Presupun că știți deja toți de campania pe care o derulăm prin Blogal Initiative pentru promovarea creditului de refinanțare de la BCR. Și ale cărei rezultate sintetizate la două săptămâni de la lansare le vedeți mai jos. Înainte de a vă lăsa să vedeți datele, aș vrea să spun doar, așa la nivel personal, că am învățat foarte multe despre blogosferă în aceste două săptămâni și că semnele pentru ceea ce înțeleg eu despre profesionalizare ei sunt foarte bune. Dar și că, firește, mai este mul de lucru :) Evident că încă vă mai puteți înscrie, căci mai sunt două săptămâni de campanie, dacă dați un mail la contact at blogalinitiative.ro, de unde veți primi toate informațiile.
Au cerut informații despre campanie 178 de bloggeri. Până duminică seara aveam 107 bloggeri care s-au înscris în campanie. Au fost scrise 180 de posturi de către bloggeri, ale căror bloguri însumează 500.000 de afișări pe zi. Pe twitter s-au înregistrat 1854 de mesaje, htagul #refinantare menținându-se constant în top 5 htaguri în aproape toate zilele în care s-a desfășurat campania. Iar ca bucătărie internă, am schimbat cam 750 de mailuri cu bloggerii înscriși (aici considerăm un newsletter trimis ca un singur mail).
Unii ne-au întrebat dacă dăm un clasament provizoriu. Am considerat, din rațiuni de strategie, dacă vreți, că e mai bine să nu dăm rezultate intermediare. O să vă explic ce și cum la finalul campaniei, când, sper eu, o să înțelegeți decizia noastră :)
Ei, cum vi de pare până acum că merge campania? Vă întreb pentru că a fost gândită pentru voi și de aceea aștept de la voi păreri, observații, sugestii. Vă mulțumesc.
22 thoughts on “Ce ziceți, merge bine campania până acum?”
Eu sunt unul dintre cei care au cerut clasamente intermediare. Inteleg, pe de alta parte, si ratiunile strategice pentru care nu vrei sa dai rezultatele pana la sfarsit. Nu s-ar mai inscrie lume daca ar vedea ca X si Y au cate 2000-3000 de puncte.
Acum un pic de feedback – cred ca are mari sanse sa faca burta campania, daca nu mai stimulam un pic subiectele de conversatie. Nu stiu daca asta trebuie sa vina de la tine sau de la BCR sau de la bloggeri, dar simt asta pe hashtag.
@Titus
multumesc pentru intelegere :)
ma stii ca sunt un avocat al dezvoltarii organice, nu fortate
de aceea prefer sa las campania sa curga natural si sa nu fortam lucrurile
am putea crea niste reactii care nu sunt bune decat pentru impresia statistica
si zau daca imi doresc asta :)
stai pe faza, oricum, ca mai bagam ceva carbuni in campanie
de aia organici, iti dai seama :))
Merge foarte bine, dar cu unele probleme la widget dupa cum ti-am spus duminica la rugby mai toti :))).Dar eu unul i-am dat de cap dupa vreo ora asa (cu o pauza de 10-15 minute :))))) ).
Overall , a iesit foarte bine pana acum campania, cum am zis si mai sus.
Eu zic ca merge destul de bine. Am vazut multe articole geniale, implementari ingenioase ale campaniei si cred ca se poate. Daca se mai poate genera continut unic campania o sa mearga pana la final.
M-am apucat de un studiu mare pe campania asta. Am inceput cu haterii si cu influencerii. Ce am observat pana acum e ca scepticii/criticii devin hateri pentru ca nu se pot abtine sa nu zica ceva de Blogal si Chinezu. Incep cu o parere pe care si-o argumenteaza si apoi fac atac la persoana. Astfel, accentul cade de pe #refinantare pe Chinezu ori alt influencer. E greu pentru un reprezentant BCR sa intervina si sa para ca ia apararea numitului, cred ca tot el si ceilalti bloggeri trebuie sa modereze, schimbe, arate rabdare si sa fie gata sa ofere detalii.
@Radu Oncescu
intotdeauna cand vine vorba de chestiuni de astea mai tehnice sunt nelamuriri
dar important este cand se rezolva, ceea ce s-a si intamplat :)
@Laurentiu Buica
multam, urmeaza sa mai scoatem ceva la inaintare, ca sa zic asa :))
@Cristi Ariton
interesant ce zici…
cand e gata studiul, as aprecia foarte tare daca ni l-ai da si noua :)
multam
daca s-ar putea sa nu mai primesc emailuri [nu particip la campanie] ar fi minunat.
ce sa zic, succes, cifrele par interesante. insa imi confirma opinia: bcr e singurul castigator.
cu un buget nesemnificativ au facut o campanie care i-ar fi costat de 10 ori mai mult.
si asta pt ca ro anul asteapta mereu sa castige ceva.
Cred ca si BCR si Blogal si-au atins scopurile: BCR obtine publicitate cu carul pe 0 bani, iar Blogal devine cea mai puternica comunitate de bloggeri – incet, incet. Eu zic ca a meritat initiativa din toate punctele de vedere.
Desigur! Am sa iti trimit un draft sa vezi daca te intereseaza, sa nu iti ocup timpul degeaba.
Pentru mine e prima (sper) astfel de campanie si am impresia ca este exact cum am prevazut de la bun inceput – absolut fantastica :) – aticole, clipuri, benzi desentate etc, iar zumzareala pornita in jurul #refinantare este maxima.
Spor
@McGogoo
se poate sa nu mai primesti mailuri daca dai unsuscribe, cum scrie mare acolo in newsletterul pe care il trimitem
ai primit newsletter pentru ca ai cerut informatii despre campanie si sa fii tinut la curent cu desfasurarea ei
tu decizi daca vrei sa primesti in continuare sau nu
printr-un simplu click
Deşi sunt participant la campanie am rămas şi la prima părere, pe care văd că o mai împărtăşesc şi alţii, anume că BCR a obţinut o expunere media imensă cu buget foarte mic. Ar trebui să mai bage ceva pe foc şi să premieze mai multe locuri, sau chiar pe categorii (expunere, creativitate, etc…)
Pingback: Tu cu cine faci blogging? (2) | talentirosit.com
Stai ca inca de abia acum incepe grosul. :)
Adica, de la ieseni va anunt si va garantez ca de abia de acum ne punem pe treaba.
Prea bine!
Campania a iesit bine, dar uneori parca a fost prea mult zgomot, in unele momente mi-a fost dor de aia 10 bloggeri mari si de o campanie mai linistita cu mai putini trolli.
Pingback: De ce campanii moca | Soacra .eu
Pingback: 4 ingrediente pentru reusita campaniei #refinantare « ziborianul
S-a facut buzz? S-a facut.
Au aflat oamenii ca se poate face refinantare? Probabil ca da.
Au aflat ca BCR are o oferta de refinantare? Si aia.
A rezultat de undeva ca oferta asta e mai buna ca altele? Nu prea.
A fost o campanie cat de cat targhetata? Nu prea.
Rezulta de aici ca cei neinteresati de credite s-au simtit agasati de avalansa de posturi/tweeturi/statusuri legate de campania asta? Probabil ca da.
A dat navala lumea in banci sa faca refinantare? Nu stiu.
Dar e o initiativa faina si e bine ca exista.
Pingback: Cum ducem campania de refinantare BCR in offlineLa Ceas De Seara
Pingback: Îndrumă-l pe Chinezu către seiful potrivit | RiviOnze.com | Blog de Alex Pircalaboiu
Pingback: Sunday’s Media Recap « Un blog intr-un pahar cu apa