07.12.2016

Care e treaba cu bicicleta de apartament?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Ieri, prin milostivenia lui Papen, m-am făcut cu o bicicletă de aia de apartament. Căci, la un moment dat, am întrebat io pe twitter dacă merită să îmi iau una sau mai bine testez întâi, căci am înțeles că entuziasmul pedalifer ține cam 2 săptămâni și apoi bicicleta cu pricina devine, după caz, cuier sau un inediat aranjament metalico-plastic :D Așa că am zis că mai bine să o iau o vreme la o tură, cum ar veni, să nu dau bani de pomană (așa cum ați făcut mulți dintre voi, hai, recunoașteți :D).

Și cum nu aș vrea să îmi treacă și mie pofta asta repede, vă invit să votați la sondajul de mai jos. Asta ca să văd câtă încredere aveți în mine sau, mă rog, cât de bine știți ce se întâmplă în astfel de cazuri :D

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ne ajutați să găsim Mașina Bloggerilor?

Un guest post special: Liviu Bleotu, câștigător NetRiders 2011

21 comentarii

1. luni, 30 ianuarie 2012, 09:50

buun, deocamdata sunt singurul care a votat ”pe la 80 de ani” :D

2. luni, 30 ianuarie 2012, 10:08

Depinde si de care ai, eu am avut una care dupa 10min de pedalat iti rupea fundul cu saua. Mama ma-sii care a proiectat saua aia.

3. luni, 30 ianuarie 2012, 10:11

Fara un ceas cardio nu ai sa reusesti mare lucru (vorbesc de unul cu centura ptr piept, nu ala de la bicicleta) deoarece nu ai un intrument care sa te ajute in mentinerea efortului intr-un prag de anduranta optim tie.

4. luni, 30 ianuarie 2012, 10:18

Defapt e, pana cand moartea va va desparti :-P

5. luni, 30 ianuarie 2012, 10:19

Mai degraba astepti primavara si iesi la pedalat prin oras

6. luni, 30 ianuarie 2012, 10:36

și eu am una acasă care era pe post de cuier până acum vreo 3 săptămâni, acum e pe post de mobilier încă încerc să-mi iau avânt să fac ceva exerciții pe ea, poate îmi spui cum e, cum te simți etc și-mi fac curaj:))

7. mircea grumaz
    luni, 30 ianuarie 2012, 10:59

din pacate, nu vei avea un prieten langa tine, care sa te stimuleze; vei rezista doua saptamâni daca vrei, poate si mai mult, dar la un moment dat vei renunta fara niciun regret; poate vei reusi sa-ti cumperi intre timp si un pantalon de ciclism (te va durea curul, asta-i sigur); 90% dintre cunoscutii mei care si-au luat bitza de apartament imi spun ca-i enerveaza acum sa stearga praful saptamanal… eu am scapat, il sterge mama

8. luni, 30 ianuarie 2012, 11:35

Eu am alta parere, consider ca cei care vor sa faca sport acasa, reusesc asta fara sa aiba toate gadgeturile astea gen bicicleta, pista de alergat si alte minunatii :) iar cei care nu reusesc sa se tina de sport acasa, merg la sala :)

9. luni, 30 ianuarie 2012, 11:40

Timpul, acesta este marea problema. Daca ai timp sa faci dimineata o gimnastica simpla de 3-8 minute, atunci ii super bine.

10. luni, 30 ianuarie 2012, 12:12

Cred ca multi dintre cei ce au raspuns s-au gandit la cat ar rezista ei. Pentru ca altfel e clar ca trebuie sa te apuci de miscare rap[id: din tribuna de rugby trebuie sa intri in teren :) (sunt 61% cei care prevad ca lasi bicicleta pe mana copiilor! )

11. luni, 30 ianuarie 2012, 13:39

Mi-a trecut dupa cateva luni … acum o folosesc foarte rar spre deloc … din comoditate.

12. luni, 30 ianuarie 2012, 13:57

Eu să știi că mă țin încă de bicicletă. Foarte adevărat că trebuie să vrei pentru că este atât de ușor să renunți…dar dacă îți faci o rutină, nu mai pare atât de greu.

13. luni, 30 ianuarie 2012, 15:05

Hai ca in seara asta incep antrenamentele. Si va tin la curent cu progresul. Poate imi calculez si cati kilometri fac. Sa ma inspaimant singur :))

14. luni, 30 ianuarie 2012, 15:15

Kilometrii si viteza sunt putin relevante, importante sunt cadenta (rpm) si ritmul cardiac (bpm).
    Spor! :)

15. luni, 30 ianuarie 2012, 22:59

Eu fac de trei saptamani 15 minute dimineata si 15 minute seara. Reusesc sa parcurg intre 7 si 10km in minutele astea, in functie de cat de spor am sa dau la pedale.
    Bicicleta o am de vreo trei ani in casa, timp in care am tot mutat-o de colo-colo (asta vara ajnsese chiar afara pe terasa), dar de cand mi-am luat angajamentul in fata cititorilor blogului ca am sa dau jos cele 10 kg in plus acumulate in ultimii doi ani, ma tin de treaba, ca mi-e rusine de ei, nu ca as avea eu cine stie ce ambitie. :D
    Saua te rupe dupa zece minute, eu in a doua zi de antrenament m-am urcat in pod si-am luat husa de sa la bicicleta sotului (aia adevarata, care pe timpul iernii are garajul in pod) si acum mi-e bine.
    Sper sa ma tina entuziasmul asta pana la primavara cand voi face de placere plimbari lungi cu bicicleta, dar de data asta afara, la sosea ca sa spun asa.
    Spor si tie!

16. marți, 31 ianuarie 2012, 09:19

Aş fi votat, dar nu există varianta 4, adică:
    #o lună, două (de acumulare) ca apoi să trec pe outdoor

Mmm, trebuie să avem o discuţie serioasă :)

17. marți, 31 ianuarie 2012, 13:01

Sti ce cuier bun iese din ea, poti sa pui umerasele pe ghidon, deci cand iti cumperi sa aiba ghidonul cat mai mare, ca ala e important :) pentru haine :))

18. marți, 31 ianuarie 2012, 13:03

Si atentie sa nu o faci cadou cand o cumperi, eu asa am facut, i-am luat cadou sotiei, dupa 2 ani de cuier am zis ca o dau contabilei, si a inceput …. scandalul… cadoul meu, sa-l dai la alta…. asa ca inca am cuierul desprectiv, as face poza sa-ti arat dar daca fac poze, urmeaza alt scandal… sti tu ala cu „ma faci de rusine peste tot” :)

19. marți, 31 ianuarie 2012, 14:11

Am votat „mai da-te-n pedala mea” ca imi place cum suna :)). Raspunsul e unul singur: depinde numai de tine!

20. marți, 31 ianuarie 2012, 16:25

Pedala se dă în parc şi pe spiţe, da?

21. miercuri, 1 februarie 2012, 00:02

Am intrat si eu pe blog si-acum am zarit postul asta. Nu stiu cum de l-am ratat. Si-am votat. Si da, am ales partea cu 2 saptamani – dar nu pentru ca asa as face eu (la mine e simplu, eu n-am voie, vorba aia miercuri doar ce mi-a sarit, iar, rotula:P) ci prin prisma tuturor celorlalti pe care ii stiu ca au biciclete si care acum au minunate cuiere temporare sau suporturi temporare in casa :P.

E drept ca printre variante trebuia sa fie si ceva gen 2 luni – ca sa aratam ca avem totusi incredere in tine.

Eu insa iti doresc sa ai timp indelungat de folosire si sa depasesti si cele mai optimiste previziuni ;)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *