03.12.2016

Puterea blogurilor

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Daca 2007 a fost anul in care mass-media a descoperit blogurile, 2008 va ramane un alt moment de referinta, acela in care companiile si-au indreptat atentia si bugetele catre bloguri. Revista Biz propune in acest numar o incursiune in culisele celor mai cunoscute campanii derulate pe bloguri si profilul bloggerilor celor mai apreciati de oamenii de marketing din Romania.

Un sondaj online realizat de Biz in randul oamenilor de marketing si PR din Romania a identificat avantajele blogurilor ca instrumente de comunicare si promovare, noutatea acestui mediu fiind cel mai important atu. De asemenea, daca in mod normal un client ar alege un site cu trafic mare, in cazul blogurilor, respondentii Biz tin cont de calitatea audientei inregistrate, urmata de tematica dezvoltata in posturi, care trebuie sa fie apropiata de specificul companiei. 75% dintre cei chestionati au declarat ca nu au comunicat pana acum in zona blogurilor, dar si mai important este ca 64% dintre ei intentioneaza sa demareze campanii de promovare in blogosfera. Revista Biz prezinta in numarul curent modalitatile prin care blogurile pot fi integrate intr-o campanie de comunicare, sfaturile specialistilor pentru implicarea autorilor in promovarea unui brand si zece dintre cei mai apreciati bloggeri in randul oamenilor de marketing si comunicare.

www.revistabiz.ro

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

BBC înghite SRR? Sau viţeversa?

Cum să fentăm taxa de poluare…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *