08.12.2016

Ce mă enervează cel mai mult în publicitatea românească

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Reclame de genul celei de mai jos. Făcute şi pentru Bangladesh şi pentru Mauritania şi pentru România. Personal nu mă coafează deloc aşa ceva. Adică, sigur, call me chinezu, dar dacă tot faci jdemilioane de euro de pe români, fă-le, tată, o reclamă în limba lor, nu te zgârci ca un butic amârât din Poienile de sub Munte…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce vrăji a mai făcut presa românească

B1 TV se comportă admirabil cu Corneliu Vadim Tudor

Niciun comentariu încă

  1. miercuri, 16 aprilie 2008, 09:08

    korekt

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. miercuri, 16 aprilie 2008, 09:10

    pe de altă parte, e destul de primejdios să-i laşi pe români să facă treaba asta. cu puţine excepţii, producţiile româneşti sunt de-a dreptul imbecile (nu mai imbecile decât exemplul tău, e adevărat).iară limba pre care o cunosc copywriterii şi pe care o folosesc crezând că-i română, ei bine..nu prea e. mai avem mult până departe…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. miercuri, 16 aprilie 2008, 10:23

    ma bucur ca a mai observat cineva…si mie mi se pare jalnic…sa tragi niste voci si gata frate avem reclama si in romana pacat ca gura celor pe care-i vedem da rateuri

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *