10.12.2016

Antena 1 – minuscul tratat despre cum să îi tratezi pe cei care cumpără spaţiu publicitar

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Aseara. Să-i spunem, cu jena de rigoare, derbyul lu’ Mitică, Rapid – Steaua. Meciul, cum să vă spun, mai bine nu povestim. Către finalul primul mitan (oai, ce îmi place cuvântul ăsta), comentatorii au început cu neşte treburi: „în pauză vă recomandăm să daţi pe GSP TV, pentru comentarii, interviuri bla bla bla”.

Adică, tradus suav, „lăsaţi, băi, fraţi microbişti, reclamele celor care au plătit să le difuzeze pe Antena 1 în pauza meciului ca să ne primim şi noi salariile, că mai mişto e ce se întâmplă pe GSP TV”. Ce miştoooooooo…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Cine vrea să se uite în gură la Năstase?

Raport despre piticu' cu Excel

Niciun comentariu încă

  1. luni, 10 noiembrie 2008, 10:25

    atata timp cat cei care platesc nu vor reactiona, ce le pasa? timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim. ia sa vezi daca si-ar retrage astia reclamele din calupul dintre meciuri cum ar incepe cu promovari intense ale pauzei:))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 10 noiembrie 2008, 10:41

    Nu e prima dată.

    Eu cred că nici advertiserilor nu le pasă. Ei au buget de marketing de copt. Şi s-or fi înţeles să le „lase” minutu’ mai ieftin. Oricum se ştie că publicitatea la TV n-are aproape niciun efect.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 10 noiembrie 2008, 13:49

    @offtopic. Chinezu, iti dau link la un clip cu o pitica vorbareatza si simpatica foc. E incredibil ce inventeaza ea acolo.

    (si poate ne faci un video si cu pitica ta:)…)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *