07.12.2016

Ştiaţi că avem 20.000 de specialişti în marketing?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mă rog, faptul că multora le scrie pe cartea de vizită aşa, asta nu înseamnă că şi ştiu cât e ceasul în domeniul cu pricina. Dar statisticile celor de la morethanpub.ro aşa arată şi io nu am date să le contest. E mult, e puţin câţi specialişti avem, nu ştiu ce să zic…

Şi io le mai buchisesc aşa, cătinel, cu marketingul, că no, asta este, meseria, ce să-i faci. Fără să mă bat cu cartea de vizită în piept, desigur. Dar pentru că mi-am dat seama (de fapt, îmi dau seama permanent, dar asta e alta poveste :D) că am muuuuulte de învăţat, am luat taurul de coarne şi mă apuc să mă instruiesc.

Apropo de instruirea permanentă, al cărei fan declarat sunt, mor când îi văd pe unii care cred că ştiu tot, cunosc tot, aplică tot şi că nu mai au ce învăţa. Sper să fie cât mai puţini dintre cei care mă citesc în categoria asta…

Aşa că, în comuniune strânsă cu principiul enunţat mai sus, pe 8 septembrie augusta mea prezenţă va fi resimţită la Conferinţa Internaţională „Marketing în Direct” :D, eveniment la care vă invit cu deosebit interes (mai ales, între noi fie vorba, că preţul este mai mult decât decent).

În afară de faptul că iar o să mă stresez ascultându-i pe moderatorul Dorin Boerescu şi pe Doru Panaitescu :D, vă mai menţionez că alţii speakeri sunt oameni de nădejde precum Patrick Collister, John Griffiths, Tania Binachi, Colin Egan, Dela Quist, Maia Novolan, Florina Pinzaru şi mulţi alţii.

Rugăminte pentru cei care o să fiţi acolo: daţi şi voi un comment acilea sau trageţi-mă de mânecă în alt fel, să ne dăm măcar bună ziua pe acolo, dacă nu chiar să bem şi un cafei :D

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Este emigrarea o soluție? România e în rahat, e drept…

Mi s-a făcut un aşa dor de piesa asta…

14 comentarii

  1. joi, 26 august 2010, 11:40

    Ce înseamnă specialist în contextul cifrelor respective?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 26 august 2010, 11:42

    @Ciprian Gavriliu
    ma gandesc ca e vorba despre tot ce misca in spatiul carpato-danubiano-pontic si are legatura cu marketingul
    zic si io..
    tu ai alte date?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. joi, 26 august 2010, 12:23

    Nu cred ca sunt 20.000 de specialisti decat daca poate numaram toate cartile de vizita pe care scrie marketing.

    Oricum majoritatea nu au nici macar un curs de profil.
    Chiar te poti considera specialist fara sa fi facut sa fi studiat o stiinta?

    Cred ca o cercetare ar fi utila. Ma gandesc oare cati respondenti asociaza termenul marketing doar cu vanzari ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. joi, 26 august 2010, 12:38

    La cateva sute care termina anual ASE-ul se ajunge usor la 20.000. Intrebarea e ce inseamna specialist ? Numarul de ani lucrat in marketing ? skill-uri ? numarul de diplome ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. joi, 26 august 2010, 13:11

    pai tocmai asta e si ideea in ce am zis io mai sus
    faptul ca ai o diploma pe care scrie marketing, nu e nici pe de parte suficient
    de aceea unii chiar ar trebui sa mai invete cate ceva, macar din an in paste
    si tot de aceea io sprijin conferinte de genul celei despre care va spun
    pentru ca tu ca specialist in marketing ce te tii nu vrei/poti/consideri necesar sa dai 100 de euro o data pe an ca sa simti si tu cum se misca treburile in domeniul tau, atunci da-mi voie sa sper ca nu o sa ne intersectam niciodata cand vine vorba de business…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. joi, 26 august 2010, 13:29

    Astept clipa in care o sa vad primul inginer sau medic fara diploma.

    Fratilor, diplomele conteaza. Intradevar nu hartia in sine, niciodata nu mi-a pasat de asta.

    Sa stai ani de zile cu oameni care vorbesc aceeasi limba, mai bine sau mai rau si sa iti insusesti cunostiinte teoretice ce pot fi aplicate in business este foarte important.

    Evenimentele de acest gen sunt foarte importante dar esenta nu e acolo, doar spuma.

    Poate ca o sa ramaneti socati dar la ASE Marketing am facut mai multe lucruri aplicate decat fac cei de la politehnica.
    Tind sa cred ca am avut norocul unor profesori extraordinari, devotati si pasionati!

    Apropo, cred ca in lista de spekaeri lipseste cel putin un nume de la Ase, fiind vorba de Mk direct….poate a studiat prea mult Makretingul direct ca sa mai aiba si ceva de spus!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. joi, 26 august 2010, 15:05

    Împărtășesc părerea lui Valentin. Catedra de Marketing a ASE-ului are profesori de valoare. Pentru a avea oameni de marketing care să se și priceapă la marketing, absolvenții trebuie sa se pregătească permanent. Ar trebui să participe la 2 cursuri de specialitate pe an, cel puțin unul la 6 luni. Dar pe mulți nu îi mai interesează odată ce se văd cu diploma/cartea de vizită pe care scrie MARKETING.
    Îmi pare rău să văd că printre speakerii de anul asta nu se mai numără și dl prof. Călin Vegheș.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. joi, 26 august 2010, 15:08

    Nu am vrut fiu acuzat ca fac publicitate aici pe blog dar exact la dansul ma refeream!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. joi, 26 august 2010, 20:07

    20.000 de specialisti …
    40.000 de Oua…

    si, daca nu sunt indiscreti unde dracu s-au specializat specialistii aia… ca facultatea nu te scoate specialist in nimic

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. joi, 26 august 2010, 21:59

    […] Chinezu face reclama: Conferinţa Internaţională “Marketing în […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. Adrian SM
    vineri, 27 august 2010, 06:21

    De aia ne merge aşa de bine….

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. marți, 31 august 2010, 19:19

    Mesaj pentru Ana Maria si Valentin: de la ASE vine anul acesta lector universitar lector doamna Florina Pinzaru http://www.marketingindirect.ro/speakeri. Anul trecut dl Veghes ne-a onorat cu prezenta, intr-adevar…si speech-ul domniei sale a fost apreciat.
    Apropos, ne gandim pentru la anu’ sa deschidem evenimentul si pentru studenti…si pt ca stim ca ei nu au resursele financiare (corporate) pt a achita taxa de participare, intentionam sa lansam niste concusuri pentru voi…cred ca putem oferi pana la 10 bilete gatuit, plus carti, plus altele…Ce ziceti?
    alte sugestii? sunt binevenite!
    echipa More than Pub le asteapta la office@marketingindirect.ro

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. miercuri, 1 septembrie 2010, 11:27

    Buna Mihaela,

    Orice sustinere a studentilor este mai mult decat binevenita.
    Este datoria mediului de afaceri de a face acest lucru pentru a avea oameni bine pregatiti in orice domeniu.

    Sincer cred ca partea de networking si implicarea activa in diverse activitati este mai importanta decat acordarea unor premii cu carti (orice student are acces gratuit la o biblioteca si o multitudine de resurse online). Oricum daca acestea vin datorita sponsorizarii editurilor este la fel de bine.

    Nu vreau sa comentez prea mult dar dupa 5 ani de Marketing la Ase nu am avut ocazia sa o cunosc pe doamna Pinzaru. Asta datorita faptului ca este profesor la facultataea de Comunicare si Relatii publice.

    Cred ca totusi avand in vedere ca exista o facultate la Ase specializata in Marketing, de acolo ar trebui sa vina invitatii din mediul educational la un eveniment de Marketing Direct.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. miercuri, 1 septembrie 2010, 20:28

    multumim pentru sugestii, Valentin! In cadrul „Marketing in Direct” – editia a 2-a, dna Pinzaru va prezenta „Evaluarea campaniilor de marketing direct”. Uite, te invitam la Conferinta sa ne spui la final impresiile tale – trimite-mi pe adresa office@marketingindirect.ro cateva info de contact – nume / tel /email – si vei primi un bilet gratuit. Ne vedem pe 8 Sept!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *