11.12.2016

Ştiu, e greu să îţi placă ceva la Click, dar totuşi

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Cum am pretenţia că mulţi dintre cei care mă citesc sunteţi ‘ntelectuali ca mine :D, simplul fapt al menţionării acilea la mine a tabloidului Click vă poate crea instantaneu o încruntătură. Cu menţiunea că vă înţeleg perfect, aveţi puţintică răbdare ca să vă explic care e faza.

Pe Simona Ionescu presupun că o ştiţi, că e de-a noastră :D Ceea ce nu ştiţi este că ea se ocupă de una din cele mai frumoase secţiuni ale unui ziar de pe la noi, Din inimă pentru copii, care, secţiunea se întâmplă a fi pe Click.

Înainte de a discuta un pic pe tema păcatelor pe care un ziar şi le poate spăla cu o astfel de secţiune, hai să vă spun ce idee mişto au avut cei de la secţiunea în cauză. Dau cuvântul Simonei, că ea ştie mai bine :)

„Am demarat Serile ”Din inima pentru copii” la restaurantulPuțin din tot din centrul Capitalei: 12 vedete și personalități ale vieții publice se vor transforma pe rând în ”ospătari” și vor întreține atmosfera în fiecare joi, în acest local. Muzica de jazz al lui Marin Petrache Pechea va fi un bonus încântător. Serile ”Din inimă pentru copii” vor începe în această săptămână și se vor întinde până în luna decembrie.

Monica Tatoiu, Peter Imre, Liana Stanciu, Dana Nălbaru, Leonard Doroftei, Oana Lis, Crina Matei, Sânziana Buruiană, DJ Harra, Liviu Vârciu, Cristina Șișcanu și Emil Mitrache sunt VIP-urile care au acceptat cu inima deschisă să ajute copiii grav bolnavi, incluși în campania ”Din inimă pentru copii”. 10% din încasările restaurantului din acea seară vor fi donate acestor micuți.”

Este că, măcar pentru o clipă, uităm că este vorba despre Click aici şi ne gândim că e o campanie frumoasă, care ar putea face un bine unor copii? :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ceva nu funcţionează bine la băncile noastre…

Astăzi are loc preselecția pentru Echipa Bloggerilor la triathlon

13 comentarii

  1. luni, 6 septembrie 2010, 09:38

    Ce frumos, uite ca in timpuri grele mai sunt si persoane care se uita in inima.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 6 septembrie 2010, 10:27

    pentru o campanie care se vrea una umanitara, nu e prea putin 10%?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 6 septembrie 2010, 10:31

    @mihai toader
    bai, nu stiu ce sa zic…
    presupun ca sunt niste calcule pe care si le fac si cei de la restaurant
    oricum, din punctul meu de vedere, e bine ca se intampla, indiferent care e procentul
    adica io zic sa mergem pe varianta lui „daca nu se facea nimic” :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. luni, 6 septembrie 2010, 11:18

    Mihai, ai dreptate, e putin! Dar restaurantul e mic, 58 de locuri, iar daca il umplem, tot e ceva, E un inceput si mi+a fost teama de un spatiu mai larg, care ar fi parut gol daca nu sunt clienti la toate mesele. Bineinteles ca nu ne vom opri aici.
    Multumesc Chinezule de postare! Le spun cu sinceritate cititorilor tai ca, daca as fi inceput campania asta in alt ziar, nu ar fi fosta atat de repede cunoscuta, iar impactul social ar fi fost mult redus. Asta e! Place sau nu,Click! are 300.000 de exemplare tiraj, iar lucru acesta ma ajuta, Eu vad ziarul ca pe un suport, iar ceea ce fac eu si echipa mea sau oamenii care ni s+au alaturat (inclusiv bloggeri) reprezintă ajutorul efectiv dat unor copii aflaţi în suferinţă. E greu să vă povestesc cum e să încurajezi o mămică cu puiul diagonosticat cu cancer, cum incerci să ştergi o lacrimă de pe obrazul unui copil care nu poate mânca şi el o ciocolată….Gândiţi-vă că şi noi ne încărcăm cu toată această suferinţă, iar răutăţile despre campania „Din inimă pentru copii” într-un tabloid nici nu mai contează. Eu multumesc tuturor care vor alege să ne fie alături sau vor incerca să mănânce o friptură într+una din joile de la „Puţin din tot”.
    Inca ceva! Pentru cei care nu vor sa aiba contact cu tabloidul, pot accesa pagina de pe FaceBook!
    http://www.facebook.com/group.php?gid=136816509695888#!/pages/dininimapentrucopii/124277760921068

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. luni, 6 septembrie 2010, 11:40

    […] titlu informativ (eu nu auzisem deloc de campanie) pentru că vineri seara – prin intermediul Chinezului – am fost invitat la lansarea proiectului „Serile PDT: din inima pentru copii”. 12 zile […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 6 septembrie 2010, 12:22

    Mai bine prefer sa ajut un copil personal decat sa donez bani altor persoare rau voitoare care vor sa se imbogateasca peste nopate cersind bani pentru niste campanii ireale si false .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. luni, 6 septembrie 2010, 12:42

    Ce s-a schimbat Doroftei…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. luni, 6 septembrie 2010, 12:54

    Perfu, baga un ochi pe pagina campaniei de pe site-ul Click! si apoi exprima-te! Sunt de acord cu temerile tale, fiindca eu m-am izbit de sarlatani, inclusiv in randul celor care pretindeau ca sunt bolnavi. Dar nu e bine si corect sa generalizam. Prin campania „Din inima pentru copii” am reusit sa trimitem la operatii in strainatate doi copii. Costul?! Pentru una am platit 18.500 euro, pentru alta 15.000 euro. Daca nu am fi strans noi bani, cine le dadea acestor copii sansa la viata? Daca tu dai unui copil 100 de lei, faci un bine doar constiintei tale, nu ii rezolvi lui situatia.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. luni, 6 septembrie 2010, 13:04

    Nu gereralizez si nu trebuie sa ma trimiti pe site-ul vostru de pornosaguri sa ma dumiresc care-i treaba cu asa zisa voastra campanie de ajutorare a copiilor aflati in mari dificultati .

    Eu doar ziceam ca nu e frumos sa va umpleti buzunarele de pe urma unor unor asa zise capmanii de ajutorare . D-zeu e sus si va vede !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. luni, 6 septembrie 2010, 15:49

    Click! (sau libertatea sau cancan) nu vom citi niciodata (daca ma mai sterg cateodata pe maini cu hartie igienica – analogia este intentionata – asta nu inseamna ca ea are alta utilitate practica decat stersul la MS DOS :D ), dar aceasta campanie si initiativa este laudabila, recunosc :)

    si perfect de acord cu Simona, Cick! are un tiraj f mare, ar fi pacat sa nu foloseasca acest instrument si pt lucruri laudabile ;)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. Semanticus
    luni, 6 septembrie 2010, 16:26

    Suna foarte bine. Multa Bafta!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. marți, 7 septembrie 2010, 07:18

    Stefan, daca romanii nu ar omori din fasa lucrurile bune, invocand „principii”, poate ca am reusi sa construim si noi alta societate cu alta mentalitate. Eu am cumparat Playboy nu pentru ca ma interesau gagicile (iti dai seama!) ci pentru un interviu traznet cu o personalitate a vietii noastre culturale. Multumesc de sustinere!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. marți, 7 septembrie 2010, 11:02

    Daca intradevar faceati si voi lucruri bune va lauda si lumea , dar atata timp cat vreti sa faceti averi ilicite pe spatele unor vedete si pe spatele unor copii care chiar au nevoie de ajutor sunteti de toata jena .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *