Eu sunt genul de om 2.0 care nu e mare fan de Facebook. Poate că o să scriu o dată de ce sunt așa, vedem noi. Și cum nu sunt mare fan, nici nu prea știu exact cu funcționează. Adică, evident, sunt prezent acolo și cât să îi dau o cheie, vorba aia, mă descurc. Dar, când e să intru în subtilități, decât să bâlbâi, mai bine recunosc că nu mă pricep decisiv. Numai că am ajuns la concluzia că una e să nu îți placă și alta este să îți permiți luxul să nu îți placă. Dacă activezi la modul serios în 2.0 nu îți poți permite să nu îți placă, parol. Adică mi-e greu să mă uit serios la cineva – cum am pățit-o recent într-o agenție – care lucrează în comunicare și care își face un titlu de glorie în a nu avea cont pe Facebook ”și nu o să am niciodată îmn viața mea”.
Drept pentru care mi-am propus în perioada următoare să studiez intens cum ticăie Facebook. Iar un prim pas (imens pas, de altfel, dacă e să ne uităm la cine o să fie acolo) va fi prezența la RoNewMedia. Unde, printre alții, o să fie prezenți și Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA si Alessandro Petrilli, Client Partner. De la care o să vreau să înțeleg mai multe, funcționând pe principiul dacă nu ei, atunci când :))
Dacă vreți și voi să fiți acolo și să vă luați notițe, încă vă mai puteți cumpăra bilete. Eu vă recomand să faceți asta. Dacă, repet, vreți să prestați mai cu talent în 2.0, așa cum, cu voia dumneavoastră, îmi propun eu :D
4 thoughts on “Toți folosim Facebook. Dar câți îl înțelegem?”
Facebook va ajunge in scurt timp un hi5 in care cocalarii isi vor posta poze cu un teanc de bani in mana si cu ochelari de soare la ochi in dormitor ..
@dj-cossy
Imi place cand vad un vizionar ca tine la lucru. Desigur, eu nu pot sa am atata clarviziune ca tine. Asa ca ma rezum doar la ce vad ca este in prezent. Si nu e nici pe departe ce spui tu. Nici pe de parte.
legat de ce zice dj-cossy – dar nu zice nimeni ca trebuie sa urmaresti acele persoane care in viitor o sa posteze asa poze, e inca light facebook, tu alegi pentru ce sa il folosesti si cum sa il folosesti. Mie imi place asa cum e si il vad ca pe un excelent tool de promovare, nu de „hai sa vad cine cu cine s-a luat”
@adizzy
Perfect de acord cu tine :)