05.12.2016

Am mare nevoie de sfaturile voastre de șoferi

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Hai că am desemnat câștigătorul celor 50 de euro :)

Lucruri faine din online și nu prea din online

16 comentarii

  1. sâmbătă, 11 iunie 2011, 11:16

    Cel mai mic consum, nu porni motorul ia bicicleta ca e si mai eco!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. sâmbătă, 11 iunie 2011, 11:17

    Hai sa iti dau un copilot</strong> care sa te tina relaxat!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. sâmbătă, 11 iunie 2011, 11:20

    Şefu, e simplu: acceleratie foarte gradata, schimbi jos, frane de motor usoare, condus anticipiativ si cand ai prins 50 ii dai a 5-a si mergi la limita baraielii pana te plictisesti. :))
    fara faruri,
    fara aer conditionat
    Geamu deschis si maneaua tare.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. sâmbătă, 11 iunie 2011, 11:28

    Hai mai, lasa manelele deoparte! Pana la faza cu maneaua ai spus totul ok, dar sa tina geamul inchis ca il trage inapoi…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. M3bis
    sâmbătă, 11 iunie 2011, 11:35

    @Camionagiu, înfunzi injectoarele, bre!
    @chinezu – Au scos ăştia sub 4%, ca să ştiu, că ăsta e recordul meu, pe un drum nu prea drept?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. sâmbătă, 11 iunie 2011, 12:48

    Noi ne legam la 3,5

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. sâmbătă, 11 iunie 2011, 13:34

    Sfatul lui Camionagiu a spus totul insa nu uita: Consumul va fi mic insa uzura motorului va fi MAXIMA la schimbatul la 2000 RPM si mers constant la 1000-1500 rpm.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. sâmbătă, 11 iunie 2011, 13:45

    Impinge-o!!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. tibi
    sâmbătă, 11 iunie 2011, 14:06

    @MadMike are dreptate,dupa 6 luni de condus cu schimbare la 2000 de turatii ,un unchi a infundat turbo si EGR-ul la un Golf 4 . deci,nu te teme sa-i dai pana la macar 2500

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. sâmbătă, 11 iunie 2011, 16:14

    mai ai cateva variante:
    1. O legi de un tractor. Va fi un consum de vreo 13 ori mai mare, dar macar consumul masini tale va fi mic.
    2. Te pui in vorful dealului, o scoti din viteza si iti faci putin vant. Cand ajunge la 90 km/h tragi frana de mana.

    Dar banuiesc ca iti da Renault si motorina, asa ca poti baga piciorul in ea.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. duminică, 12 iunie 2011, 02:02

    1. Slabeste si nu duce bagaje si oameni in plus! :)
    2. Alto 55 de la Rompetrol mie mi-a scazut consumul.
    3. TEMPOMAT
    4. Nu depasesti ca si cu Giulieta!
    5. Frana de motor+accelerari progresive
    6. NICIODATA NU LA LIBER!!!!!!!
    7. Ma mai gandesc…da e 3 dimineata! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. duminică, 12 iunie 2011, 08:43

    Ia citeste matale ce scrie amicu’ Bogdan Grigorescu aici. Sunt multe, dar gasesti si ce te intereseaza. :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. Adrian SM
    duminică, 12 iunie 2011, 09:02

    Subscriu la ce a zis nenea camionagiu. Mai puţin faza cu maneaua… :D Dar în stilul descris de el am scos cu un jaf de Dacie de vreo 4-5 ani şi motor de 1400 cmc 8,5l în oraş de multe ori.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. duminică, 12 iunie 2011, 12:29

    Foarte frumos spus de @camionagiu … In rest indiferent daca e pe benzina sau pe motorina o masina, tot trebuie sa respectam legea si sa conducem prudent, indiferent de consum sau alte probleme :) .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. duminică, 12 iunie 2011, 22:43

    Forjează, bre, important e să participi. :)))))))))))))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. duminică, 12 iunie 2011, 23:47

    Eu situ ca ajuta doar sa opresti aerul conditionat.In rest habar n-am.
    Uite ce am gasit pe net..sper sa te ajute:D
    1.Nu conduce agresiv. Chiar daca pare interesant sa fii regele soselelor, cui ii pasa? Si mai ales: cine plateste? Tu. Demarajele periculoase, acceleratiile inutile si vitezele astronomice te ajuta sa ajungi cu 10 minute mai devreme, sa-ti uzezi masina, sa-i enervezi pe ceilalti soferi din trafic si sa atragi atentia politiei. Consumul va creste semnificativ, iar costurile vor accelera in ritm cu tine.

    2.Ai grija de masina. Asigura-te ca ai cauciucurile umflate corect. Asigura-te ca ai un capac bun la rezervor, altfel ti se evaporeaza benzina. Asigura-te ca filtrele sunt schimbate la timp. Fiecare masura iti imbunatateste consumul cu aproximativ 10%.

    3.Daca vrei sa fii foarte atent cu consumul poti lua in considerare si alti factori. Greutatea masinii, crescuta de inutilitatile carate permanent in portbagaj, geamul deschis in mers, masina stationata cu motorul pornit, toate acestea te penalizeaza cu cateva procente la consumul total.

    4.Pastreaza viteza constanta in limitele legale si foloseste cruise control. O sa observi o imbunatarire semnificativa a consumului.

    5.Foloseste combustibilul potrivit, niciodata unul cu o cifra octanica mai mare. Uneori, poti folosi si unul cu o cifra mai mica, dar trebuie sa verifici cu mecanicul de la reprezentanta inainte. Oricum, nu exagera cu cel mai performant combustibil. Cu siguranta are performanta de a seca buzunarul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *