Hai sa incep cu concluzia. Caci, va stiu doar, multi dintre voi citesc doar primele randuri din ce scriu io aici :) Deci Toyota Aygo a fost o surpriza pentru mine.
Una placuta. Pentru ca, inca dinainte de a ma urca in ea pentru a face un drum de 300 km dus – 300 km intors, ma uitam la minuscula tablarie cu 4 roti din fata mea si ma intrebam cum dracu reusesc io sa ajung astazi unde vrea cu ascutitoarea asta?
Intru in masina. Eu, la 1,83 si niste 90 si ceva de kile, imping scaunul soferului pana in bancheta din spate. Pornesc motorul, face ca un Diesel. Dar, de fapt este pe benzina. Si plec.
Vaaaaai, da’ ce zgomotasa e… Cutia de viteze nu e cea mai exceptionala din lume. Ba chiar enervanta pe anumite locuri, mai ales daca esti genul sportiv: merge greu, agatza unele viteze iar de cateva ori asteptati-va ca, in plina turatie, sa va sara din viteza. Motorasul e mare surpriza. Pentru ca o „bricheta” de asta de 1000 scoate foarte bine cei 60 de cai putere.
Evident ca e o masina de oras. Pentru ca la parcari si la strecurari nu ai nici o problema. Dar la drum lung e cam inconfortabila. Plus ca daca ai ghinionul sa sufle un pic si vantul atunci senzatiile pe care ti le da nu sunt cele mai interesane. Stabilitatea e relativ buna pentru cat e de… ascutitoare masina.
Una peste alta, Toyota Aygo a fost pentru mine o surpriza placuta. Si daca as fi fan de ascutitori de astea mici as lua-o in calcul, mai ales avand in vedere ca pretul ei pleaca de la 8000 si ajunge un pic peste 10.000 de euro.
9 thoughts on “Surpriza placuta numita Toyota Aygo”
e o cutie ridicola si punct. :D
Hahaha, ascutitori! :)) Asa fac japonezii masinile, inca pentru export sunt mai spatioase. Daca ai vedea in ce cutiute de chibrituri circula ei…E drept insa ca au strazile foarte foarte inguste, lipsa de spatiu este o problema reala acolo, toate trebuie donwsized: case, masini, supermarketuri, etc. In schimb isi pun n gadgeturi pe masini :))
Mai bun Matizul meu… :)
asiaticii continua sa se ridice.
O noua versiune de Tico by Toyota dar unde e surpriza?
@Ionut, Marius
apoi no, daca voi circulati numai in jaguare, io ce sa mai zic…
eu nu sunt de nivelul asta, io ma dau din cand in cand cu aygo…
@Misaki @Aurica
sunt buni, mai, da-i dracu :D
pe ce pun mana le iese
Eu detin fratele geaman adica un Peugeot 107 . Este masina ideala pentru oras si o masina decenta pentru 2 persoane .
Pot doar sa corectez ca are aproape 70 de cai adica 68. adica mai mult decat scoate un logan de 1,4 …
Masina este geniala ! :) Eu: 1.92 100Kg … si incap !
Pentru posesorii de Jaguar clar nu este o optiune ! >:)
Si eu detin fratele 107 si pot sa va spun ca mere si prin afara orasului. Am fost in concediu cu ea, in vara asta, io(185 cm), nevasta-mea(175cm) si ala micu(75cm), cam vreo 5000 de kilometri din care 3500 pe autostrada. Merge buburuza pana pe la 160.
La intoarecre am condus 23 ore incontinuu cu pauze de tigara. Am fost cu ea la revizie, n-are nimic.
P.S. Pe autostrada am vazut mai multe de-astea, matizuri, puntouri si fieste mici decat jaguare.
Pingback: Mă pregătesc de primul drive test oficial » Chinezu - Un chinez ca tot romanu'