09.12.2016

Lala Band ronțăie chipsuri Lays

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

,,Hai la un Lay’s!” este cea mai nouă invitaţie marca Lay’s, lansată prin intermediul unui spot TV ai cărui protagonişti sunt o parte dintre cunoscuţii actori din serialul “Pariu cu viaţa” şi, totodată, membri în trupa LaLa Band.

Un duel inedit, între Dorian şi Vlad, sub privirile Alinei, Cristinei, a lui Sore, Dima şi Costin este supriza pe care Lay’s a pregătit-o de Paşte fanilor trupei şi serialului. Noul spot care rulează începând de duminică pe TV prezintă şapte dintre membrii LaLa Band care au răspuns invitaţiei ,,Hai la un Lay’s!” într-un cadru în care prietenia şi buna dispoziţie transformă orice duel într-unul cu happy ending. Astfel, pentru că fanii ,,Pariu cu viaţa” sunt obişnuiţi să stea cu sufletul la gură după fiecare episod difuzat, Lay’s nu se dezice şi creează o poveste în care tensiunea, veselia şi energia nu lipsesc.

Spotul TV, sub platforma de comunicare ,,Hai la un Lay’s!”,  se adresează tuturor celor care petrec timpul liber cu prietenii apropiaţi şi apreciază gustul cartofilor adevăraţi.

,,Ideea noului spot are la bază irezistibilitatea gustului Lay’s care transformă momentele cu gaşca într-unele memorabile, plecând de la ultimul chips din bol. Astfel, Lay’s este sarea şi piperul întâlnirilor cu prietenii, iar noul spot TV demonstrează acest lucru prin veselia şi energia celor din LaLa Band. Asocierea dintre Lay’s şi o parte dintre membrii LaLa Band este menită să promoveze mesajul ,,Hai la un Lay’s!” într-o manieră originală, iar tinerii actori s-au descurcat de minune.” declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks, PepsiCo East Balkans.

Lay’s oferă gustul cartofilor adevăraţi, fără conservanţi, coloranţi artificiali sau potenţiatori de aromă, numai buni pentru a condimenta întâlnirile cu prietenii. Noua campanie de comunicare reflectă în mod fidel lumea tinerilor şi situaţiile în care aceştia se află zi de zi, una dintre acestea fiind exemplificată în spotul TV de către tinerii talentaţi din „Pariu cu viaţa”.

Vedetele din ,,Pariu cu Viaţa” prezente în spot sunt: Alina Eremia (Ioana Anghel), Dorian Popa (Andrei Popa), Sore Mihalache (Sara Năstase), Cristina Ciobănaşu (Anca Anghel), Vlad Gherman (Vlad Stănescu), Dima Trofim (Dima Trofin) şi Costin Cambir (Răzvan Oprea).

Gaşca de la ,,Pariu cu Viaţa” a avut parte de o veritabilă filmare maraton, iar în acest sens experienţa lor s-a dovedit foarte utilă. Daniel Lwowski, regizorul, îşi merită pe deplin „WOW”-ul din numele de familie, pentru energia de care a dat dovadă pe platou şi soluţiile găsite on-the-spot pentru a aduce şi mai mult sare şi piper poveştilor.

,,Când am turnat reclama de la Lay’s am fost foarte încântaţi de experienţa unei filmări cu totul diferite faţă de ceea ce facem noi pentru filmările la serialul Pariu cu viaţa. Am râs, ne-am simţit bine alături de echipă şi am mâncat multe chipsuri!,” povesteşte Vlad Gherman, cel care dă viaţă personajului Vlad Stănescu în serialul de pe Pro TV.

,,A fost prima oară când am trăit o experienţă de acest gen. Am rămas plăcut surprinsă de cât de mult se pune accent pe expresivitate şi pe detalii,” spune Cristina Ciobănaşu.

,,Pentru mine, filmarea clipului publicitar pentru chipsurile Lay’s a însemnat o experienţă cu totul inedită, modul de lucru fiind diferit faţă de cel cu care noi suntem obişnuiţi. A fost mult mai solicitant, având în vedere că aceste câteva secunde de filmare alcătuiesc un clip foarte important, acordându-se atenţie maximă fiecărui detaliu! Sunt foarte încântat că am avut prilejul să particip la această filmare şi consider că mi-a îmbogăţit bagajul de cunoştinte în domeniu,” declară Dorian Popa.

,,A fost o experienţă interesantă! A fost un alt regim de filmare decât cel cu care eram obişnuiţi la filmările pentru Pariu cu viaţa. Atmosfera a fost foarte degajată, ne-am simţit foarte bine şi ne-a plăcut mult să lucrăm cu un regizor străin,” adaugă Alina Eremia.

,,Încă din momentul în care regizorul ne-a prezentat scenariul căruia trebuia să-i dăm viaţă în acestă reclamă, am ştiut că ne vom distra pe cinste! Şi chiar dacă pentru acele 30 secunde am filmat 20 ore , ne-am simţit cu toţii extraordinar. Am desfăcut zeci de pungi de chipsuri, am râs întruna şi pot spune că a fost cu adevărat o experienţă LALA de neuitat,” povesteşte Costin Cambir.

,,A fost o experienţă minunată pentru că am cunoscut o altă latură a meseriei de actor: un regim de filmare mai relaxat (la serial filmam 15 secvenţe pe zi, iar aici am filmat 3 secvenţe în 20 de ore); am lucrat cu un regizor german. Mi-a plăcut foarte mult conceptul reclamei; atât eu cât şi colegii mei ne-am distrat foarte tare pe parcursul filmărilor şi aş repeta oricând experienţa,” spune Sore despre filmări.

Spotul TV a fost dezvoltat de agenţia Graffiti BBDO, echipa care a lucrat fiind alcătuită din: Mihai Gongu – Creative director, Octavian Toma – Group creative director, Roxana Cristea – Copywriter, Ela Ciorita – Art director, Ştefan Chiritescu – Head of Strategy, Lavinia Florea – Account director, Cristian Călinescu – Account Manager şi Liviu Isop – A/V Director. Din partea PepsiCo, echipa care a lucrat la campanie este formată din Lavinia Ghinescu  – Assistant Brand Manager Lay’s, Anca Toană – Group Brand Manager Lay’s & Krax, Alina Nicolae – Junior Brand Manager Lay’s & Krax, Oana Mirică – Brand Manager Lay’s şi Alina Imbrea – Marketing Manager Snacks, PepsiCo East Balkans.

Campania “Hai la un Lay’s!” prezentată prin intermediul noului spot TV va fi declinată pe toate mediile de comunicare, inclusiv in-store şi on-line (cu o componentă de social media).

Noul spot TV este difuzat atât în România, cât şi în Bulgaria şi Republica Moldova.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Un eveniment pe care vi-l recomand din toată inima: Turneul Stradivarius

Anneke van Giersbergen – o primă impresie împărţită

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *