07.12.2016

Workshop de neratat la TIFF 2011 susţinut de THOMAS MAI

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Al doilea comunicat de presă pe ziua de azi… Pe care îl dau numai și numai că am încredere în cel care mi l-a trimis, și anume Marian Hurducaș. Că io așa pățesc, pe măsură ce îmbătrânesc, nu mă învăț minte… :D

Una dintre surprizele celei de-a zecea ediţii a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) este prezenţa la Cluj-Napoca a celui mai apreciat expert, la ora actuală, din domeniul distribuţiei de film şi marketing: Thomas Mai.

Thomas Mai va susţine în data de 10 iunie un workshop aplicat şi dedicat Crowdfunding-ului, Social Media şi Distribuţiei 2.0.

Astfel, profesioniştii industriei de film români, dar şi invitaţii străini ai festivalului (producători, distribuitori, regizori), cei ce activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi toţi cei interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un “produs” prin intermediul Internetului, au acum şansa să aprofundeze secretele platformelor de socializare online. Timp de 7 ore, în baza unui plan de lucru intensiv, participanţii la workshop vor putea să descopere şi să înţeleagă modul prin care social media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film, cât şi pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.

Astăzi, industria de film, şi nu numai, apelează la platformele social media cu înverşunare. Internetul a devenit o alternativă esenţială şi complementară, totodată, promovării & distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film.

Producătorul de film are şansa să acţioneze pe cont propriu în ceea ce priveşte finanţarea, promovarea şi distribuţia filmelor pe care le realizează apelând la mediul online. Este important să ştie cum să o facă, pentru a beneficia de rezultate rapide şi vizibile. Acelaşi lucru este valabil pentru toţi ce ce îşi doresc să obţină, într-un termen scurt, un impact puternic pentru produsele pe care le promovează. Social media a devenit soluţia ideală prin care se poate face cunoscut un produs– fie el un film, o idee, un eveniment, un album de muzică, etc.

Thomas Mai este cunoscut pentru experienţa sa în acest domeniu, ţinând prelegeri şi oferind consultaţii pe teme de finanţare, marketing, distribuţie de film şi New Media în întreaga lume. A ţinut prezentări la 19 workshop-uri din jurul lumii. Thomas a fost sales agent timp de 14 ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier, Lukas MoodysonThomas Vinterberg şi mulţi alţii. A produs 4 lung metraje: The Eighteenth, Possessed, Don’s Plum, şi One Point O, fiind recompensat cu numeroase distincţii. Thomas a fost managing partner şi producător la Klondike Film între 1996-1998 şi CEO al Trust Film Sales între 1998-2000. Între 2000-2004 a fost managing partner şi producător la ZentAmerica şi CEO Katapult Film Sales din Los Angeles între 2004-2006. Între 2006-2009, a condus departamentul New Business la TrustNordisk.

Este important ca cei ce doresc să ţină pasul cu timpurile în care îşi desfăşoară activitatea să descopere şi să aprofundeze tehnicile de folosire a social media. De aceea, TIFF propune acest workshop esenţial şi extrem de folositor, în premieră pentru România.

Toţi cei ce doresc să se înscrie la workshop-ul susţinut de Thomas Mai la Cluj, în data de 10 iunie, sunt rugaţi să trimită un email cu CV-ul ataşat pe adresa workshops@tiff.ro.

Locurile sunt limitate. Accesul la workshop se face contra cost: 30 Ron (bilet general), 15 Ron (pentru studenţi). Studenţii la facultăţile de film au acces gratuit pe baza prezentării carnetului de student la intrare.

TIFF este organizat de: Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc- APFR

Cu sprijinul: Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, Centrului Naţional al Cinematografiei, Primăriei şi Consiliului Local Cluj, Consiliului Judeţean Cluj, Programului Media al Uniunii Europene, Institutului Cultural Român

Co-producător: TVR 1

Sponsor oficial: Ursus Breweries

Sponsori: TNT, MasterCard, L’Oreal, JTI, Banca Transilvania, TenarisSilcotub, HBO Romania

Maşina oficială: Mercedes-Benz

Partener de promovare: Vitrina Advertising

Parteneri media: Europa Fm, Cocor Media Channel, Adevărul, Adevărul de seară, Dilema veche, Forbes, OK!, Zile şi Nopţi, Elle, Viva, Decât o revistă, Tataia, Academia Caţavencu, Oops Media, Elevate, ZOOM

Parteneri online: Realitatea.net, Voxpublica.ro, Pandoras.ro, Liternet.ro, Feeder.ro, Port.ro, Art Act Magazine, Hipmag

Parteneri media locali: TVR Cluj, Realitatea TV Cluj, monitorulcj.ro, Ziua de Cluj, Făclia, Radio Cluj, Radio Paprika, infoLOCAL.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Vă semnalez (cum ar veni) o apariție editorială

Cine vrea să fie ambasadorul meu la Sibiu?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *