Later edit: Să mor io că abia după ce am scris am văzut și ”golăneala” lui Costin :)) Ce să faci, nește golani amândoi :)) Păi cum, ori suntem golani ori nu mai suntem! :))))))))))
Îți place de ea de cum o vezi. Nu are cum să nu îți placă. Forme zvelte, dar delicate, un look așa mai șmecheros care te atrage instant. Plus că e tinerică foc, abia ieșită pe piață… Și ține la frecangeală de foioioioi, ba chiar îi place să o smucești, abia atunci mârâie cu mare plăcere. E o bestie, o mică bestie.
O cheamă DS3. După mamă îi spune Citroen, dar astea sunt detalii :D Și am avut plăcerea de face împreună niște kilometri. Ne-am plăcut reciproc din prima. Nu avea cum să se întâmple altfel. Ea, la cei 150 de cai ai săi, eu, la stilul meu de condus hai să-i spunem sportiv, a fost coupe de foudre. Pentru că, zău, e o plăcere să conduci mașina asta. Dar ca să o simți cu adevărat cum reacționează, trebuie să îi dai in gură, cum se zice pe bună dreptate în peluza de unde cu onoare fac parte :D
Dacă te duci liniștit cu ea, pare o mașină simpatică (e frumoasă, bre, ia uitați-vă la poze, dar să știți că în realitate arată și mai bine :D), confortabilă, în care îți place să stai în trafic, ca să o spun pe aia dreaptă. Dar nu așa trebuie să te comporți cu un DS3 ca și cel pe care l-am avut în teste. Pentru că herghelia de 150 de cai (e multă, băi, la cât de mică e mașina :D) vrea să o biciuiești, să calci pedala. Iar în momentul când faci așa ceva, mașina îți arată cu adevărat că e o bestie mică și care îți place fantastic de mult :D
Bun, acuma e drept că pentru oraș, mai ales în mizeria de trafic de București, de multe ori nu ai ce face cu asemenea putere. Și, pe undeva, dacă vrei să îți iei mașină și te uiți la fiecare leuț, nu prea are rost să plătești diferența de putere, deși ioi, doamne, fain îi :D Adică în cazul ăsta aș recomanda o variantă de motorizare mai lejeră (economia la bani se vede clar). Dar clar recomand mașina.
În rest nu știu ce să vă mai zic. Pentru că nu sunt driver de ăsta care să vă spună fișa tehnică și performanțe de alea la virgulă :D Eu sunt driver de feeling. Adică mă urc în mașină, o turez de urlă și apoi vă spun ceea ce simt :D Mi se pare mai fair decât să mă dau mai deștept decât sunt :D
8 thoughts on “Mica bestie. Eu așa i-am spus, mica bestie”
Buna dimineata
Cu suzele de rigoare pentru off topic si pentru ineditul solicitarii va rog daca se poate sa dati o mana de ajutor in promovarea acestei actiuni de protest.
„Ceremonia aruncarii caschetelor”
http://fsanp.ro/index.php/2010/10/ceremonia-de-vineri/
Cu stima,
Sorin Dumitrascu
nu am apucat sa dau o tura cu ea dar mi-a luat ochii cand am vazut-o in trafic prima data. arata super.
@Sorin Dumitrascu
hai ca de data asta trec cu vedere
pentru ca e vorba de un protest social necesar
dar pe viitor te rog sa folosesti formularul de contact
ca zau iti raspund :)
@lucianB
dap, intoarce capetele dupa ea mica bestie :D
Multumiri pentru intelegere. Data viitoare formular de contact.
Este o masina de mare exceptie. Asta am simtit atunci cand „m-ai dat” si pe mine cu masina. O mare senzatie! Remarcabila diferenta de herghelie de la 90cp cat are masina mea la 150cp cat are bijuteria asta.
Arata bine. Din spate. Ca-mi aduc aminte cum m-ai depasit ca sa te asezi in fata mea la semafor. ;-)
Pingback: Este Dacia Duster mașina anului 2010? | Chinezu
Pingback: Nu stiam cine… « Gandul de dimineata