02.12.2016

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Despre cum am înfipt stindardu-n vie la Focșani

Campanie pentru bloggeri despre studiile în străinătate

8 comentarii

  1. joi, 1 martie 2012, 11:18

    Chiar te rog sa ne spui. Bafta!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. vineri, 2 martie 2012, 09:08

    nu numai ca nu intereseaza pe nimeni cum functioneaza, majoritatea habar n-au sa utilizeze macar fara sa deranjeze, nu mai punem in balanta folosirea fb in scop productiv

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. vineri, 2 martie 2012, 17:26

    Are si momente in care functioneaza prost, in sensul ca nu actualizeaza totul, motiv pentru care ratezi mesaje….

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. sâmbătă, 3 martie 2012, 13:52

    din punctul meu de vedere facebookul nu-i nimic altceva, decat o retea inteligenta de spionaj

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. sâmbătă, 3 martie 2012, 20:43

    Doar pentru ca interesul lui pe acest domeniu este unu foarte scazut, nu inseamna ca asta este reactia lui si la celelalte lucruri din jur. La urma urmei mai bine te concentrezi pe un singur domeniu, dar foarte bine, decat pe mai multe, cu interes scazut sau indiferent.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. duminică, 4 martie 2012, 11:09

    Asteptam opiniile dupa conferinta!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. duminică, 4 martie 2012, 17:35

    De obicei acele persoane interesate de ce si cum functioneaza sunt cei care doresc sa aiba o cat mai buna prezenta (a lor sau pentru paginile pe care le administreaza). Cumva adica, sunt in domeniu – cu inteles extins, cu alte cuvinte nu cu referire doar la cei din marketing/PR/social media ci si la toti cei care isi doresc sa castige vizibilitate (sa nu uitam ca Facebook aduce mult trafic). Insight-urile sunt clar pentru cei care merg mai departe – monitorizare, interes cu privire la ce e cel mai comentat, momente si asa mai departe. Sigur, mai sunt si alte persoane care doresc sa mai afle una-alta, dar rareori cei interesati de asemenea date sunt din afara celor amintiti – sau cel putin asa a fost cu cei cu care am discutat eu. Acum ramane sa ne spui si ce zic specialistii amintiti in post :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. luni, 5 martie 2012, 07:04

    Facebook e rezultatul muncii de ani de zile a unor specialisti in domeniul social media, ar fi bine daca ar fi pe intelesul tuturor, acest lucru insa nu se poate, e o utopie sa credem asta. Important e ca noi ca specialisti sa stim cat putem de multe despre Facebook.

    Astept si eu cu interes ce s-a spus la conferinta!
    Succes

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *