Foarte tare ideea celor de unica.ro! Au realizat cea mai mare fotografie mozaic din lume, adică formată din – are you ready? – peste 1 MILION de fotografii unice au fost uploadate de cititoarele revistei pentru a face parte din ditai pozocul, ca să zic aşa :))
Evident că se aşteaptă omologarea trăznăii de către Guinness Book, ceea ce, oricum o iei, e un lucru mişto pentru naţiunea carpato-danubiano-pontică :) Aşa ca şi curiozitate 41% dintre fotografii încărcate au ca subiect copiii, 21% animalele de casă, 16% familia, 10% prietenii, 7% vacanţele, iar 5% au conţinut divers.
Apropo, în perioada campaniei traficul unica.ro a crescut de 11 ori şi s-au înregistrat de 7 ori mai multe conturi pe site :D Talking about combinând utilul cu plăcutul :))
20 thoughts on “Hai că mai intră şi România în Guinness Book!”
Pingback: Ce te face unic? — Marius Sescu
Dacă trimit poza de la ei de pe site, eu zic că o să aibă probleme. Cred că cei de la guiness sunt totuşi vigilenţi
Poate sunt nebuna…, dar eu vad multe fotografii repetate si nu o singura data. :(
chinezule, cei care se ocupa de site cre-ca vazut-au de curand FlashForward :-/
@ocsike
nu m-am prins ce vrei sa zici…
serios, fara misto, despre ce poza vorbesti?
@nina
da? eu eram asa de furat de ideea in sine, incat nu m-am uitat atent :))
@relansat
cum eu nu am vazut flash forward, lumineaza-ma si pe mine cu ce ai vrut sa zici :))
Pe scurt: intreaga omenire “ingheata” doua minute si 17 secunde, timp in care au loc multe accidente, dar mai ales toti isi vad viitorul; mai precis, oamenii vad ce se va intampla cu viata lor peste sase luni de zile. Cand totul revine la normal, doi agenti FBI, eroii serialului, sunt pusi sa investigheze acest caz. FBI, CIA si toate rahaturile astea de organizatii incearca sa elucideze misterul. Pentru a completa puzzle-ul, se creeaza un “facebook” cu numele de Mosaic. Un site pentru ca oamenii sa povesteasca ce au vazut in acele minute moarte.
@relansat
aaaaaaaaaaa, acuma si tu, cata teoria conspiratiei ai in tine :))
desi, dracu stie, nu o fi exclus sa se fi inspirat de acolo…
@Chinezu. Fotografia gigant. Ca şi Nina prima observatie a fost să că sunt multe poze care se repetă. Cred că ar fi o problemă pentru cei de la Guinness.
chinezu, de la soare mi se trage.
Ehh si voi acum. Hai mai bine sa ne bucuram cand vedem ca online-ul se misca, ca lumea incearca as faca ceva, ca exista implicare. Sunt pana la urma niste experiente si/sau experimente. Mie mi se pare ca prea luam totul in serios si tipic romaneste. Eu sustin toate ideile de genul asta si sper sa se intample cat mai multe :).
pentru ca ma enervati de nu se poate (lucru pentru care va multumesc :D) le-am spus celor de la Unica ce ati zis
raspunsurile le-as putea sintetiza cam asa:
– aplicatia afiseaza 5000 de poze random la fiecare refresh pe motiv de servere, fireste :)
– ideea fotografiei-gigant exista din septembrie si cei de la Unica spun ca nu are legatura cu Flash Forward
– alte detalii mai incolo cand sefa de campanie de la Unica apare prin zona :)
multumiti cum ma interesez pentru voi ca sa nu va suparati prea tare pe mine? :))
multe poze se repete de cate 3-4-5 ori. nu prea au sanse la Guinness book.
Cei de la Adobe Romania au facut acum doua ani un mozaic asemanator daca nu ma insel. Acela a iesit foarte bine.
http://myadobe.ro/mosaic/ aici ai si linkul
Oamenii au învățat să profite de asta și e ceva lăudabil.
@zmenta
cica e de la nu stiu ce setari random, de aia se repeta pozele
o sa explice cineva mai cu talent decat o fac eu mai incolo un pic :))
De la unica.ro va deranjez. :) Asadar, pentru ca serverele sa reziste aplicatia afiseaza random 5000 de fotografii la fiecare refresh. Si intr-adevar unele imagini se repeta pt ca aplicatia sa se incarce in browsere intr-un timp rezonabil. Altfel, daca toate fotografiile ar fi unice, ar dura undeva la 15 minute incarcarea ei si nu ne permitem asta.
O modalitate mai diferita de a-ti face trafic:).
@relansat…si cand vor vedea filmul The lost Room, cred ca ne dau astia afara din UE :) la ce recorduri o sa incepem sa batem :D
leave me cold, it’s something trivial to us.
de unde rezulta ca cei de la marketing au dat lovitura