11.12.2016

Breaking News! Despre Igiena Informației

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Cu scuzele de rigoare că internetul nostru cel de toate zilele ne mai face fițe și bagă în spam ce nu trebuie să bage de îmi dau seama la spartul târgului că puteam să lansez oferta asta către voi cu câteva zile în urmă și o fac doar acum, că așa s-a nimerit…

Așadar vă invit să fiți, una sau unul dintre voi, corespondentul oficial al chinezu.eu la evenimentul despre Igiena Informației. Căci eu, din diverse pricini, nu am cum să ajung și e păcat să nu fiu, totuși, prezent acolo prin intermediul unui reprezentant de mare angajament :D Ofer o invitație dublă la eveniment celei/celui care îmi va răspunde cel mai bine (după criteriile mele subiective, firește) la întrebarea ”Ce știați până acum despre igiena informației și ce credeți că veți învăța de la acest seminar?”.

Aștept răspunsurile voastre până maine, vineri 25 noiembrie, la ora 14.00, ca să pot anunța și eu după aia câștigătorul, ca să își poată face programul ca atare :) Succes.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

La mulți ani, tata Grigore :)

Treaba voastră ce credeți despre Bucurenci

3 comentarii

  1. joi, 24 noiembrie 2011, 14:08

    Foarte interesant evenimentul asta. Si nu stiu nimic despre igiena informatiei dar cu siguranta as vrea sa stiu.

    Din pacate vreau sa mai tai din prezenta mea la diverse evenimente asa ca nu voi putea participa, deci nu ma pune pe lista cu „concurenti”

    Vreau sa stau si eu cu familia in weekend ca prea am stat multe weekenduri plecat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 24 noiembrie 2011, 16:31

    Sincer stiam la fel de multe ca aia care nu stiu unde e flota, adica nimic.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. joi, 24 noiembrie 2011, 21:56

    raspunde eu!raspund eu! :))(da’ nu ma duc la seminar)
    Se ia una bucata informatie,se spala,se cosmetizeaza(se ascund partile mai putin publice),se accentuiaza un pic ce vrem sa scoatem in evidenta,apoi se arunca pe piata.Pentru buna fixare in creierul publicului tinta se cauta aratarea pisicii(a informatiei date in cazul de fata)de cat mai multe ori.
    Pentru cei care primesc informatia,igiena consta in dopuri in urechi si ochelari de cal,nu auzi,nu vezi ,asta daca nu stii sigur ce vrei si ce cauti si acumulezi informatii ca produsele la carrefur,pui in cos pana se umple,chit ca nu ai nevoie :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *