02.12.2016

Adevărul despre RoTweetMeet 2

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Adevărul în sensul că acum chiar scriu serios despre ce a fost acolo versus caterinca olografică pe care am prestat-o ieri din lipsă de timp. Pentru că altfel, evident, sunt de-a dreptul einsteinian de departe de adevăr, indiferent despre ce adevăr e vorba…

Aşadar, felicitări @alinzainescu şi @drnovac pentru organizare. Indiferent ce zic unii şi alţii, io sper să vă ţină năravul şi să mai faceţi de astea pentru că şi cei care zic una şi alta abia aşteaptă să participe la aşa ceva.

Mi-a plăcut ca iniţiativă pentru că s-a vrut o agregare (este că e mişto f0losit aici termenul?) de oameni din online şi oameni de la agenţii. E bine că se încearcă aşa ceva pentru că, aşa cum văd io lucrurile, în momentul ăsta este o prăpăstiuţă între cele doua categorii. În sensul că lumea onlineului românesc îi acuză pe cei din agenţii că nu înţeleg imensul potenţial său potenţial şi nu bagă banii clienţilor, iar agenţiile cer, cumva, oamenilor din online să îşi „vândă produsul” mai bine către agenţii şi, implicit, către clienţii lor. Aşa că astfel de adunări chiar pot fi benefice. Nu din prima, că doar orgoliile şi interesele sunt şi de o parte şi de alta uneori chiar enorme. Dar încet încet, şi numai cu astfel de întâlniri, lucrurile se vor aşeza.

Bun. Din prezentări am înţeles aşa:
@dragosroua a avut o prezentare beton despre cauzele pentru care se foloseşte twitterul. Adică, pe scurt: search, promovare, informare.
@bobbyvoicu ne-a povestit despre nişte tooluri mişto legate de twitter, dintre care tweetdeck l-am şi pus în aplicare şi e beton. Plus twuffer, tweetlater, twist şi urlurile scurte bit.ly şi SP2.r0.
@calinfusu, cum îl ştim, a dat înainte cu neogen (şi zău că are perfectă dreptate să facă ce face) şi a făcut o comparaţie interesantă între o reţea socială şi un oraş.
@bmwro aka Alex Şeremet mi-a plăcut cel mai tare. În primul rând pentru că abia acum l-am cunoscut şi în al doilea rând este extrem de reconfortant să vezi oameni din corporaţii care nu numai că înţeleg despre ce vorbesc, dar chiar şi sunt proactivi pe zona asta.
@tudorg de la Microsoft România a sintetizat strategia lor în ceea ce priveşte social media: is not a campaign is a commitment.
@alinzainescu ne-a spus despre succesul Status Pimp datorat şi twitterului.
@drnovac a vorbit despre credibilitatea social media şi despre faptul că profilul utilizatorului de twitter se suprapune cu cel al utilizatorului de metropotam.

Cam atât. Pentru conformitate @chinezu.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Blogger Relations Survey

Marele ziar Adevărul a procedat fix ca un blogger de duzină

Niciun comentariu încă

  1. vintagedresser
    joi, 2 iulie 2009, 12:52

    ARUNCA O PRIVIRE AICI : http://vintagedresser.wordpress.com

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *