28.07.2016

Vă băgați la un experiment blogosferic?

Eu unul încă nu am trecut balta cea mare numită ocean. Drept pentru care am un maldăr de invitații de la tovarășii mei din State, pe care sper să le onorez într-o zi, că așa e frumos :D

Evident că cei mai mulți dintre voi v-ați prins deja că New York nu are cum să lipsească dintr-o asemenea translatare a augustei mele persoane pe meleaguri deloc mioritice :D Și când o să ajung io acolo, căci de ajuns clar o să ajung cândva, am două obiective (dar ce zic io obiective, e vorba de obiectivoace, dacă îmi permiteți :D): Madison Square Garden și Broadway :D

Înainte de a mă explica de ce cele două menționate mai sus mă ard la lingurică, trebuie să vă spun că acest post face parte dintr-o campanie KLM și că am acceptat să particip la campanie pentru că a. primesc niște bănuți :D și b. detaliez motivul mai jos :D

În oferta de toamnă, a companiei KLM, un bilet de avion către New York este la un pret redus de 559 €, cu taxe incluse. KLM oferă cu regularitate bilete la preţ redus pe site-ul său www.klm.ro. Tot ce aveţi de făcut este să urmăriţi cu regularitate ofertele speciale. Înregistraţi-vă pe site şi veţi primi ofertele speciale prin e-mail. Durează numai câteva secunde şi veţi putea economisi bani.

Buuuun, revenind. Și întâi să vă spun de ce Madison Square Garden. Pentru că sunt un teribil fan al sportului și pentru mine a intra în acest (nu am cum să evit clișeul) templu al sportului american este o emoție de pe acuma, numai la gândul că o să ajung acolo :D Iar despre Broadway, ce să vă mai spun… Am văzut la viața mea atâtea înregistrări cu muzicalurile care se joacă acolo încât e unul din obiectivele mele de ființă culturală cât de cât să fiu și io măcar o dată într-o sală de spectacol să mă bucur de show :)

Acuma hai sa trecem la puctul b. Care e unul foarte serios. Pe care sper să îl înțelegeți ca atare. Pornind de la campania pentru KLM, pentru că e la îndemână și pentru că ar putea fi un spender excelent pe zona noastră de bloguri :D. Compania asta, spre deosebire de muuuuulte altele, a ales să deruleze o campanie pe social media. De la care campanie așteaptă, absolut firesc, rezultate. Campania e una de test, ca să zic așa. Cam cum ați face și voi dacă ați fi în locul oricărei firme care trebuie să bage bani în ceva, adică ați intra cu o sumă mai mică și dacă rezultatele sunt ok, ați folosi din nou metoda asta, dar cu buget mai mare.

Așa că, să nu o mai lungim, vă lansez o provocare: Hai să arătăm că o campanie pe bloguri dă rezultate foarte bune! Adică, altfel spus, să arătăm celor de la KLM că blogosfera asta merită bugete mai mari :D, dar și că apreciem faptul că s-au deschis către noi, ăștia din social media :)

Cum facem asta? Scrieți un post la voi pe blog în care, părerea mea, spuneți că vreți să participați la acest ”experiment”, adică să arătăm unui client potențial important că blogosfera livrează rezultate, atunci când vrem :) Și să scrieți de ce ați merge sau de ce v-a plăcut la/de New York, Amsterdam sau Mexic sau orice altă destinație o găsiți pe site. Și pentru ca rezultatele să poată fi cuantificate, băgați și voi un link către pagina cu pricina unde sunt ofertele KLM.

În ceea ce mă privește, promit că monitorizez tot ce scrieți pe subiect și că vă voi adresa fiecăruia dintre voi mulțumirile mele oficial, pe blog, pe twitter si pe FaceBook :) În ceea ce vă privește pe voi, nu știți de unde poate sări iepurele cu chestia asta. Poate că celor de la KLM le va place atât de mult ce ați scris că vă vor face o ofertă pe care nu o veți putea refuza :)) Poate că acest experiment va crea buzzul necesar pentru ca toți bloggerii implicați în el să beneficieze de oarecare expunere, să intre în atenția agențiilor sau altor companii.

Poate că se vor întâmpla toate astea, poate că nu. Numai de noi toți depinde asta :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Cum a sărit un brand de la minus la mult plus in my book

Câți dintre voi aveți aceeași părere despre mine

30 comentarii

  1. vineri, 8 octombrie 2010, 15:38

    ok, i`m in :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. vineri, 8 octombrie 2010, 15:47

    ba da ce te sti la vorbe!
    sa mor, daca eram unu care cumpara, plateam de mult banii!
    esti in stare sa vinzi un frigider in siberia…
    ma bag…cu toate ca io nu fac nici o reclama pe bani la mine pe blog, da asa fain ai scris (e printre putinele articole pe care le citesc cap coada, fara sa sar randuri) ca sunt convins…daca nu uit pana saptamana viitoare o sa ma bag si eu, acum trebe sa fug si io acasa ;)
    sa ai un sfarsit de saptamana fain!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. Dorian
    vineri, 8 octombrie 2010, 15:53

    Nu.
    Hai si umpleti si mai tare blogosfera cu tampenii irelevante pt cititori( pentru bani, evident). Ca doar asta inseamna bloggingul, nu? Fripturi, mititei, freebies, si bani.
    Eu unul ma bucur ca am prins vremurile cand pe bloguri citeai chestii interesante, utile, fun. Au mai ramas cateva(din cele mari, zic). Prea putine pentru un „online” care se lauda cu-atatea si-atatea…
    Abia astept sa citesc porcarii despre KLM pe zeci de bloguri. „Citesc” e un fel de-a spune.
    Sunt curios: exista oare, ceva ce NU ati face pentru bani?
    Intrebarea e retorica, raspunsul il stim prea bine.

    Bafta&spor.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. vineri, 8 octombrie 2010, 15:55

    si asa vroiam sa merg la munchen:d So i’m in

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. vineri, 8 octombrie 2010, 15:56

    […] Mai campanie de atât ce vrei, domnu’ Chinezu? […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. vineri, 8 octombrie 2010, 16:09

    domnu @Dorian, dati-mi voie sa va raportez ca pentru unul care considera ca ce fac eu aici e o porcarie, cam mult timp petreceti pe blogul meu
    asa ca va rog sa imi faceti deosebita cinste de a nu mai reveni
    de dragul dumneavoastra, nu al meu
    va multumesc pentru ca existati

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. vineri, 8 octombrie 2010, 16:12

    Mă bag și eu..:)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. vineri, 8 octombrie 2010, 16:19

    :)) Aseara am cautat pe nel sa vad cat e un bilet catre Seoul. De cand am inceput sa ne uitam doar la seriale koreene am prins un chef de a trage o fuga pana acolo. Cine stie de unde sare iepurele sau … tigrul / broasca testoasa …

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. vineri, 8 octombrie 2010, 16:21

    Sa mor daca am mai vazut pe cineva sa faca intr-un mod atat de misto o campanie, si sa tragi si pe alti dupa tine. E oficial la mine in top esti pe 1, cei de la BIZ au gresit :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. vineri, 8 octombrie 2010, 16:32

    Momentan nu am nevoie de bilete de avion, dar este posibil ca la anul sa am asa ca ma bag si eu in campanie. Stiu ca mereu ai recomandat numai lucruri faine si nu ti-ai pus imaginea pe campanii „suspecte”. Asteptam urmatoarele detalii.

    P.S. Vad ca ai devenit No.1 in ZeList, ce vei face?! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. vineri, 8 octombrie 2010, 16:46

    Madison Square Garden , zici? Pentru cate meciuri de istorie ale cator ramuri sportive a fost gazda acest „loc” al New Yorkului…..

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. vineri, 8 octombrie 2010, 16:51

    […] Chinezule, când auzi de o ofertă la transportul cu vaporul până în State, pls, let me know! […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. vineri, 8 octombrie 2010, 17:47

    Am zburat nu o dată cu KLM, primesc şi un newsletter de la ei, aşa că sunt la curent cu ofertele. N-am eu timp să plec cîte oferte bune sunt! Nu promit, dar dacă-mi vine o idee bună, încerc.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. vineri, 8 octombrie 2010, 18:01

    @Tudor
    cineva trebe sa o faca si pe asta
    sa se uite le filme coreene, adica :)))))))))

    @DubluQ
    no, nici nu stiu ce sa mai zic la asa ceva… :)
    eventual doar sa iti multumesc :)

    @Alin Sbarnure
    pai ma cam retrag din zelist, cum am promis
    si merg inainte, asa cum ma stii :)

    @Gyerko Szabolcs- Laszlo
    cum e mai mult o precizare decat o intrebare, inteleg ca nu are rost sa raspund…

    @Lucia
    ioi, ce mi-ar place sa o vad pe Diva intr-un cursa de KLM… :))))))))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. vineri, 8 octombrie 2010, 18:21

    […] Chini a inceput un experiment blogosferic. Imi place ce face el acolo. Bine…imi place ce face el in general, dar de aceasta data in mod […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. vineri, 8 octombrie 2010, 19:20

    […] cum, domnu’ Chinezu, dupa ce ne-a dat de mancare acum ne trimite la plimbare! Cu gandul…si KLM-ul ca cica au […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. vineri, 8 octombrie 2010, 21:38
  18. vineri, 8 octombrie 2010, 21:55

    Cand vei vedea cat costa un bilet la un musical in NYC, iti va iesi pe gat :D

    Noi am trecut prin Times Square de jde ori (ca mergeam si spre Central Park sau pe 5th la plimbare (ca de unde bani de cumparat), asa ca vedeam cam tot ce se pregateste pe acolo. Un bilet era cel putin 60 de coco, asa ca ne-am lins pe bot.

    Oricum bafta la concurs. NY merita vizitat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  19. vineri, 8 octombrie 2010, 22:45

    proiect de weekend – sa scriu despre :) eu cea mica zic „i’m in”

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  20. sâmbătă, 9 octombrie 2010, 00:28

    Chinezu, o sa scriu si eu ceva maine… inca ma mai gandesc unde as vrea sa fiu… pendulez intre Kigali si Chengdu… Sau ceva mai clasic, un come back la Lima :) Dupa 9 ani, ar merita !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  21. sâmbătă, 9 octombrie 2010, 00:31

    […] cand Chinezu ne invita la un experiment, nu putem fi decat incantati sa luam parte la […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  22. sâmbătă, 9 octombrie 2010, 00:44

    Nu ştiu să fac trackback, cred că din blogspot nici nu se poate, dar am compus ceva aici http://luciaverona.blogspot.com/2010/10/diva-zboara-cu-klm.html

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  23. sâmbătă, 9 octombrie 2010, 15:03

    […] cam tot atata e pana in Australia asa ca am zis ca tot atat o fi pana in Japonia. E na, citind la Chinezul despre experimentul blogosferic am dat si eu click pe acolo si am ajuns pe site-ul KLM unde am vazut […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  24. sâmbătă, 9 octombrie 2010, 15:20

    As merge la Amsterdam doar pentru Festivalul florilor.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  25. luni, 11 octombrie 2010, 07:07

    Ups, sorry, am postat aiurea… prea de dimineata :( Nu stiu cum sa fac trackback, dar uite linkul la articol:
    http://imperatortravel.blogspot.com/2010/10/si-totusi-de-ce-manila.html

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  26. luni, 11 octombrie 2010, 12:46

    exista vreun termen limita (deadline)? ca m-as baga si eu, imi place ideea :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  27. luni, 11 octombrie 2010, 13:15

    Hai ca a iesit o campanie buna Chinezule. Buna ideea asta cu bloggerii. :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  28. emexinho
    marți, 12 octombrie 2010, 01:27

    campanie de promovare… vrajeala… noi ca oile ar trebui sa te urmam, nu?! ,,,, esti tare, amice psd-ist!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  29. marți, 12 octombrie 2010, 09:54

    io am zburat cu taromu´si am fost super multumit. Am fost odata intr´o situatie adinca si am dat tilifon la reprezentanta Tarom a aeroportului din muenchen, unde am avut noroc de un trainee extraordinar de amabil. m´a consiliat superprofesionist, mi´a rezervat belet si cind am ajuns si io la ghiseu ca sa platesc am vrut sa´i dau de un cico dar a refuzat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  30. luni, 18 octombrie 2010, 07:06

    […] Știu, ”speciale” sună cam nașpa, dar nu am găsit altă rimă, vorba lui Mircea Diaconu în superba scenetă alături de Toma Caragiu. Dar idee e că aceste mulțumiri chiar că sunt speciale. Și le adresez celor 10 bloggeri care au înțeles ce am vrut eu să fac atunci când am lansat provocarea cu KLM. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *