05.12.2016

Tare aș vrea să mă ajutați să îi dau o gură de aer lui Nae Pop

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Ca fost fumător (până ce m-a convins Alecul meu să mă las de trasul dintr-un capăt să nu se stingă celălalt), știu că există plăcerea aia de-a dreptul tabietală, dacă îmi permiteți expresia, în fumat, așa că nici prin cap nu îmi trece să încerc măcar să vă rușinez pe voi, cei care încă fumați. Ce pot să fac este doar să vă spun povestea mea, așa cum am făcut-o după prima săptămână de nefumat și cum o să fac și în continuare. Așa mi se pare mai fair :)

Dar, când văd câte o campanie atât de deșteaptă ca și asta cu ”Nae n-are aer!”, nu am cum să mă înrolez instant în rândurile celor care vor să îi dea o gură de aer lui Nae :) Pentru că, în sfârșit!, văd și io o campanie care nu îmi spune mie, ca fumător, ”bă, cretinule, bă, dobitocule, bă, cancerosule, bă, puturosule” și variații pe tema asta, de parcă fumătorul e ceva ciumat de sorginte XXI, ci pune faza asta cu lăsatul de fumat într-o nouă perspectivă. Care mie îmi place tare mult, drept pentru care mă alătur categoric acestei campanii.

Care e faza? Așa cum puteți vedea și pe site, dar și în filmul de mai jos, Nae Pop este un tovărăș care trage. Trage din țigară de rupe și are o viață de un anosticism (dacă îmi permiteți expresia) teribil de bolnăvicios. Așa că cei care doriți și vă lasă sufletul, puteți să îi dați câte o gură de aer lui Nae Pop fumăciosul fără aer. Puteți face asta prin diferite metode: să îi deschideți fereastra, să îi dați drumul la radio, să îi dați un bobârna brichetei, alea, alea, chiar merită să intrați să vedeți care e faza :) Io zic că merită să încercați, că e chiar fun :)

Sprijin această campanie cu atât mai mult cu cât este inițiată de Societatea Română de Pneumologie alături de Pfizer România, cu sprijinul asociaţiei Aer Pur şi al Reţelei Europene pentru Prevenirea Fumatului.

Vă invit să vă alăturați și voi campaniei. Și în măsura în care vă lasă ”fumurile” blogeristice :)), să ziceți și voi câte ceva despre ea. Hai noroc și să fiți iubiți!

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Zi de marţi, 3 linkuri bune :D

Băi, care sunteţi pasionaţi de ceva pe aici?

2 comentarii

  1. joi, 16 septembrie 2010, 13:04

    acu ma uit sa vad ce si cum (sunt nefumatoare, nu am treaba…dar al meu sot s-a lasat de fumat recent si inteleg cum e :-))) )

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. Semanticus
    vineri, 17 septembrie 2010, 10:56

    Sunt NEFUMATOR si sustin campania total.

    Dpdv realizare, strategia paginii e ok, dar targetarea ca profil este/ mi se pare cam ingusta pentru utilizatorii de net.
    La Sectia „cum il ajuti” din cele 9 actiuni posibile,avem doar:
    – un/ 1 mesaj de incurajare- este de comunicare directa,
    – un/1 – bobarnac la bricheta- vizeaza un habitus de fumator,
    – nici o actiune privind inter/actiunea cu anturajul- dezirabil/nedezirabil pentru mediul social,
    – nici o actiune legata de job-pauze de fumat- eficienta la job.
    Acesta sectiune, in mod normal si logic, trebuia sa anticipeze primele actiuni personale de la capitolul Profil de renuntare, asta ca se fie o legatura si coerenta privind strategia.
    Daca s-a vizat ca generatia mai tanara de pe net sa fie sensibilizata fata de perspectiva sa ajungi ca NAE, obiectivul mi se pare partial atins pentru ca sugereaza o diferenta de generatie, chestie care dpdv temporal este pe termen lung si care ar putea induce un mesaj de genu: „Da as putea ajunge ca Nae dar cand voi avea 40 -50 de ani, deci mai am fro 20 de ani sa ma schimb. ”
    Cred ca se puteau gandi si actiuni care sa implice reactia emotionala si mai dramatica :) a celui care vrea sa ajute.
    In concluzie, zic ca proiectul este foarte bun cu rezevele prezentate.
    Corect, Nae n-are aer si e in aer.

    Penca SUNT NEFUMATOR probabil ca observatiile mele nu sunt prea practice, dar cam astea sunt.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *