06.12.2016

How’s your love life? Studiu despre piața de dating

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Io am mai scris despre firma asta de head and hurt hunting, free of charge. Pentru că mi s-a părut interesantă ideea de business. Dar, e drept, recunoșteam că nu mă pasionează fenomenul :D Numai că de la momentul în care scriam acel post până acum când citiți aceste rânduri, am avut surpriza (căci a fost realmente o surpriză) să aud niște mărturisiri din partea unor cunoscuți, care recunoșteau că folosesc serviciile de dating la nivel serios, nu așa în glumă. Ocazie cu care am tras două concluzii. De fapt o concluzie și o reconfirmare minunată. Concluzia: sa-ți găsești jumătatea e al dracului de greu… Reconfirmarea: incredibila întâmplare în care am cunoscut-o pe Adina, doamna sufletului meu, a fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat vreodată :)

Pentru cei care încă mai căutați, am zis că poate vă interesează concluziile studiului de mai jos, efectuat de compania cu pricina.

La o analiză a cotelor de piaţă, realizată de Umbrella for Two, a reieşit că peste 50% din piaţa de dating este reprezentată de site-urile de dating online, cu acces liber şi gratuit pentru cei interesaţi de socializare, iar 32% din piaţă este reprezentată de agenţiile matrimoniale care îşi desfăşoară activitatea prin intermediul platformelor online. Un procent destul de mic, respectiv 15%, este reprezentat de agenţiile matrimoniale tradiţionale.
– in jurul varstei de 30 de ani, romanii iau decizia oficializarii relatiei cu un partener de viata
– in conditiile unei societati trepidante, in care performanta la locul de munca este atat de importanta, unele persoane ajung sa isi restranga cercul de prieteni si de activitati; astfel ajung in imposibilitatea de a cunoaste persoane noi, potentiali parteneri de viata
– cresterea numarului de divorturi indica faptul ca oamenii sunt orientati spre gasirea partenerului potrivit, depasind astfel mentalitatea generatiilor anterioare
– printre ocaziile de a cunoaste persoane noi, se numara prietenii, evenimentele de familie, colegii de lucru, dar si site-urile de socializare sau agentiile matrimoniale sau cele de matchmaking
– evaluarea Umbrella for two arata ca in Romania exista peste 600 de mii de persoane necasatorite in zona clasei superioare si clasei medii superioare, dintre care peste 185 de mii se gasesc in Bucuresti; acestea sunt persoanele carora li se adreseaza serviciile premium oferite de Umbrella for two, de head and heart hunting, adica gasirea persoanei potrivite conform unui profil definit de client.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Vă băgați la o aplicație de iPhone intitulată iChinezu?

Recunoașteți personajele și ce fac ele acolo. Hai, curaj!

2 comentarii

  1. duminică, 3 octombrie 2010, 18:39

    Felicitari organizatorilor, ne bucuram sa avem si alti colegi pe piata de dating din Romania!

    In sfarsit lucrurile incep sa se miste, asa cum am sperat, in favoarea ” Cupidonilor” si a celor care au nevoie de un imbold pentru a-si cladi o relatie sanatoasa si de durata si nu se tem sa o recunoasca si sa ceara ajutor.

    Mult succes de la echipa SingleBell.net !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. sâmbătă, 25 august 2012, 13:53

    Iata un articol bine documentat cu o analiza interesanta a reprezentarii serviciilor de dating din Romania.

    Cu permisiunea dumneavoastra, venim si noi cu o alternativa a variantelor existente pe acest segment.

    Felicitari pentru articol si initiativa
    Echipa RomanticDate.ro

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *