11.12.2016

Ca blogger, am reducere 10% pe viață la Continental Hotels

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Deși știu că unii dintre voi iar o să îmi spună ori că mă dau mare, ori că iar vorbesc despre brandurile care intră într-o relație mai strânsă cu bloggeri, ori că iar fac din țânțarul 2.0 armăsar și mai 2.0, de astea. Dar io tot vă spun ce am de spus. Căci îmi pare foarte important să discutăm despre așa ceva și să arătăm, de fiecare dată când se întâmplă, că se poate. Menționez, așa ca să avem termen de comparație, că acum câțiva ani brandurile nu prea știau ce înseamnă blogger și cu ce se mănâncă el, iar acum uite că se întâmplă de astea. Mai pe românește: suntem pe trendul cel bun. Și noi, și ei :D

Când am fost la Festivalul Internațional de Teatru Sibiu 2012, am stat la Continental Forum. În cameră aveam o scrisoare care începea cu ”Dragă Cristi China-Birta”. Mi-am zis că nu e mare șmecherie, că doar schimbă numele și restul e copy/paste. Dar ochiul meu de vultur a zărit ”bere” în respectiva scrisoare și am zis să văd care e faza. Iar faza era că scrisoarea chiar era personalizată. Căci vorbea despre ”kilogramul de prieteneală”, concept pe care l-am lansat când cu GPeC, vorbea despre faptul că, datorită legăturii mele cu berea, îmi fac cinste cu berea la Balkan Bistro (restaurantul hotelului) și alte câteva lucruri care sunt, cum să vă zic io, încă nepublice :)) A spune că nu mi-a plăcut abordarea ar înseamna să nu recunosc că mi-a plăcut :D Atașat era și un card card de reducere pe viață în lanțul hotelier Continental Hotels. De care promit să mă folosesc și care e un pretext foarte bun de a căuta hoteluri Continental pe unde o să merg :)

Cam asta am vrut să vă raportez. Aș vrea să știu cum vi se pare. Și să discutăm pe tema asta :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce s-a întâmplat cu Nokia, fraților?

În atenția studenților care îmi fac onoarea să mă citească

2 comentarii

  1. miercuri, 13 iunie 2012, 07:28

    inseamna ca oamenii astia chiar stiu sa faca pr 2.0 :)
    si uite asa se consolideaza un brand

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. miercuri, 13 iunie 2012, 07:31

    @irina
    Adevarul este ca stii tu ce zici :)) Adica Roxana, the big kahuna pe comunicare de acolo, stie de foioioi cat e ceasul cand vine vorba de promovare. Iar daca toate merg cum le-am planuit, apoi o sa facem niste chestii interesante cu cei de la Continental :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *