11.12.2016

Mai usor cu new media la posturile publice

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Interesanta comunicarea facuta de Comisia Europeana: Investitiile in new-media facute de posturile publice vor trebui supuse unor evaluari prealabile, astfel incat sa fie asigurat un echilibru sanatos intre competitorii publici si privati din piata media.

Asta pentru ca serviciile publice de radiodifuziune din Europa percep anual peste 22 de miliarde de euro din taxele de licenta sau ca ajutor guvernamental direct, situandu-se astfel pe locul trei in randul beneficiarilor de ajutoare de stat, dupa agricultura si companiile din sectorul transporturilor, conform datelor executivului european.

Sursa: Euractiv

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Nu stiu ce am, poate ca imbatranesc, dar Wimbledonul de anul asta imi place de foioioioi

Si eu sunt o cioara. Si eu vreau sa zbor…

Niciun comentariu încă

  1. sâmbătă, 4 iulie 2009, 16:56

    Niciun deranj pe partea asta. Nu stiu daca/ce fonduri au luat si nici nu tin sa stiu, cert e ca nr. celor care le utilizeaza in frumoasa noastra tara (media publice plus private la un loc) e undeva sub 5.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *