Hai să privim dintr-o altă perspectivă ce s-a întâmplat la Social Media Snow Camp. Să ne imaginăm că un astfel de eveniment nu s-ar fi întâmplat. Și că, pentru a extinde perspectiva pe care v-o propun, gașca faină de la Revista Biz nu ar fi făcut isprăvile pe care le fac, Social Media Summiturile, Social Media Camp-urile sau High Impact Friends. Să ne imaginăm un pic cum ar fi fost fără ele. Și ce ar fi pierdut (dacă ar fi pierdut ceva, firește) cei care au participat și cei care s-au uitat la ce s-a întâmplat acolo. Ca să nu mai vorbim de cei care găsesc o datorie de onoare în a trolla astfel de evenimente. Ei, e mai bine fără ele? Fără chestiile ale pe care fiecare dintre noi le-am bifat acolo și cu care am rămas și după care ne-am tras propriile concluzii? Dap, așa m-am gândit și eu.
Sigur că cei care își ajung lor însuși consideră că astfel de evenimente sunt doar un motiv de a ne aduna ca să nu fim împrăștiați. Și că a participa la ele este o corvoadă/o piedică în calea plictiselii 2.0 sau alte chestii de astea la care eu nu mă pot gândi căci nu pot înțelege astfel de poziții. Treaba lor, businessul lor, ca să zic așa. Dar noi, ceilalți, printre care cu maximă acribie, mă număr și eu ne hrănim când facem parte din astfel de isprăvi. Îmi permiteți verbul gastronimic, dar cred că se pupă cu ce am eu de spus aici. Căci nutrienții 2.0 pe care îi servim în astfel de momente sunt egalați (și pe alocuri depășiți, recunosc) doar de infuzia de preteneală pe care ne-o administrăm reciproc. Și care contează enorm și care, de cele mai multe ori, schimbă gustul nutrienților 2.0 despre care vă vorbeam. Căci atunci când stai la o poveste cu ființa 2.0 pe care o știai și relaționezi cu omul om, ca să zic așa, ceva se schimbă în percepția ta despre el. Uneori în bine, alteori în rău. După caz. Dar câștigul este evident, oricum o dai. Bine, io nu am cum să zic altceva, dată fiind apetența mea nesățioasă pentru aducerea onlineului în offline și apoi readucerea lui în online cu valoarea adăugată de rigoare.
În ceea ce mă privește, după Social Media Snow Camp am rămas cu multe lucruri. Dintre care cel mai important este faptul că mi s-a confirmat ce bănuiam de mai multă vreme. Și anume că a sosit momentul să merg înainte cu construcția brandului meu. Ceea ce voi face în perioada următoare. Vă mulțumesc pentru atenție.
Pentru info mai detaliat și mai aplicat despre ce s-a întâmplat acolo, vă invit să citiți la cei care au pus postările lor pe htagul evenimentului.
3 thoughts on “Cum ar fi fost fără Social Media Snow Camp?”
Io nu stiu prea multe despre sponsorii evenimentului, despre cine a prezentat, despre … , dar stiu ca s-a invatat ceva acolo si nu num ai acolo si aici, pe blogurile voastre, a celor care ati participat . Cred ca ar fi f frumos sa avem cateva inregistrari despre evenimentele importante si nu numai, care s-au desfasurat acolo. Daca din 100 de oameni, 3 o sa spuna ca s-a meritat ceea ce s-a desfasurat acolo, atunci este ok.Poate cei 3 oameni dau mai departe si la altii si este un lucru si mai bun. Trebuie sa tineti cont ca ceea ce desfasurati voi acolo trebuie sa atinga si unele subiecte pt incepatori, deoarece, cei care „plutesc” in acest domeniu deja, le este usor, iar un pct forte cred ca este marirea sferei in acest domeniu. O sfera care trebuie sa se mareasca si CALITATIV, nu numai CANTITATIV.
O parere.
Pingback: SMSnowCamp – debriefing « « Spada
Pingback: Cum a fost la Social Media Snow Camp | M A N A F U *