09.12.2016

Dragilor de la Revista Biz, bloggerii vă salută :)

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: Cum văd că ”adunătura” de aprecieri la adresa Revistei Biz a strâns deja multe ”contestații”, pe genul ”de ce nu mi-ai zis și mie să zic ce faini sunt???” :)), las deschisă această postare și vă rog pe cei care aveți ceva de spus despre tovarășii de la revistă să îmi dați un mail pe cristi.china pe gmail.com cu textul care vreți să apară acilea și cu linkul către care să vă pun la sursă :) Sau, dacă doriți și vă este mai comod, puteți spune și în comentarii :)

Acuma, când stau să mă gândesc nițel, nici nu îmi mai aduc aminte cum m-am cunoscut cu cei de la Revista Biz. Sigur că Marta Ușurelu, redactorul șef, a fost de vină pentru că, în timp, m-am lipit și eu de gașca asta faină și foarte profi :) Dar știți ce? La urma urmei chiar nu mai contează când s-a întâmplat asta. Pentru că nu a fost nicidecum un moment istoric pe care să îl marchezi undeva și despre care să vorbești într-una. Ci a fost unul din acele momente faine, care se întâmplă fără să îți dai seama, dar care, mai apoi, se dovedesc a fi unul din lucrurile faine din viața ta :) Nu luați în seamă poza asta, că e doar așa de exemplificare a atmosferei pe care o poți regăsi la evenimentele tovarășilor de la Revista Biz :D

Am decis să scriu această postare, cu largul concurs al unor oameni de treabă, cărora le mulțumesc, pentru că așa am simțit eu că aș vrea să scriu. Bine, inițial, mă gândeam să scriu să vă invit la SMS București, dar pot face și invitația asta (pe sistemul cere invitație și ți se va da :D), dar și să facem, împreună, ce am făcut mai jos :)

Am rugat câțiva participanți la SMS București să îmi spună câteva cuvinte despre Revista Biz. Și iată mai jos ce a ieșit :)

Claudiu Ciobanu: Revista Biz a stiut intotdeauna sa faca acea punte dintre bloggeri si branduri sau dintre bloggeri si agentii si le-a comutat tuturor butonul de incredere pe „ON”. In acest fel s-au materializat proiecte importante din SM.

The Practice: Noi, The Practice, admiram si iubim oamenii (si revistele) care fac mai mult decat spun. Noi, The Practice, admiram si iubim BIZ… o revista care stie sa spuna despre social media. O revista  care STIE SA FACA SOCIAL MEDIA.

Andreea Stan: Imi plac oamenii din spatele Revistei Biz si produsele muncii lor pentru un motiv destul de simplu: sunt singurul brand din Romania care nu au inceput prin a cere ceva de la bloggeri, ci prin a le oferi  totul. Ei au facut primul pas in sustinerea social media: au ales sa aduca in print povestile din online, au luptat cot la cot pe baricade pentru educarea pietei, au impins in fata si au sustinut blogosfera si antreprenorii online, nascocesc mereu motive (evenimente) pentru a apropia bloggerii de clienti. Dar si pentru a inchega sau dezvolta comunitatea. Ei au inteles fenomenul online pentru ca au avut curajul sa riste, sa invete, sa asculte, sa se deschida.  Ei au sustinut si vor sustine in continuare social media din Romania pentru ca au inteles cum functioneaza acest mecanism  social astfel incat sa fie reciproc avantajos. Si  au pornit acesta „colaborare” oferind nu cerand si asta este cea mai buna confirmare a valorii lor.

Carmen Albișteanu: Ti-am promis ca iti explic de ce imi plac mie cei de la Biz :) Uite de ce: pentru ca implicarea lor in social media merge mai departe decat seria de evenimente prin care au devenit cunoscuti in online. In momentul asta, cred ca sunt undeva intre online si offline, pentru ca ajuta ambele parti sa se inteleaga mai bine pe sine si reciproc prin studiile si oamenii-resursa – daca ii pot numi asa –  la care ne ofera acces. Cand iei bloggerii in tabere, ca pe niste elevi, esti tratat – in acelasi timp – cu respectul demn de un profesor si aprecierea unui prieten complice. Nu cred ca e prea usor sa devii un prieten, un complice si un ajutor al blogosferei atunci cand nu faci propriu-zis parte din ea, asa ca merita niste aplauze.

Sabina Cornovac: Inainte sa aud de Revista Biz nu am citit niciodata o revista de gen. Sau eventual ma uitam doar pe poze. Acum citesc fiecare articol si sunt tare mandra cand in metrou mai prind pe cineva tragand cu ochiul. O data am si facut cadou revista unei tinere de 20 si ceva de ani care parea foarte interesata. Si asta mie imi spune mult. Nu toti tinerii citesc tabloide sau reviste de si cu muzica. Si asta pentru ca Revista Biz exista si e realizata de tineri cu chef de viata, care isi iubesc munca. Am cunoscut-o pe Marta Usurelu mult timp dupa ce incepusem sa o admir. Nu am reusit sa scot prea multe cuvinte pe gura in acel moment si acum regret. Cred ca este sefa pe care oricine si-ar dori sa o aiba. Si asta se vede in toate noutatile pe care le aduce si in atentia sporita pe care o acorda Social Media si promovarii muncii in echipa. E o placere sa vezi pe contul oficial al revistei poze si povesti cu redactorii Revistei Biz. Va felicit pentru tot ceea ce faceti si va doresc sa ramaneti prieteni mereu! Work loving and love working :)

Ovidiu Militaru: Două mărturisiri am de făcut. Prima: am urmărit cu jind, mă, cu JIND cum Social Media Summit s-a plimbat pe la Iaşi, Cluj, Timişoara, plus Summer şi Snow Camp de la Pârâul Rece. Era timpul să poposiţi şi la Bucureşti, stimabililor de la Revista Biz. Eu, unul, vă aşteptam. Şi a doua: primăvara lu’ 2011, eram în magazinul cu ziare şi cărţi din Gara de Nord. Nehotărât în faţa ofertei bogate, privirea mi-a căzut pe Revista Biz. “Hmmm, ăştia sunt ăia care fac Social Media Summit”, mi-am zis în gând şi am luat revista. Nu ştiu în mintea altora cum o fi, dar în mintea mea Revista Biz există tocmai datorită evenimentelor din zona online-ului pe care le organizează. Ăsta este diferenţiatorul lor.

Alina Constantinescu: Inevitabil, desi nu urmaresc in mod special Revista Biz, observ ca echipa este foarta activa in zona de online. Am vazut pe Facebook poze de la cea mai recenta plecare la Londra si mi se pare foarte curajoasa si un pic hai-rup-ista ideea relocarii. De asemenea, imi aduc aminte de coperta cu bloggeri la bustul gol, scoasa prin 2010, si cele 2 zile petrecute in mall cand au lucrat la foc iute pentru a scoate un numar intreg. As vedea niste spoofuri haioase despre cum Biz apare chiar si cand membrii echipei lucreaza de pe un varf de munte cu schiurile in picioare, din timpul unei curse de rafting ori in timp ce sar cu parasuta. Practic, indiferent de conditii, pare ca pasiunea celor care lucreaza la Biz se activeaza si mai tare cand mediul nu e deloc unul clasic- conventional. Mult succes mai departe.

Andressa: De 6 ani si un pic, de cand am intrat in lumea social media din Romania, am observat ca, in general, advertiserii sau publisherii traditionali au doua atitudini fata de bloggeri: vor sa-i foloseasca sau vor sa-i reduca la tacere. In acest peisaj mercantil, echipa Biz reprezinta o imensa exceptie. Ei vor sa lucreze cu bloggerii, sa creasca impreuna cu ei si, adeseori, sa se distreze impreuna cu ei. Au evoluat impreuna odata cu piata, s-au adaptat schimbarilior sau chiar au dat tonul in noile reguli media. Ii felicit pe oamenii de la Biz pentru ca sunt creativi si curajosi si uneori am impresia ca „business” vine de la Biz, nu invers!

Laurențiu Buică: De ce îmi plac cei de la Revista Biz și activitatea lor pe social media? Poate pentru că am apucat să răsfoiesc paginile revistei când eram la începutul activității mele în social media. Știam de bloguri și de foarte puțini bloggeri. Nimerisem într-o organizație studențească în care comunicarea online era un mediu nou și prinsesem printre nenumăratele reviste și un număr al Revistei Biz. Nu erau foarte multe articole care mă interesau în mod special dar erau destul de bine documentate și bine scrise. Apoi, când deja creșteam prin activitatea din social media am descoperit că la noul job exista un abonament bilunar la revista. Și am început să citesc. La început editorialele legate de tehnologie și marketing, apoi încet dar sigur multitudinea de articole faine legate de advertising, bloguri și social media. Cred că Revista Biz a crescut odată cu social media de la noi. Sper să nu greșesc dar e prima publicație din print pe care am citit-o care exista în online (cont de twitter, posibilitatea de a citi revista online, apoi pagina de facebook). Cred că mare parte din succesul revistei se datorează faptului că s-au deschis cumva spre social media și au organizat evenimente de care mediul online românesc avea nevoie. Social Media Camp, Social Media Summit și proiectele de a scrie un număr al revistei în 48 de ore sau din afara hotarelor țării mi-au arătat că Revista Biz are încredere în ceea ce înseamnă mediul online românesc și social media. Și cred că aceasta relație va continua, doar pentru faptul că la Revista Biz se pricepe cum să se facă social media.

Bogdan Doicin: Referitor la rugamintea ta, eu as scrie ca marele ajutor al Revistei Biz pentru social media il reprezinta conferintele pe care ei le organizeaza. Experienta mea este legata de Zilele Biz 2010 si Zilele Biz 2011, care au excelat prin speaker-ii adusi si prin temele abordate de catre acestia, cat si prin faptul ca aceste conferinte reprezinta metode de a cunoaste lume noua si de a lega relatii durabile. Urmeaza si SMS Camp, unde o sa imi cimentez opinia :) As mai scrie, desi nu prea are legatura cu social media, despre reportajele despre oamenii de succes romani. Ca exemplu, enumar reportajele cu ocazia mutarii HQ-ului in Londra.

Mihai Baboi: M-a rugat Chinezu sa scriu cateva randuri despre Revista Biz si ceea ce fac ei pentru Social Media. Am auzit multe lucruri bune despre oamenii din spatele brand-ului Revista Biz, insa pentru ca n-am avut ocazia sa-i cunosc, nu vreau sa vorbesc despre asta. Nu mi s-ar parea corect nici fata de ei nici fata de mine. Vreau totusi sa vorbesc despre activitatea lor in mediul online – pentru ca pe asta am tot observat-o de cand ma invart prin blogosfera. Ii admir nu atat pentru evenimentele si campaniile pe care le coordoneaza, cat pentru viziunea lor despre ceea ce inseamna Social Media si blogosfera. Am vazut un brand care cauta sa consolideze blogosfera si sa o faca astfel relevanta si pentru cei care sunt mai sceptici in prinvinta acestui mediu de comunicare. Pe ei i-am vazut in spatele celor mai multe evenimente din care bloggerii puteau sa invete ceva sau sa intre in contact cu agentiile/brand-urile/etc. Nu vreau sa ma lungesc cu vorba. Asa cum spuneam la inceput, nu-i cunosc (inca) pe oamenii din spatele brand-ului; dar cand au facut atatea lucruri reusite, cum pot sa te astepti la altceva decat la lucruri bune? Am sa-i cunosc la SMS Bucuresti si am sa revin atunci cu impresii clare. Astept sa ma vad acolo cu ei si cu toti cei care participa.

Loredana Maria Pricopie: Se spune că orice început are şi-un sfârşit. Începutul Revistei Biz a fost acum câţiva ani – mai exact în anul 2000, dar sfârşitul nu pare să fie într-un viitor foarte apropiat, pentru că se reinventează de la ediţie la ediţie. Pentru că mereu vin cu ceva fresh, care ne lasă cu gura căscată. Revista Biz este genul de revistă care îţi înfrumuseţează biblioteca, datorită coperţilor unice, dar şi a conţinutului. Este genul de Revistă pe care n-o poţi folosi drept “capac la oală”, întrucât conţinutul mereu îţi va fi de folos. Este un fel de “produs” care nu expiră niciodată.
Mai mult, ei sunt un fel de “Vocea Romaniei în Social MEDIA. Ei adună cei mai buni oameni din Social Media, pentru a împărtăşi cunoştiinţele lor şi altora: companiilor, şi nu numai. Mă uitam pe bizforum.ro şi am văzut că-n anul 2011 au organizat 16 evenimente ( #smsiasi, Timisoara, Cluj, social media summer camp + multe altele), atât în Bucureşti, în ţară, dar şi în afara ţării, unde majoritatea au avut ca temă principală Social MEDIA. Este ceva, nu? Tot pe bizcamp.ro am văzut că-n 2012 au în agendă la fel de multe evenimente, dedicate Social Media, printre care şi #smsbucuresti, unde, spre bucuria mea, particip şi eu. Ce înseamnă asta? Ei nu sunt doar un “hit de-o vară” în Social MEDIA. Dar, cel mai mult şi cel mai mult, îmi place că atunci când te duci la un eveniment organizat de ei, vorbitorii invitaţi nu sunt plictisitori, iar înformaţia transmisă nu este ca la şcoală – scris şi învăţat – , ci este sub forma unei poveşti, care te ajută să reţii, fără să mai scrii. Este o atmosferă relaxantă, şi asta datorită lor, pentru că ştiu să aleagă cei mai buni oameni.

Radu Sprînceană: Revista Biz are articole despre oameni deosebiti, romani care s-au facut remarcati prin propriile forte. In spatiul jurnalistic romanesc Revista Biz se remarca prin ceea ce eu numesc jurnalism de calitate. Ceea ce ma face sa imi placa si mai mult este modul in care se implica prin organizarea de evenimente in Romania, in special cele dedicata social media din tara noastra. Social media la noi inca este intr-o stare de dezvoltare, multi oameni nerealizand inca importanta sa. Prin articolele sale si evenimentele organizate Revista Biz face posibila o profesionalizare in acest domeniu.

Ana Mușat: Am participat pana acum la doua editii ale Zilelor Biz si abia astept sa ajung pe 28 la Social Media Summit, conferinta anuala care are loc pentru prima data si-n Bucuresti. De mult imi doream sa particip insa intotdeauna evenimentul era organizat mult prea departe de capitala. De ce imi place mie atat de mult de oamenii de la Revista Biz? In primul rand pentru ca datorita lor am invatat despre importanta conferintelor dedicate social media. Ori de cate ori am participat la una am plecat de acolo cu o multime de idei si cu multe raspunsuri pe care nu le-as fi gasit de una singura. Mi-au plăcut de fiecare data toți speakerii și chiar am simțit așa cât de mult suflet pun unii oameni în meseria pe care o practică cu succes. În afară de faptul că am aflat o mulțime de informații utile, că am ascultat oameni deosebiți și foarte skilled în domeniu, am rămas cu motivația și energia pozitivă pe care am resimțit-o pe tot parcursul conferințelor. Nu ai cum să auzi vorbind niște oameni atât de determinați și de buni în ceea ce fac și să nu îți dorești măcar un pic să încerci si tu mai mult. Cred că asta e ceea ce îmi place cel mai mult atunci când particip la o conferință, indiferent de tema ei, că ascult oameni și experiențe care nu au cum să nu miște ceva în mine, nu am cum să nu fiu mai motivata și mai încrezătoare. Ori dacă un om reușește să-ți transmită asta prin prisma experiențelor proprii și a devotamentului pentru meseria pe care o practică, e de departe un om deosebit de la care ai foarte multe de învățat. Sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce fac oamenii de la Revista Biz pentru Social Media pentru ca datorita lor am invatat ca blogging-ul poate fi mai mult decat un hobby, mai mult decat o sursa secundara de venit, ca este in definitiv despre networking, despre oamenii care sunt in spatele lor si despre lucrurile frumoase care se pot intampla atunci cand acestia se intalnesc.

Radu Oncescu: Pentru că se implică în foarte multe proiecte, campanii sau evenimente frumoase care întotdeauna sunt gândite şi derulate într-un mod profesionist cu ajutorul bloggerilor sau de echipa RevistaBIZ. Şi faptul că au atât de multe proiecte axate pe social media cum ar fi Social Media Summits organizate în cele mai importante oraşe ale României şi de anul acesta şi în Bucuresti sau cele două bootcamp-uri – Social Media SnowCamp respectiv Social Media SummerCamp scoate la lumină şi mai mult implicarea lor în dezvoltarea mediului online din RO. Şi cum e bine să lăsăm ce e mai bun pentru sfârşit, amintesc şi “High Impact Friends”, unde un grup de 10 dintre cei mai influenţi oameni din online-ul romanesc şi specialişti în marketing discută în cadrul unui workshop de două zile despre social media şi “Top Social Brands” prin care se scoate la suprafaţă interacţiunea dintre brandurile prezente în social media şi clienţi.

Alexandru Constantinescu: Deși urmăresc de puțin timp revista BIZ, îmi plac mult articolele ce abordează antreprenoriatul și studiile de caz asupra unor startup-uri sau companii, pentru că sunt realizate dintr-o perspectivă unică și de cele mai multe ori reușesc să răspundă unor întrebări care mă preocupă. În plus, materialele despre marketing și social media mi-au stârnit și mai mult interesul, motiv pentru care am decis să particip la Social Media Summit.

Giorgiana Păun: Pot sa zic ca cei de la RevistaBiz au schimbat scena Social Media romaneasca in bine… Deja conferintele organizate de ei se epuizeaza foarte repede. Subiectele abordate in print/web sunt foarte bine documentate si mai ales oamenii invitati ca speakeri sunt alesi pe spranceana. In acest moment Social Media din Romania = RevistaBiz.

Roxana Pavel: Imi aduc aminte de BIZ cred ca de pe vremea in care lucram la Vodafone si acesta se numea Connex (adica inainte de vanzarea marcii). Imi aduc aminte de toate vremurile, de toate campanile facute impreuna, de faptul ca veneam la ei prima data cu orice propunere interesanta pentru ca erau extrem de deschisi la colaborari inteligente bazate pe concept revolutionare. Am plecat de la Vodafone (recte Connex – exact inainte de vanzare) la Softwin ca director de comunicare si m-am reintalnit cu prietenii mei de data asta de la BMG (Business Media Group). Erau la fel de creativi, la fel de deschisi, intelegeau revolutia adusa de industria de IT si de cea de software. Dupa Softwin am plecat in consultanta si imi aduc aminte ca tot cu prietenii mei de la Biz ( pe vremea aceea BMG ) am lansat la Zilele Biz unul dintre primele smart phone-uri aduse in Romania, am plecat in delegatii la targuri importante insotita si de jurnalisti de la Biz si am bifat extrem de multe proiecte importante impreuna. Timpul a trecut, a venit criza, Biz s-a reintors la propriul sau eu adica la inceputuri cand era doar Biz si sincer, pentru prima data, le-am tinut pumnii stransi. Peste cativa ani mi-au dovedit mie si tuturor ca nu era nevoie. S-au reinventat mai bine decat ar fi facut-o orice companie de consultanta si vorbim aici de nume mari. Au abordat cu mult curaj un domeniu nou pentru print si au avut succes. Ma bucur extrem de mult pentru ei si asta dintr-un motiv extrem de personal: pentru ca au dovedit tuturor ca se poate; pentru ca au deschis calea catre un viitor probabil?, posibil? cine stie? Dar mai mult decat atat ma bucur pentru Biz pentru ca eu nu o sa pierd niciodata placerea de a rasfoi o revista de business in avion si de a afla ultimele noutati, de a fi entuziasmata de un cover story exceptional si de a pune in practica idei de afaceri pe care ei, jurnalistii de meserie, le descriu cu lux de amanunte ca fiind oportunitati. Nu voi pierde nici oportunitatea de a cunoaste oameni deosebiti ce sper eu ca sunt putin mai mult decat colaboratori.  Si cel mai important o sa pot sa spun cu mandrie asa cum spui despre un prieten drag pe care il revezi si e bine mersi: “ii cunosc de cand erau mici”. Cu foarte mare drag pentru toti cei din redactie Roxana Pavel.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Sâmbătă la B1 TV, duminică la Antena 3. Vreți ACTA?

O declarația culinară cu cel mai frumos ingredient din lume

10 comentarii

  1. luni, 20 februarie 2012, 10:54

    subscriu! am fost blogger oficial pentru zilele biz, in nov. 2011 si am avut tot sprijinul din partea organizatorilor sa fac live blogging. recidivez pe 28.02, la biz media summit :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 20 februarie 2012, 11:04

    Jos palaria! Va multumesc! Va multumim! Este minunat sa citesti asa ceva! Stiam ca sunteti alaturi de noi, ca ne sprijiniti si ne ajutati sa facem mereu articole sau evenimente mai bune, dar aceste mesaje ne ung pe suflet! Abia astept sa ne revedem. Cu fiecare in parte! si sa va multumim! Din nou! :))))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 20 februarie 2012, 13:58

    […] la final va invit sa vedeti cuvintele frumoase pe care le-au adresat blogerii din toate colturile tarii la adresa evenimentelor Social Media […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. luni, 20 februarie 2012, 14:32

    Revista Biz e, din punctul meu de vedere, cel mai bun exemplu de business din Romania. Cu toate ca printul scade sau dispare, Biz creste. De ce? E altceva! Felicitari, tineti-o tot asa :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. luni, 20 februarie 2012, 16:38

    […] acum…… cu cine ma mai vad la SMS Bucuresti, in afara de Kriogen, Chinezu si Haotik ? […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 20 februarie 2012, 16:47

    Lucruri frumoase despre Revista Biz…… abia astept sa ajung la primul meu SMS

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. luni, 20 februarie 2012, 19:13

    pacat ca nu mai sunt locuri pentru bloggeri, deoarece chiar http://comunicarepr.ro/vreau-la-social-media-summit-bucuresti/ :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. marți, 21 februarie 2012, 17:28

    […] by andreea on Feb 21, 2012 • 5:28 pm No Comments Cum m-am alaturat initiativei chinezesti Bloggerii saluta Revista Biz  din motive serios argumentate , va anunt ca pe 28 februarie are loc primul Social Media Summit […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. marți, 21 februarie 2012, 23:33

    Eu si Marta ne-am cunoscut cu ocazia primei editii Social Media Summit Timisoara. De Revista Biz insa stiam de mult. Marta insa e o forta. E genul de om care incepe cu „Vreau sa fac ceva extraordinar” si apoi reuseste sa corupa lumea sa o ajute si sa o sustina pe ea si echipa ei in realizarea acelui „ceva”. Felicitari Marta + echipa Biz si felicitari Chinezu pentru initiativa :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. vineri, 2 martie 2012, 10:56

    […] Un salut al bloggerilor către Revista Biz. SMS București e numai […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *