Nici acum nu pot să îmi explic cum de am uitat să fac poze atunci… Dar hai să trecem peste asta și să punem totul pe ceasul rău. Care a durat vreo câteva zile, căci atâta vreme am avut mașina la mine :)) Partea bună este că mi-am învățat lecția și că de acum înainte bag poze să fie și în plus :D
Am primit anumite critici legate de pozele pe care le fac eu mașinilor pe care le mai iau în teste. Căci, cică, se fac după un anumit format, după anumite reguli, de astea. Nu contest că așa o fi. Doar că așa o fi în lumea presei. Căci în lumea mea mie îmi pare că trebuie să arăți o mașină așa cum este când o folosești. Adică reală, cum se întâmplă oricui care are o mașină. Adică murdară, căci a merge pe drumurile din România cu mică ploicică în freză înseamnă mă mașina ți se face de altă culoare decât cea din fabricație. Adică cu niște unele aruncare prin portbagaj, căci cam așa stau lucrurile în portbagajele noastre, nu fiți mironosițe acuma :D Așa că io așa am procedat cu pozele și așa o să procedez și de acum înainte.
Spre exemplu, când prietenii de la Neste Automotive (cu care, zic în paranteză, pregătim ceva fain :D), mi-au dat cheile unui Ford Focus EcoBoost, am făcut poze imediat după o tură de vreo 800 km prin țară. Iar el arăta exact cum vedeți în fotografiile de mai jos. Bine, scosesem bagajele, căci așa a fost filmul :D, dar înțelegeți voi ce vreau să zic.
Legat de mașină, ce aș mai putea zice în plus față de ce am zis aici? Nimic, așadar nu mai zic nimic :D Dar pot să vă spun că dacă sunteți interesați să achiziționați un Ford vi-i recomand cu căldură pe cei de la Neste Automotive. Căci au un stil fain de a povesti cu omul, care mie îmi place corespunzător :D
[nggallery id=33]
5 thoughts on “Cum faci poze unui Ford Focus EcoBoost real”
Bun, întâi o glumă și după aceea criticile.
Am văzut constatatori la companiile de asigurări care fac poze mai artistice.
Acum criticile
1. Când pozezi o mașină de test asigurăte că nu este într-o rână, într-un spațiu strâmt, jegos etc. (piesajul din jurul ei contează enorm, dacă nu ai peisaj te folosești de un obiect ceva)
2. La OMV costa 5 RON o fisă să îi dai un jet să o speli, dacă nu ai timp, dealerii care au spălătorie în cadrul serviceului lor nu se supără să îți spele mașina dacă le explici de ce.
3. Puțini știu să pozeze interioare, atunci când vrei să mai pozezi elemente din interior asigură-te că nu ai spații de soare și umbră care se intercalează, soarele sparge poza, iar unde e umbră se vede super închis și niciun Photoshopist din lume nu poate face din poza aia una folosibilă.
4. Dacă ai covoare murdare în mașină (pe alea oricum e greu să le păstrezi curate în test), nu le mai poza, da-le dracu
5. Nu mai pozați mașini cu volanul întors. Înnebunesc, la emisiunea mea am un cameraman care nu e atent la detaliul ăsta, mă înnebunește, din cauza asta mă duc mereu cu el la filmări și îl supraveghez
Multumesc pentru sfaturi, apreciez ca ti-ai facut timp sa mi le dai. Dar, in acelasi timp cu multumirile, tin sa iti atrag atentia ca nu ai citit ce am scris mai sus. Caci, in esenta (ca sa nu te pun sa citesti) inseamna asa: NU MA INTERESEAZA :)) Eu fac cum vreau eu, caci de aia sunt chinezu :D #aroganta
Scuza ta este la fel de ieftină ca cea a lui Zoso care a spus că el testează mașini din prisma unuia care nu știe nimic despre mașini. E în ok să nu știi unele reguli, dar atunci când alegi voit să le ignori zic că nu prea e bine. Dacă tot vrei să prezinți mașina așa cum e ea, data viitoare adaugă în poze și niște căcăreze de porumbei și o vomă de bețiv :))
Lasa ca nu e ieftin ce faci tu. Io zic asa: tu iti vezi de ale tale cum stii, eu de ale mele cum stiu. Si fiecare cu ale lui, ca asa e sanatos.
Mă, eu mi-am zis părerea. Acum face fiecare cum vrea și cum știe…