08.12.2016

Bechtel – dezamăgirea continuă… Cu PRul aferent.

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Vă aduceţi aminte de ce super subiect a fost Bechtel în campania din 2004? Cu revolta populară peste care sufla cu sârg pentru eternă aţâţare Băsescu? Că de ce costa autostrada aia 250 de milioane de euro, că câta şpagă s-a dat la Guvern, cu tainul aferent. Nici nu mai are rost să spunem că, de ceva vreme încoace, costul susnumitei autostrăzi a crescut precum creşte Făt Frumos în poveştile noastre populare, deci cam de vreo 4, 5 ori. Creşte costul dar kilometrul de autostradă Bechtel putem să îl măsurăm cu liniarul de şcolar din ghiozdanul fiului meu.

Dar nu cu prostiile de mai sus risc să vă plictisesc. Ci cu ce zice directorul de comunicare al Bechtel, Bogdan Sgârcitu, în Ziarul Financiar de azi, lucru care mă face să îmi derulez nestingherit dezamăgirea şi plictisul pentru acest brand naţional Bechtel. Deci eşti director de comunicare la ditai compania, care a fost subiect de criză mai ceva ca păsărica televizată băsesciană, deci se presupune că eşti mega-profesionist.

În general, de la profesionişti se aşteaptă, nici mai mult, nici mai puţin decât să fie profesionişti. Una din regulile de abecedar ale meseriei spune că nu trebuie să asociezi, în mesajul pe care îl transmiţi, imaginea companiei pe care o reprezinţi cu aspecte negative. Aestea fiind spuse, cităm din domnu şef de comunicare de la Bechtel, cu firava rugăminte de a vă imagina voi alte n la puterea b modalităţi de a transmite acelaşi lucru, dar în registru pozitiv:

„Din păcate am lucrat în mod ineficient pe unde s-a putut tocmai bla bla bla…”.

„Nu putem continua lucrările dacă nu avem descărcări de sarcină bla bla bla…”

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Bogdan Olteanu face din ce în ce mai des apel la Dumnezeu

PRO TV militează pentru pedeapsa cu moartea

Niciun comentariu încă

  1. joi, 14 februarie 2008, 13:45

    Nene Chinez, pai treaba e simpla. Io cred ca de fapt buba e muuult mai mare la interior. Asa ca alegerea a fost facuta dupa considerentul:
    HAI SA NU ZICEM CA NU E „BUBA”, CA SIGUR SE VA GASI UNUL CARE SA SCORMONEASCA! ASA CA HAI SA SPUNEM CA E „BUBA”, DAR E MICA!
    Logic ce zic eu? Sau gresesc undeva?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *