De când hălăduiesc pe sistem de joacă serioasă prin 2.0, m-am intersectat cu jdemii de branduri (mă rog, înțelegeți voi forțarea exprimării întru ajutorarea demersului comunicațional :D). Pe lângă unele am trecut cum trece o lebădă pe lângă o frunză rătăcită pe unduiri de valuri tomnatice (eeeeee :D) și rețiproka fiind la fel de valabila. Cu unele m-am contrat, m-am certat, m-am împăcat (sau nu…), dar am simțit, măcar, că există. Și mai există unele branduri de care m-am lipit într-un mod vârtos. Și rețiproka, îmi place să cred, fiind valabilă :)) Astăzi vă raportez despre două astfel de construcții imagologice (mă scuzați, retrag formularea și o puteți înlocui fix cu ce vreți voi :D). Precizez din start că, în ceea ce privește produsul în sine, nu prea am mare legătură cu ce face el, produsul, pentru viața mea de zi cu zi (înțelegeți mai jos ce vreau să zic). Dar cu brandul este o altă poveste :)
Kaspersky. Evident că înțeleg din 2 în 14 care e faza cu antivirusul și cum funcționează și de ce funcționează cum funcționează. Sunt de o atehnicitate nu doar asumată, dar care mă și coafează :D Dar, la urma urmei, după cum ziceam, una e produsul și alta e brandul. Ei bine, brandul Kaspersky s-a lipit consecvent de mine. Pentru că are una din cele mai solide strategii de brand cu care am intrat în contact și, mai important, o aplică la modul consecvent. La fiecare lansare de produs la care am participat, ei au ieșit la nivel de formă din obișnuit, dar au păstrat fondul la nivel foarte serios. Spre exemplu, ieri, când s-a lansat suita Kaspersky 2012, gazdele erau îmbrăcate precum la curtea regelui Franței în secolul XVII, iar noi, invitații am primit niște peruci corespunzătoare cu care să intrăm în atmosferă, după cum puteți vedea în fotos de mai jos :)) Adică forma a fost foarte funny (și nu ai cum să nu rânjești fasolea la așa ceva :D), dar fondul a fost de ăla greu, despre securitate informatică și chestii de astea de nu le înțeleg eu pe deplin :)) Sper să ați înțeles ideea. Dacă nu, aștept scrisori pe poșta redacției :))
Nikon. Urmăresc de ceva vreme activitatea echipei de comunicare de la ei. Pentru că mi s-a părut una din cele mai simpatice de pe la noi. Sau, cel puțin, așa se vedea din ceea ce făceau. Așa că ieri am acceptat invitația lor de a merge la Corbeanca, unde au lansat gama Nikon Coolpix. Nu pentru a vedea aparatele, dă-i pace, că sunt paralel și cu fotografia :)) Dar am vrut să cunosc oamenii care se află în spatele brandului. I-am cunoscut și am înțeles (sau, mă rog, așa cred) care este succesul acestui brand la noi: sunt foarte simpatici și de o naturalețe dezarmantă :) Și asta se simte și în ce comunică. Stau pe fază în ceea ce îi privește și vă raportez, din când în când, ce și cum :)
Acuma legat de noua gama Nikon Coolpix, înainte de a vedea aparatele în capul meu era că nu prea o să știu ce să scriu, căci, v-am spus deja, sunt cam limbă străină pentru mine fazele cu obiective, focalizări, ISO-uri și de astea :)) Numai că m-am îndrăgostit subit de Nikon Coolpix AW100. Și ca mine au pățit și mulți alți prezenți la fața locului :)) Dacă vreți date tehnice, intrați pe site și vedeți, că io nu mă încumet să vi le raportez :D Dar pot să vă spun pe limba mea de ce mi-a plăcut aparatul: pentru că este o săpunieră (e mic de îl poți băga lejer în buzunar) foarte simpatică, are viteză de reacție (sau cum se zice la faza aia că declanșează foarte repede) beton, ceea ce înseamnă că poți face niște poze sportive mișto, filmează HD, fotografiază și filmează sub apă și până la minus 10 grade, este rezistent la șocuri (nouă ne-a stat inima în loc când un tip de la Nikon a dat cu el de pământ, întru distracția echipei :D), adică o sculă perfectă pentru a o lua cu tine indiferent unde te preumbli. Aaaa, mai are și busolă și GPS și o aplicație gen hartă unde îți poți pin-ui pozele pe care le faci. Plus altele, despre care ori nu știu io, ori nu știu io :)) Deci, cum ar veni, we have a winner :D
11 thoughts on “Una e produsul, alta e brandul. La mine, cel putin…”
deci asa….:))
@andrei cismaru
mah, am martori, io i-am spus sa te sune inainte sa iti ceara aprobare sa faca poza =))
arata foarte dragut! si ca performanta arata destul de bine…stie cineva un pret?
Auzi, oamenii ti-au dat peruca a la Louis XIV, iar tu arati ca Bon Jovi in disgrace :)))
Ştii leapşa care circula acum mulţi ani pe bloguri cu lovebrand-uri? Să ne spui ce branduri îţi mai plac :)
Cu GPS, aha, daca iti ziceam ca o sa iti placa un aparat foto cu GPS ai fi zis ca-s nebun :))
Deci la tine e Nkon AW100-le în teste, ha? :))
Brandul e ăla cu frunza, produsul e când produci. Părerea mea…
chinezule iti sta bine cu peruca de la kaspersky =))), hmm chiar arata foarte bine Nikonr aw100,o sa ma uit de pret..ca sigur e piperat inca:D
aparatu” minune
Pingback: Campaniile saptamanii 22-28 august din blogosfera romaneasca | refresh.ro