06.12.2016

Groapa din fața porții fiecăruia dintre noi

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Știți deja că m-am implicat foarte serios în sprijinirea inițiativei Legea Apei. Unul din reproșurile care mi s-au făcut a fost că ”era faină treaba, dar e clar campanie comercială” și de astea. Ajunși în acest punct, cu permisiunea dumneavoastră, aș vrea să vă bag un fel de metaforă aici. Una cu o groapă. Care, desigur, se poate aplica la multe alte domenii de activitate, ca să zic așa.

Într-o dimineață te trezești cu ditai groapa în fața porții. E atât de mare groapa aia că nu poți ieși cu mașina din curte. Iar pe jos abia te strecori cumva. Bani să o astupi nu ai. Bani să construiești un podeț nu ai. Știință și putirință să te apuci să rezolvi cumva problema cu ce ai prin curte nici de alea nu ai. Stai și te scarpini în creștet și nu știi cum să îi dai de cap.

Și vine cineva și zici ”auzi, hai că îți astup eu groapa asta și de te scap de problemă”. Tu, bănuitor ca tot românul și uitând brusc că ai ditai gropoiul în fața ta, întrebi ”dar matale ce îți iese din afacerea asta?”. El îți răspunde ”doar să știe lumea că am astupat o groapă și a rezolvat o problemă, atât”.

Aici personajul principal, adică tu, are doua variante:
Varianta 1 – ”Du-te, bre, de aici, că tu vrei să îți faci imagine pe cârca mea, hai dispari!”. Și rămâi cu groapa și problema.
Varianta 2 – ”Bine, hai, mi se pare ok să câștigi și tu ceva imagine dacă tot îmi astupi groapa și rezolvi problema”.

Eu, firește, fac parte din categoria a doua. Care înțelege că atunci când nu îți permiți luxul de a te descurca singur trebe să bați palme cu cineva până astupi groapa. Și să rezolvi (sau să încerci măcar) problema.

Hai că vă dau și scrisoarea de mai jos. Așa, de studiu.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Am cunoscut și personaje ce fac de râs blogosfera românească

Tu cum încurajezi echipa României la Jocurile Olimpice?

7 comentarii

  1. miercuri, 11 aprilie 2012, 08:17

    La cum ai pus problema sper ca acum vor intelege.Cum am zis si in articolul meu: nu ma intereseaza de ce o face atata timp cat o face.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. miercuri, 11 aprilie 2012, 13:04

    „ie” banuitori, bre, toti. Ca daca face unul ceva ce ar fi putut face ei?!
    daca chiar ii iese ceva de aici, daca .. si daca…
    ntz ntz ntz..
    Buna asta cu groapa! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. joi, 12 aprilie 2012, 05:39

    `Dar de unde a aparut groapa in fata portii ? Vinovatul sa o acopere imediat.

    Povestea asta cu groapa mie imi suna a santaj. Adica eu vin noaptea cu escavatorul , iti sap ditamai groapa in fata portii si pe urma dimineata vin in ajutor :))

    Astept incontinuare ca aceasta idee, minunata de altfel, sa devna una serioasa, nu doar de ochii lumii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. joi, 12 aprilie 2012, 09:01

    @Ionut, care idee?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. joi, 12 aprilie 2012, 11:04

    […] despre susţinerea acestei campanii de câtre o firmă cu interes direct. A comentat acest aspect Chinezu foarte bine într-un articol pe blog. Pe mine mă interesează rezultatul final. Acela ca pe toate […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. Nelu
    joi, 12 aprilie 2012, 21:45

    Multi sceptici cand au aflat despre Campania pentru etichetele transparente au spus : Legea Apei ?—> un „marketing mascat” a apei AQUA Carpatica !
    Acum, cand si Rio Bucovina a decis public sa sustina si ea Legea Apei ce vor spune (cei sceptici) ? : „marketing mascat” pentru doua marci facut simultan ?!?

    http://www.facebook.com/aqua.carpatica/posts/415143245182343?ref=notif&notif_t=share_comment

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. duminică, 15 aprilie 2012, 23:01

    Ca sa citez … Yannis Jean Valvis: aveti dreptate, asa ar fi fost mai logic dar TIMPUL CURGE …si daca asteptam cele 100.000 de semnaturi exista pericol sa trece vara si noi sa asteptam cu miinile in piept pana sa reusim sa promovam un produs PUR si Meritos …

    Do i need to say more ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *