10.12.2016

Când reclamele sunt crâmpeie din realitate

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Crâmpeie. Ce mişto e cuvântul ăsta. Şi de când nu l-am mai folosit…

În fine. Despre altceva e vorba în propoziţie. Despre o reclamă la Axion care prezintă realitatea care este.

Zice el: Cred că ai ars cam tare tocăniţa.

Zicea ea: Cred că ar trebui să ştii că Axion e cel mai tare bla bla bla…

O demonstraţie elocventă despre cum un El zice ceva şi despre cum Ea îi explică exact altceva şi tot El iese ca e papagal…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Arareori comentez pe bloguri…

Românii îşi cumpăra arme nu castraveţi din Bulgaria

Niciun comentariu încă

  1. miercuri, 30 aprilie 2008, 09:34

    e un exemplu clasic de abatere a atenţiei de la problema reală, exact ca în politică:-)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *