incap tricourile din varii motive ori e simplu, sindromul privitului la TV. Nu-ti place, scimba’n ceapa ma-si canalu’, de ce s-o foiesti aiurea …

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *