Deși titlu mai sprințar poate să vă inducă în eroarea greșelii, să știți că oferta mea este cât se poate de serioasă :D Adică vreau un om dintr-o companie (nu detaliem aici căprăriile pe care s-ar putea împărți companiile, mergem pe termenul generic, adică, tradus, o firmă care să aibă măcar vreo 5 angajați :D) cu care să merg la Mobile Marketing Conference. Căci mister Manafu, care este un mare domn, m-a învrednicit cu această deosebit de onorată misie, așa că io vreau să aleg pe cel mai bun dintre cei buni care îmi vor face onoare să comenteze acilea la mine și să mergem de mânuță la onor preafrumosul eveniment :D
Așa că voi alege din cei care vor comenta mai jos, cu elan patriotic 2.0, răspunzând la următoarea întrebare: Care este legătura dintre gradul de penetrare a telefoniei mobile în populație și implicarea românului în proiecte de voluntariat? Din nou, deși pare la caterincă, întrebarea chiar nu este. Ba dimpotrivă este extrem de serioasă. Și aștept ca răspunsurile voastre să îmi confirme o mică teorie pe care o am în această scăfârlie proprie și personală.
Aștept răspunsurile voastre până luni, 7 mai 2012, ora 23.59 trecute fix. Voi alege comentariul după, evident, criterii subiective. Că așa e în blogging :D
PS. Dacă ai blog și te tentează să devii blogger oficial al evenimentului…
5 thoughts on “Caut om din companie pentru o conferință. Rog seriozitate”
Legaturile sunt multiple si prezinta aspecte diverse :) De la cantitate si calitate la canale de comunicare si mijloace comode de implicare, accesibile tuturor.
Legatura: oamenii comunica muult mai usor unul cu altul, prin urmare, procesul de organizare a activitatilor este eficientizat. Daca mai ai si net pe mobil, totul se poate intampla in timp real. Iti lipseste un top de hartie, suni un coleg sa ti-l aduca. Trebuie sa te intalnesti cu cineva despre care nu mai tii minte multe lucruri, dai un tel si aflii mai multe.
In plus, informatia circula mai usor de la unul la altul, si atunci se poate produce un mini-efect de turma… „am vorbit azi la tel cu prietenu’ x si era prin cismigiu, ajuta o fundatie. hai ca ma duc si eu!”
Sincer daca ma uit in jurul meu as putea spune ca nu exista o asemenea relatie si ca nu vad legatura. Daca ma gandesc inca ca tu ai 9.500 de followeri si este suficient sa dai un tweet catre toti utilizatorii de telefoane cu o poza dintr-o cantina sociala unde papa copilasi amarati si invitii lumea sa puna umar de la umar sa le face si un parc langa cantina atunci vad legatura.. si o vad si mai bine cand ma gandesc ca poate ai avea si mai multi followeri si mai multi posibili voluntari daca gradul de penetrare al companiilor mobile ar fi mai mare.
Sper sa nu para raspunsul meu la caterinca si sper ca m-am facut inteleasa :D E greu dupa un drum Salaj-bucuresti sa gandesti astfel de ”ecuatii” :)
Puţine comentarii din care să alegi Cristi (nu că nu ar fi comentarii ok – respect!). Aş fi mers cu cea mai mare plăcere (companie parteneră a unei companii de telefonie mobilă cu peste 100 de angajaţi), dar soţia e în 33 de săptămâni şi trebuie să fiu pregătit oricând „să naştem” :). Nu pot părăsi Galaţiul mai mult de 8 – 9 ore pe zi momentan :).
În ceea ce priveşte: „Care este legătura dintre gradul de penetrare a telefoniei mobile în populație și implicarea românului în proiecte de voluntariat?”
Let`s keep it simple: dacă proiectele de voluntariat sunt cât mai prezente online, atunci au şanse mult mai mari să ajungă corect în atenţia oamenilor, având în vedere accesul mobil la internet de care se folosesc tot mai mulţi. Omul de azi nu mai are atât de mult timp să se informeze despre proiecte de voluntariat de pe computer, însă de pe dispozitivul mobil aţi fi surprinşi să vedeţi cât timp are :). Mai ales dacă tot conţinutul e distribuit aşa cum trebuie ;).
Nu pot ura decât succes oricărui astfel de proiect, iar tu nu îmi poţi ura momentan decât „naştere uşoară” :).
Pingback: Merg la Mobile Marketing Conference. Și am o idee.