06.12.2016

Ce părere aveți voi despre ce zic io despre bloggeri?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am zis chestiunea de mai jos  la Social Media Snow Camp la Pârâul Rece. Și fiecare a înțeles ce a vrut și ce a putut din asta. Exact cum o gândisem eu :D Dar aș vrea și mai multe păreri. Vă mulțumesc.

Diferența dintre a face blogging și a fi blogger este exact diferența dintre a factura și a încasa. 

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Cărui blogger îi aduce Moș Crăciun un notebook?

Minciuna copiilor nu se pedepsește cu bătaie

9 comentarii

  1. luni, 5 decembrie 2011, 09:05

    Mie mi se pare o poziție mercantilă. Asta dacă nu folosești cei doi termeni financiari doar de dragul comparației.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 5 decembrie 2011, 11:11

    esti atat de disperat de bani, omule..stii ce iti doresc eu tie? ca sa te redescoperi si sa redevii omul fain care ai fost, iti doresc din suflet sa traiesti saracia, in forma ei cea mai trista…sa ajungi sa nu mai valorezi banii, ci oamenii…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 5 decembrie 2011, 11:40

    Diferenta intre a factura si a incasa este un rau-platnic :)) Intre a face blogging si a fi blogger care e?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. luni, 5 decembrie 2011, 11:44

    E, in mare masura, corect.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. luni, 5 decembrie 2011, 12:15

    Atat timp cat blogurile nemonetizate sunt ignorate de catre anumite persoane cu influenta in social media, permiteti-mi sa consider corecta aceasta comparatie. Vrem, nu vrem, asta e. Interesele financiare sunt prezente in blogosfera.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 5 decembrie 2011, 12:55

    Te apuci de blogging si iti doresti sa „faci bani”. Esti blogger abia in momentul cand consturiesti continut de calitate la care publicul reactioneaza, reusesti sa strangi o comunitate in jurul blogului tau si convingi agentiile sau clientii sa te plateasca pt ce ai de oferit.

    Oricine se poate apuca de blogging, dar te transformi in blogger in momentul cand blogul (produsul tau) devine vandabil.

    Nu mi se pare atat de mult mercantislism, mai ales ca acea facturare poate fi o metafora petru orice fel de beneficiu. Inclusiv sa reusesti sa strangi fonduri pentru o cauza anume sau sa scoti oamenii in strada pt un „Let’s do it Romania.”

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. luni, 5 decembrie 2011, 16:14

    @George Hari Popescu
    regret sincer ca nu ai inteles ce am vrut sa zic si te-ai uitat doar sintactic, nu semantic la ce am zis, domn profesor, sincer rau…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. luni, 5 decembrie 2011, 19:01

    Unde dai şi unde crapă… :D

    Ce a vrut să spună chinezu este că unii scriu postul pe blog, respectiv „a face blogging” şi alţii comentează pe blog, respectiv sunt bloggeri. S-au pe dos, că nu prea am definiţi aceşti termeni scrişi „pe limbi străine”. Cu alte cuvinte cineva scrie factura (respectiv cel ce scrie postul) şi altcineva încasează factura (respectiv cel ce citeşte şi eventual comentează beneficiind de scriitura primului).

    Chestiunea este că unii şi scriu, dar şi comentează… :D Şi aici sunt cei mai mulţi pe acest blog… sau greşesc foarte grav?

    Cred că astăzi nu mai vorbim despre debitor şi creditor, blogger a ajuns să fie locuitor al blogosferei, oricare ar fi natura sa.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. marți, 6 decembrie 2011, 01:18

    Te apuci de blogging si iti doresti sa “faci bani”. Esti blogger abia in momentul cand consturiesti continut de calitate la care publicul reactioneaza, reusesti sa strangi o comunitate in jurul blogului tau si convingi agentiile sau clientii sa te plateasca pt ce ai de oferit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *