11.12.2016

Bărbat sau femeie?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mă deranjează manifestările de genul Gayfest exact cât mă deranjează protestele celor pe care îi deranjează Gayfest. Adică fix deloc. E dreptul tuturor să se exprime cum vor şi pro sau împotriva a ce vor exact cum de dreptul meu să nu mă intereseze.

Totuşi, există momente în care se ajunge în situaţii enervanto-caraghioase. Ca şi cea din filmul de mai jos. Adică avem un el sau o ea (de aici şi întrebarea din titlu) care militează împotriva homosexualilor şi, deci, pe cale de consecinţă, pentru o diferenţiere clară şi fără echivoc între femeie şi bărbat. Motivele religioase pe care le debitează mă lasă incredibil de rece.

Revin la misogina (poate), discriminatoria (sigur) şi de prost gust (discutabil) întrebare: E bărbat sau femeie personajul care ne explică de ce nu sunt buni homosexualii şi ca femeia trebuie să fie femeie şi bărbatul bărbat?

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Pe Geoană îl doare rău la Oprescu

România aşa cum este ea însuşişi…

Niciun comentariu încă

  1. marți, 20 mai 2008, 11:13

    Hai mai, ca se vede clar ca-i barbat… sunt curios de ce i-au luat interviu chiar lui? au avut aceeasi nedumerire si au vrut sa fie siguri? in legatura cu subiectul, toleranta la romani e sublima dar exista doar in cantitati insuficiente… facuse CPB un experiment cu un filmulet si daduse cu minus

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. marți, 20 mai 2008, 11:36

    Foarte frumos. Biserica ortodoxa in marsh anti-gay. Altceva?

    Aporpo, tipa aia era ragusita rau.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. marți, 20 mai 2008, 11:40

    Bravo! Aplauze pentru curajul nebanuit si civismul dlui China! Ne batem joc de o persoana, facem misto…China, de regula de aur „ce tie nu iti place altuia nu face”, ai auzit? Se pare ca nu. Curajul asta este de doi bani. Dl respectiv este unul din organizatorii marsului pentru normalitate. Sa zicem ca nu te intereseaza marsurile si festivalurile. Dar asta, poate, pentru ca nu stii despre ce e vorba. Asa zisa comunitate Gay vrea sa aiba prin lege dreptul la casatorie si la adoptii de copii. Cei care au mers la mars, printre care se numara si sussemnatul, sustin familia si casatoria ca normalitate, si nu ca o practica devianta. Aceasta miza este una de tip concret. Ea va afecta societatea in care traim profund. Inclusiv copii nostri. Inclusiv educatia. Acolo unde s-a acceptat parteneriatul civil al gay-ilor, la scoala se predau „povesti” cu tata si cu tata, cu mama si cu mama. In Scotia, in institutiile publice, e INTERZIS sa se scrie „tata si mama”, ca sa nu fie jigniti homosexualii. Aceasta este lumea pe care ne-o pregatesc altii. Si asta este inconstienta de care noi dam dovada, pare-se. E usor, in conditiile in care organizatiile homosexualilor sunt pe val, au instiutiile europene in sprijinul lor, sa arunci si tu o flegma peste mana de oameni care mai vor (inca) sa traiasca intr-o lume normala.

    Imi racesc gura pentru ca eu am crezut, initial, ca omul China este cineva care gandeste mai mult decat altii mari si tari in blogosfera.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. marți, 20 mai 2008, 11:43

    bre Johnnie, ti-ai luat medicamentele inainte sau dupa mars, ca te vad stresat

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. marți, 20 mai 2008, 12:03

    Arhi, multumesc.

    Cat despre stres, nu e vorba de asta, ci de o dezamagire fata de acest articol scris de China. A fi dezamagit e o reactie omeneasca, fireasca, vezi – normala.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. marți, 20 mai 2008, 12:07

    Ionut B.:
    nu fii dezamagit
    ca nu ai motive
    nu gandesc mai mult decat mi-e de ajuns sa nu imi pese ca te-am dezamagit
    doamne ajuta

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. marți, 20 mai 2008, 12:07

    @Ionut
    Si atunci cine reprezinta normalitatea? Cei care umbla in sutana si cu glas mieros canta Hristos a inviat din morti in timp ce gandesc in sinea lor „God hates gay people”?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. marți, 20 mai 2008, 12:22

    Ionut, si tu ai dreptate, e alarmant ce se intampla, societatea se degradeaza tot mai mult, iar noi ne pastram spiritul sarcastic nealterat – ridicam cinismul la rang de religie – si suntem salvati, nu?

    Sunt de acord ca modalitatea propusa de fetele bisericoase e lipsita de tact, ba chiar groteasca, dar nici bascalia damboviteana – nu se incadreaza in spectrul spiritual…

    Contrariat si duplicitar, in final adopt o parte din atitudinea domnului Chinezu’ si anume, ma deranjeaza la fel de mult si una si alta…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. marți, 20 mai 2008, 12:22

    Darius, daca ai fi urmarit reportajele, ai fi vazut ca un parinte a afirmat ca marsul nu este impotriva homosexualilor ca oameni, ci impotriva homosexualitatii pt. ca e pacat, si inca unul grav. Si asta a fost ideea marsului, si asta gandeste orice credincios – e vorba despre o practica, de un obicei, care din punctul nostru de vedere e deviant si dezonoreaza omul.

    Iata exemplu – suntem iritati si banuim ipocirizie si extremism la altii, fara macar sa verficam un pic stirile. Macar atata lucru sa facem, sa verificam prejudecatile noastre. Nu toti oamenii sunt ticalosi, nu toti preotii sunt „mierosi”.

    China – dezamagirea, repet, era un lucru uman, nu trebuie sa iti pese daca nu vrei. Scuze daca am fost mai dur in exprimare, am facut-o pentru ca…imi pasa, dar asta e alegerea mea, nu implica reciprocitate.:) Doamne, ajuta!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. marți, 20 mai 2008, 12:30

    Ionut B.:
    din punctul meu de vedere tot e bine ca pui suflet in chestiuni de astea de suflet
    nu ca mine care pun suflet in chestiuni care nu sunt de suflet
    cum ar fi aplecarea nefireasca si pidosnica pe care o exercit inspre politica
    stii tu, faza cu suma pacatelor…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. marți, 20 mai 2008, 13:30

    @Ionut
    Vorbesti de prejudecati, iar chiar tu dai dovada de gandire influentata de prejudecati. Homosexualitatea nu este o practica. Atat vreau sa-ti spun. Ce intelegi e parte a doua.

    Si apropo, ambele manifestari mi se par grotesti. Nu tin cu niciuna. Si am apropiati preoti pe de o parte si homosexuali pe de alta, si – cei pe care ii cunosc – sunt oameni extraordinari. E atat de simplu sa aruncam cu pareri cand nu stim EFECTIV ce se intampla.

    Iar irlandezii au probleme grave daca evita sa spuna „mama si tata”, la fel cum au probleme si americanii ca evita sa spuna „Christmas”. Exemplele astea doua arata ca si ei uita ce inseamna democratie, precum si cei amintiti in articolul de mai sus au uitat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. marți, 20 mai 2008, 13:57

    Ce importanţă mai are? Îşi manifestă omul indignarea? Perfect! Şi-au scos popii şfeştocul la aer? Şi l-au scos! Au bifat idioţii ăia care nu pot fără să-şi urle sexualitatea pe străzi o nouă dovadă de „intoleranţă” a ortodoxiei? Au bifat! Dacă toată lumea e fericită, de ce n-aş fi şi eu fericit? Motive n-am, când vezi atâta prostie, dar aşa, în principiu, parcă aş fi… Că vorba aia: în principu avem de toate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. marți, 20 mai 2008, 15:09

    as vrea sa spun ca ma doare-n cur de paradele lor (ale tuturor) dar mi-e ca o sa fiu inteles pe dos. pardon.
    cateva puncte:
    homosexulitatea nu poate exista fara homosexuali, deci o lupta impotriva ei e o lupta impotriva oamenilor care practica acest stil de viata, care nu-i o practica. deci cine spune ca nu militeza impotriva homosexualilor ori nu stie ce vorbeste ori incearca sa-i prosteasca pe aia mai creduli. e (extrapoland, fireste) ca si cum ai spune ca detesti canibalismul dar nu ai nimic cu canibalii
    puteti sa ma considerati retardat din punct de vedere social, dar nici sa ma picati cu ceara nu o sa pot crede ca doi tati inseamna „firesc” si normal”. doua mame insa, nu mi-ar ajunge nici pe o masea (da, stiu , am fost magar acum, pacatu-i tot pacat, fie ca te culci cu doi tati fie ca te culci cu doua mame, dar un heterosexual convins va aprecia mereu mamele)
    nu mi se pare normal sa pui fierul rosu pe homosexuali. am amici gay in prezenta carora nu simt nicio strangere de inima, nu am jena si nici nu ma inspaimanta gandul ca am putea ramane blocati in lift, sexualitatea mea e bine definita. dar le spun si lor, ca si voua:trai in comun e una, casatorie e alta.
    toata istoria pe care o cunoastem s-a facut pe piatra care se cheama familie. care familie e facuta din barbat si femeie. tot asa cum dumnezeu ne-a dat canini pentru ca nu a intentionat sa devenim vegetarieni, tot asa a facut doua sexe pentru inmultirea oamenilor. acum, putem alege sa nu consumam cane, putem alege sa ne iubim prin dos dar nu putem renunta la canini spunand ca e normal sa fim fara ei din moment ce nu mai mancam mistretul cu colti de argint, si nu putem avea pretentia sa formam familii dupa cum ne taie sexul. scopul (dupa mintea mea cea inapoiata) familiei e procreerea nu sexul. sex poti avea si fara familie, si inca mai de calitate(de la televizor stiu, asta-i alta diversiune). pentru urmasi de calitate e nevoie insa de familie, de echilibru, de mama si tata, de ying si yang.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. marți, 20 mai 2008, 15:36

    Comentariul lui Hadean mi se pare extraordinar de echilibrat si corect.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. marți, 20 mai 2008, 15:53

    E bine sa faci filosofie cand te pricepi la asa ceva. Pana una alta, nu s-a manifestat impotriva cuiva anume, nu au fost scandate lozinci impotriva unor ONG-uri, pe scurt, nu a fost vizat nimeni nominal. In rest, sunt vorbe aruncate din resturi de inteligente sumar cultivate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. marți, 20 mai 2008, 16:36

    bă, mă laşi?pardon.domnu’, mă lăsaţi cu prostiile astea? cum adică nu s-a manifestat împotriva nimănui?atunci de ce ieşiră în stradă? aşa, la plimbare şi rugă din mers? au ce, sunt fraier eu? poate sunt, dar nu-mi place să mi se scoată ochii cu asta:-) nici ipocrizia nu-mi place. era mult mai cinstit să spună „nu ne plac pidosnicii, la gheena cu ei”. astea cu „manifestăm preventiv” nu ţin la mine. şi mi-e totuna dacă în fruntea coloanei e unul cu crucea şi cădelniţa sau unul cu portretul lui corneliu zelea codreanu, pe cuvânt.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. murphy
    miercuri, 21 mai 2008, 02:37

    in aceasta atmosfera inalta as adauga si eu un banc de care tocmai mi-am amintit; probabil il stiti ca e vechi, da e pe tema
    bula vine plangand de la scoala; il intreaba „mama” si „tata” care-i baiu; el ca rid copii de el ca e din familie unisex (ha! ce termen misto); a doua zi la scoala copii rid de bula ca de obicei; bula catre ei: o zis mama si tata ca sa le #@? #@?
    mnoa

    in rest, astept un mars al bisericii ortodoxe impotriva minciunii (cica e pacat de moarte; alealalte cum or fi?), impotriva preotilor securisti, etc; si poate niste biserici inapoi, ca am inteles ca le-a dat tariceanu pamant astazi de nu stiu ce sa faca cu el… dup-aia povestim si cu celula de baza

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  18. miercuri, 21 mai 2008, 08:48

    chinezutule, si pana la urma ce e, ca nici eu nu m-am prins?!!
    extrema. si unii si altii. nici astia nu sunt mai buni ca ceilalti!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  19. miercuri, 21 mai 2008, 19:19

    As vrea sa vad preotii intr-un mars anti-crime; crime vezi mai des la tv decat gay, parade gay, orice gay. Sau homosexualitatea e mai pacatoasa decat crima?
    Anyway, cam efeminat tipul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *