Am văzut infograficul de mai jos (ocazie cu care m-am și abonat să aud ce mai zic cei de la Invesp). M-am uitat pe el și mi-am zis în barbă ”păi e de bun simț ce zic oamenii ăștia aici, nu au inventat apa caldă”. Moment în care mi-am dat seama că a gândi așa e o mare eroare. Pentru că, din păcate, în enorm de multe cazuri ceea ce ne lipsește ca să facem o treabă corespunzătoare nu e talentul, inovația, energia, determinarea și alte atribute de astea pozitive și de-a dreptul motivaționale, ci lucrurile de bază. Să mă explic.
Hai să luăm ca subiect de discuție infograficul de mai jos. Care ne spune despre optimizare landing page. Sunt lucruri basic, de bun simț, repet asta. Bun, acum ia uitați-vă voi la fiecare pătrățică de acolo din infografic și spuneți-mi câte din lucrurile alea BASIC le faceți. Exact, foarte puține. Sau foarte pe fugă. Dând din mână că sunt irelevante, mai importante sunt altele, nu astea simple și deloc atractive. Doar că, așa cum ne-a învățat viața, chestiunile de bază sunt decisive de multe ori atunci când vrem să facem ceva care să fie corespunzător, ca să nu folosesc cuvinte mari.
Hai să o zic altfel. Degeaba ți-ai tras un acoperiș de foioioi, de se miră lumea ca la țircus, dacă fundația casei tale este făcută pe ceva chirpici amestecat cu niște moloz rămas de la ceva CAP dărâmat în urmă cu vreo 14 ani. Căci frumosul tău acoperiș se va duce dreaqu foarte impregnant în momentul în care fundația, basicul adică, se duce să facă nani definitiv.
Bun, acum mă scuzați, căci am treabă. Mă pun să analizez un pic ceea ce fac eu acilea în 2.0 și să văd peste ce chestii basic am sărit cu o lejeritate apocaliptică. Și să încerc să remediez ce se mai poate remedia. Dacă se mai poate remedia, desigur.
Infographic by- Invesp
3 thoughts on “Optimizare landing page. Sau despre lucrurile basic”
La cat mai multe astfel de articole.
Lumea trebuie sa afle totul despre un site sau tot ce trebuie facut la un site / magazin online.
O sa incerc sa mai gasesc infografice de astea. Caci presupun ca la infografic te-ai referit nu la ce am zis eu :))
La informatia data: intro-ul a fost ff bun cu un „call to action” la constientizarea publicului asupra acestor aspecte despre care trebuie sa ti cont la un site / magazin online