Motive să cumpăraţi DOR2 sunt destule. Am citit-o aseară şi revista e excelentă. Dar există şi un motiv al meu, foarte personal: am scris şi eu două pagini acolo :)
Secţiunea mea se numeşte „Paginile omului de online”. Găsiţi acolo o analiză despre cum s-a văzut internetul în ştirile TV pe 2009, realizată în colaborare cu Monitoring Media, unde puteţi vedea că au fost 414 ştiri în care se făcea referire la „internet” şi că siteul realitatea.net este lider absolut al menţionărilor în ştirile TV (Realitatea TV e de vină, fireşte, dar astă vă dă un hint despre cum promovează cei de la trustul Caţavencu în offline siteul lor „regină”).
Am mai făcut un scurt material despre toolurile de monitorizare online, unde am vorbit despre Monitor de la zelist, IQ Media şi gorila.ro.
Am preluat şi sugestiile (cu nume, prenume şi link către blogurile lor) lui Sorin Andreica legate despre regulile de bază după care ar trebui, în opinia mea, organizat un blogmeet, precum şi sugestia Simonei Stănescu despre tipurile de RT pe twitter.
Lectură plăcută :)
7 thoughts on “Decât un motiv pentru a cumpăra Decât o Revistă”
Multumesc frumos ca ai scris la recomandarea mea. :)
uf uf graba strică treaba nu? se numește mediaIQ dovadă și adresa http://www.mediaiq.ro ce scrie la revistă nici nu vreau să mă gândesc
@Alin
atunci nu te gandi
prea târziu. am deschis revista și am citit. http://www.iqnews.ro
@Alin
da, greselaa mea, caci am crezut in rezultatele de pe google si in faptul ca ti-ai optimizat si tu cat de cat siteul
care oricum e cum e
ma bad
nu mai fac, promit
ping pong. ce să optimizez la un site cu user și parolă? în fine. am înțeles.
Mulţumesc frumos.
Cu respect