Hai să încep cu o mărturisire. Fac parte din acea categorie de oameni care, pe românește spus, habar nu au că sunt așa de pafariști :)) Mă rog, deși o zic pe un ton glumeț, nu prea e de laudă asta… Adică, tradus, dacă mă întrebați repede cât costă produsul ăla sau produsul celălalt, mi-e foarte greu să vă răspund, chiar dacă îmi cereți să o fac cu aproximație. Și nu pentru că m-ar da banii afară din casă, dă-i pace, ci pentru că dacă trebuie cumpărate, eu le cumpăr și gata, mai multe nu știu :) Plus că, așa cum ni se întâmplă multora, prefer să iau repede ce am de luat în primul loc pe care îl găsesc, ca să economisesc timp. Dar uite că odată cu campania pentru Carrefour Vitantis am înțeles că dacă sunt un pic mai atent la prețuri, câștigul este evident. Și la bani, dar, mai important, la modul în care privești, ca să-i zic așa, coșul zilnic.
Și apropo de campanie, mai puteți până miercuri seara să îmi luați cei 780 de RON pe săptămână :D
Bun, hai să vă povestesc cum am ajuns eu la concluzia că, în ciuda prostului meu obicei de a mi se fâlfâi de prețuri, nu e deloc rău să te uiți mai atent la ele. Dar chiar deloc. Nu o să vă zic fiecare produs în parte pe care l-am cumpărat, că nu aia e ideea. Important este că, și aici vreau să ajung, mi-am schimbat comportamentul când vine vorba de cumpărături de folosință zilnică (sau cum li se zice…).
Ca parte a campaniei, am primit un voucher de la Carrefour Vitantis, cu care trebuia să identificăm produsele aflate la reducere și să le achiziționăm. Și cum ca parte a provocării pe care v-am adresat-o pentru a câștiga cei 780 de RON era să faceți comparații între prețurile Carrefour Vitantis și cele din alte magazine, am zis ia să mă pun în pielea voastră și să compar și eu. Drept pentru care mi-am notat prețurile cu care am cumpărat eu produsele, prețul lor în afara promoției și apoi, timp de câteva zile, am băgat un ochi și în alte magazine. După care am tras linie. Și sprânceana mi s-a ridicat a mirare. Vă zic mai jos de ce. Pe puncte cu câștiguri, ca să fie mai clar.
Câștigul 1: Raportat la prețurile fără reducere din Carrefour, achiziționarea produselor aflate la promoție mi-a adus o economie de vreo 30%. Care bani, mai ales dacă te duci, cum mă duc eu, o dată pe săptămână, de se rupe căruciorul ăla :D, înseamnă ceva. Ceva chiar bine de tot.
Câștigul 2: Ei bine, aici chiar m-am enervat puțin. Pentru că raportat la prețurile cu care, fără îmi dau seama și pe principiul enunțat mai sus, cumpăram eu aceleași produse în magazinele de prin cartier, economia făcută ajunge undeva la 50%. Ceea ce este enorm.
Câștigul 3: Ăsta e cel mai important. Am început să mă uit mai atent la prețuri. Pentru că discutăm de economie serioasă aici, nu e ca și cum am zice ”dă-i pace, 1 leu în plus sau în minus tot aia e”. Adică vorbim de niște sume care îți rămân în buzunar și cu care poți face altceva.
O să vă mai raportez pe parcursul campaniei ce învățăminte am mai tras. Și vă invit și pe voi să vă dați cu părerea dacă e ok ce zic sau nu.
7 thoughts on “Ce am învățat eu dintr-o campanie”
Pai cel mai bine faci bani cand stii sa tii de ei! :))
@Pato Basil
da, mah, io tin de ei tot timpul
pana ii dau =))
Pai foloseste si tu lipici… sa ai lipici la bani:))!
Dacă la magazinul din cartier adaosul era de 50% față de hypermarket înseamnă că aveau prețuri mari, mari de tot. Oricum, și eu mă uit după bulinele cu produse la ofertă, de regulă la chestii pt care nu țin la brand – făină, ulei, zahăr…
bravo bah chinezlue:), ai devenit vanator de promotii
PS Pe cand te vad protagonist la o bataie pe detergenti, ulei, zahar undeva la un supermarket de provincie :)
@firstname008
ma vei intelege, trag nadejde, cand iti voi spune ca genul asta de umor nu ma coafeaza deloc