07.12.2016

Vă provoc să vă daţi ştiinţa pe faţă: se pot aduce consumatori de offline în online?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mai pe şleau: îi putem aduce pe siteurile noastre pe cei care consumă exclusiv presă tradiţională (scrisă, radio, tv)?

Şi dacă da, cum?

Şi dacă da şi dacă cum, merită efortul dpdv al costurilor vs return?

Vă întreb pentru că eu am avut 2 tentative (de test şi ca să dau singur cu capul de perete, că altfel nu mă învăţ minte, dar măcar ştiu şi recunosc asta) şi rezultatele au fost de-a dreptul ridicole…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Câteva motive pentru care mie îmi place atât de mult onlineul ăsta răblăgit

Care vine mâine la o bere, dar numai după IRB Nations Cup?

Niciun comentariu încă

  1. luni, 15 iunie 2009, 11:28

    din experienta mea:
    radio – daca faci concurs si ii prinzi cand sunt la birou/acasa.
    tv – doar agresiv sau cu un spot cat de cat ok sau un brand de care au mai auzit
    ziare – no way. poate daca ai pe prima pagina timp de 1 an reclama da si sunt cititori fideli. altfel conversia e f aproape de zero la ziare cu tiraj mare.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 15 iunie 2009, 11:46

    Din principiu, cel mai usor si natural e sa aduci utilizatorii din online in online si din offline in offline, asta nu inseamna ca nu se poate si invers, si ca nu pot fi ocazii cu roi mai bun si in afara situatiei naturale.

    Insa pentru a-i aduce in online trebuie sa le dai un motiv al naibii de bun sa intre pe internet pentru tine. A se citi mecanism dedicat, sau mai multe mecanisme…

    Altfel spus, daca in online ii mai atragi cu o campanie mai simpla, hai pe site-ul meu si-ti dau o acadea, in offline ai o piedica mult mai mare, pt ca tre sa-l duci pe net cu un anume scop sau sa-si aduca aminte cand intra ce l-ai rugat…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. turnofftheglory
    luni, 15 iunie 2009, 12:15

    Draga chinezule, toti cei din online vin din offline.
    Problema apare cand ai 15 000 de cititori de hartie si 50 000 de unici si faci un calcul contabilicesc si zici, satrecem tot pe online si o sa avem 65 000 pe online, mai ieftin si mai bine. In aceasta situatie cei din online se injumatatesc pentru ca ei gusta si, si.
    Strategia consta in a iti intelege paleta si ce cum si in ce fel. In plus acelasi mesaj si acelasi produs si off si on nu ajuta. In plus structura celui offline e diferita de internaut. Asa ca nu unifici produsele ca sa iti maresti marketul ci iti cauti punctele slabe si punctele tari din ambele zone, muncesti la ele.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. luni, 15 iunie 2009, 12:41

    bai, dar asta se intampla de nu stiu cand in presa romaneasca, oamenii vin din ce in ce mai multi pe site-urile de stiri si ignora mediul traditional. am si dovezi via BRAT/SATI.

    trecand peste, cred ca-s foarte putini oameni ramasi cu acces la internet si care nu se informeaza din mediul respectiv. chit ca nu citesc bloguri, un hotnews tot mai baga.

    daca au acces la internet si prefera sa-si citeasca stirile din print, p-aia n-ai cum sa-i schimbi, sincer. la radio sau la tv nu poti sa-i scoti decat cu feature-uri „net-only”, dar intotdeauna o sa fie complementar informatiei primite prin traditional.

    asta e. sau pui porn.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. luni, 15 iunie 2009, 12:51

    toti consumatorii de online au venit din offline (:P) asa ca, dupa umila mea parere, de unde au venit 1.000, mai pot sa vina si restul de 99.000 .

    Trebuie vazut doar ce i-a atras pe cei 1.000 de prima data, sau ce au ei deosebit fata de ceilalti. In mod sigur, in cei ne-adusi inca in online exista grupuri mai mari sau mai mici, care au interese comune, ce pot fi atinse mai usor intr-un mediu precum Internetul (si care ofera avantaje precum rapiditate, interactivitate, etc).

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. luni, 15 iunie 2009, 13:08

    Simplu: cu Luger-ul la tampla si cu mitraliera la coaste. Ein Zwei Drei Samurai.

    Chaaansooon d’amooouuurrrr. Ra-ta-ta-TA-TA.

    :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *