26.09.2016

Precizare

Înainte de a vă invita să urmăriți filmul de mai jos și prezentare mea de la evenimentul despre campania Refinanțare prin BCR aș vrea doar să vă spun că, în ciuda unor întristări pe care le pățesc din când în când, cred cu încăpățânare că prin ceea ce fac cu Blogal Initiative ajut pe cineva. Asta mă face să merg înainte și să privesc spre un viitor măcar un pic mai frumos decât prezentul pe care îl trăim. Vă mulțumesc

Eugen îmi spune că evenimentul a fost urmărit live de 6000 de oameni pe privesc.eu, iar apoi vreo au fost vreo 3.600 vizualizări pe înregistrare. Mulțumesc încă o dată pentru că ați asigurat transmisiunea live :)

Mai jos aveți prezentarea sumară a campaniei, văzută din interiorul Blogal Initiative, adică monitorizare făcută pe datele oferite de cei care au participat la campanie.

Și aveți și monitorizarea externă realizată de cei de la Zelist.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Salut deschiderea federațiilor sportive către social media

Recomandările zilei

15 comentarii

  1. R.
    luni, 18 iulie 2011, 11:16

    „iar apoi vreo au fost vreo 3.600 vizualizări ” – vreo …vreo !?
    P.S. Nu publica comentariul asta – am vrut sa-ti spun pe twitter dar m-am gandit ca-i mai bine sa n-o fac in streamul principal :P

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. R.
    luni, 18 iulie 2011, 11:18

    Si chiar mi-am dat seama ca aici comentariile nu sunt moderate :)))) *sa ma dau cu capul de keyboard un pic, nu ? * lol

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 18 iulie 2011, 11:23

    @R.
    normal ca nu sunt moderate :D
    doar daca intri in spam, din ratiuni ce sunt prea complexe pentru a fi discutate aici :))
    lasa, mah, sa vada lumea ca nu sunt robot, ce dracu, ca de aia nici nu corectez :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. luni, 18 iulie 2011, 12:28

    Cred ca cei de la BCR sunt tare bucurosi ca au fost primii si au avut incredere in Blogal Initiative.
    Acum, o mica intrebare. Nu vreau sa fiu vazut ca hater, ci doar am o curiozitate. Daca urmatoarea campanie va avea rezultate mai mici, campania aceea va fi numita un fail?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. luni, 18 iulie 2011, 12:33

    @acsel
    a compara campanii intre ele este ca si cum ai compara mere cu pere
    fiecare campanie are specificul ei, obiectivele ei
    in functie de asta se face evaluarea

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 18 iulie 2011, 14:06

    […] – au aparut reactii dupa evenimentul in care “vinovatii” din spatele campaniei #refinantare au discutat despre cifre, trenduri si […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. luni, 18 iulie 2011, 17:57

    acsel, sa stii ca nu e ca la dezvirginare, uau sa moara mama, sunt primul, dimpotriva.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. luni, 18 iulie 2011, 18:04

    @Arhi: Prea marite maestre, sa mi se scuze intrebarea de noob, dar nu toti sunt mari experti in aceasta lume a campaniilor.
    @chinezu: Am inteles. Totul tine de obiective.
    Urmatoarea campanie derulata prin Blogal Initiative cam cand incepe, pentru ca ai spus la prezentarea de vineri ca deja ai primit niste oferte? :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. joi, 15 septembrie 2011, 10:52

    […] campanii pe bloguri, cred ca se stiu deja castigatorii :DRedescopera Romania – PetromRefinantare BCR – BCRRedescopera Romania pe doua roti – www.visurat.roLa audio-video – marele absent e […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. sâmbătă, 24 septembrie 2011, 00:47

    […] Categoria Blogging Campaigns: 1. LG Cinema 3D  http://www.cinemalg.ro –  LG Electronics Romania 2. Refinantare BCR – BCR 3. Lansarea noului Ford Focus in Romania – campanie online – Ford Romania […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. sâmbătă, 24 septembrie 2011, 00:59

    […] Web Categoria Blogging Campaigns: 1. LG Cinema 3D http://www.cinemalg.ro – LG Electronics Romania 2. Refinantare BCR – BCR 3. Lansarea noului Ford Focus in Romania – campanie online – Ford Romania Categoria […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. luni, 26 septembrie 2011, 11:24

    […] vă informăm c-am împuşcat şi noi un frumuşel premiu II la categoria Blogging Campaigns. Cu BCR #refinantare în parteneriat cu Revista Biz, of […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. miercuri, 8 august 2012, 13:39

    […] 1: LG CINEMA 3D Locul 2: REFINANTARE BCR Locul 3: LANSAREA NOULUI FORD FOCUS IN […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. miercuri, 8 august 2012, 13:41

    […] 1: LG CINEMA 3D Locul 2: REFINANTARE BCR Locul 3: LANSAREA NOULUI FORD FOCUS IN […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. miercuri, 8 august 2012, 13:58

    […] 1: LG CINEMA 3D Locul 2: REFINANTARE BCR Locul 3: LANSAREA NOULUI FORD FOCUS IN […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *