08.12.2016

Orban ăsta e un fel de Băsescu. Mai mic, mai chitarist şi cu alcoolemia mai mare

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Update: Orban ne spune că şi el este om. Nu a zis nimeni că nu este. Şi, din câte îmi spune lumea, e chiar un om fain. Ideea e, însă, că s-a dat cu maşina pe lângă lege. Ceea ce nu e fain deloc. Iar a motiva faptul că nu ai anunţat mai repede la poliţie accidentul pentru că supervizai acţiunea de dezăpezire e chiar jignitor.

Later edit: Şoferul ca şoferul. Ne explică pe lege cât de penal ar fi trebuit să fie Orban.

Din start trebuie să-l aplaud în picioare pe Gramos, cel care a dat primul ştirea. Preluată pe larg în Cotidianul.

Orban a cam fost, la intevale regulate, cam gherţoi. Să ne aducem aminte de declaraţia lui despre femei şi politică şi case closed. Acum, cu accidentul de mai pe seară, ne dovedeşte că este, într-adevăr, un mare gherţoi. Cam ca şi Băsescu pe spinarea căruia şi-a clădit cariera politică în ultimele luni în PNL.

Şi cum îl mai făcea Orban al nostru pe marinarul şef. În câte şi mai câte feluri. De stăteau liberalii şi aplaudau şi ziceau „Ludovice, eşti cel mai tare!”. Şi apoi l-au votat vicepreşedinte. Ca un fel de premiu pentru că l-a compostat pe Băsescu de fiecare dată când avea sau nu avea motiv.

Şi totuşi… Şpriţul prelungit al lui Băsescu cu Becali, după care s-a urcat la volan, este o mică limonadă pe lângă isprava Orbanului. Vreţi să ziceţi că nu s-a dovedit că Ludovicul era sub influenţa alcoolului? Dar ce, la Băsescu s-a dovedit cumva? Şi l-a spurcat Orban atunci de parcă marinarul era beţivul şef al emisferei nordice şi al trei sferturi din cea sudică plus Groelanda.

E o ironie, trebuie să recunoaşteţi. Să ajungi mare în PNL spurcând gherţoismele lui Băsescu. Şi apoi să ajungi să fii mai gherţoi ca Băsescu.

Bre, Ludovice, ia pune mâna pe chitară şi bagă ceva de genul „Diseară să nu m-aştepti că nu n-am să vin/Întâi fac accidentul şi apoi spun că nu am pus gura pe vin…”.

Mai trebuie să menţionez cumva că Ludovic Orban este ministrul Transporturilor din România, ţara unde unora ca el nu li se poate întâmpla nimic?

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Despre ce va vorbi Băsescu la TVR 1?

Mândria de a fi hoţ român

Niciun comentariu încă

  1. marți, 18 decembrie 2007, 07:15

    Eu îl simpatizez pe domnul Orban. Dar, trebuie, totuşi, să fim atenţi şi, când vorbim despre cineva, să ţinem cont că-i tot beţiv ca noi… Aşa-i elegant! Dacă nici între noi nu e solidaritate, unde ajungem?…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. marți, 18 decembrie 2007, 10:19

    Aproape nici nu conteaza ca Orban nu mai bea de un an de zile. Da’ s-o fi reapucat subit in cinstea aparitiei pe blogul Gramosilor

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. marți, 18 decembrie 2007, 10:22

    Pai io pe Basescu l-am vazut la TV cum baga sampanie cu baietii de la Steaua. N-am vazut stirea, da’ e ceva asemanator cu orbanu’ ? Adicatelea, bause, sau doar iti dai matale cu presupusu’ ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. marți, 18 decembrie 2007, 10:24

    P.S. Uitai sa intreb cand si pentru cat i-a fost suspendat permisul lui Basescu dupa ce s-a suit matol, in vazul unei tari, la volan…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. chinezu
    marți, 18 decembrie 2007, 10:31

    Victor Ciutacu:
    orban a fost la fel de beat ca basescu si viceversa
    ca pe nici unul nu i-a controlat nimeni cu fiola
    deci
    ori amandoi au fost beti
    ori niciunul
    ori orban da si basescu nu
    ori basescu da si orban nu
    apoi cand lucrezi cu atatea variabile nici nu mai are rost ca nu mai bea orban de 1 an de zile
    amandoi s-au dat cu masina pe langa lege
    gradul de alcoolemie al fiecaruia e doar chestiune de interpretare
    exact ceea ce facem fiecare dintre noi
    daca le baga fiola in gura la amandoi nu mai interpretam nimic
    eventual alcoolemia dovedita pe tester
    asa zicem fiecare ce vrem
    si e chiar misto…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. marți, 18 decembrie 2007, 10:41

    :) Frumoasa argumentatie. In spiritul ei pot sa spun ca Chinezu a luat bani de la PD sa atace pe PNL. Nu l-am vazut cu banii in mana, dar la fel nici pe Orban baut. Despre Orban se pare ca exista informatii ca nu mai bea de vreun an. Despre Chinezu exista informatii cum ca manaca, bea (apa cel putin :)), si cum toate in ziua de azi sunt pe bani, rezulta fara putinta de tagada adevarul afirmatiei de mai sus. Ironic nu ? Ba nu, impartial :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. chinezu
    marți, 18 decembrie 2007, 10:49

    Combo:
    frateeeeeeeeeeee
    a trebuit sa iau pixul si hartia sa iti urmaresc argumentatia :D
    ai perfecta dreptate in ce spui
    doar o singura precizare
    cand o sa ajung io sa iau bani de la pd pentru indiferent ce atunci sa stii ca ceva nu mai functioneaza bine printre neuronii mei
    stii cum pd si-a pus in statut ca nu colaboreaza cu psd?
    asa si io in statutul meu propriu si personal mi-am pus ca nu colaborez ever ever cu pd
    deci la mine banul lor nu circula

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. marți, 18 decembrie 2007, 11:10

    :) Era doar un exemplu de cum a mers argumentatia ta. In felul asta poti sa demonstrezi orice. POate n-am inteles eu bine, deci sa detaliem ce aminteles eu. Tu spui ca e imoral ca Orban l-a atacat pe Basescu cand a plecat cu masina baut de la Golden Spritz, si ca el a facut acelasi lucru. Diferenta e ca eu pe Basescu l-am vazut la TV band sampanie, iar pe Orban nu. Mai mult, Ciutacu spune ca omul nu mai bea de un an de zile. Orban nu s-a dus la politie la vreme si are carnetul suspendat, si 5 puncte penalizare. Cazul lui Orban mi se pare un exemplu de asa da. A facut un accident, fara victime, legea spune ca trebuia declarat in 24 de ore. N-a facut-o, a primit ce spune legea ca trebuie sa primeasca. E o chestie de normalitate. Pe de alta parte, Basescu s-a indulcit la sarbatorirea calificarii echipei Steaua, a baut, si pe urma a plecat cu masina, bazandu-se pe faptul ca e presedinte si ca nu-l opreste nimeni. Ce concluzie trag eu de aici ? Ca ai facut o paralela incorecta intre 2 evenimente, ca sa-l pui intr-o lumina proasta pe Orban. Eu pot sa inteleg ca nu-l suporti pe Orban, nici mie nu-mi este foarte simpatic, dar sunt alte chestii reale de care te poti lega. In situatia asta de fata nu are nici o vina. Eventual ca nu e un sofer bun, fapt de care mi se falfaie, mie cel putin.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. chinezu
    marți, 18 decembrie 2007, 11:13

    Combo:
    mai fratie, ce ai tu cu mine de ma pui sa il apar pe basescu?
    de unde stii tu ca in paharul lui basescu era alcool?
    ca doar nu este un somalier de foioioioi care numai vede la televizir bautura si deja stie ce e…
    si intre noi fie vorba
    ma supara faza asta cu orban pentru ca mie chiar imi place individul
    in vreme ce basescu imi repugna catastrofal

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. marți, 18 decembrie 2007, 11:38

    :D Pai cine a inceput ? Mie tot mi se pare incorecta paralela ta, si am explicat de ce. Mie nu-mi place de Orban ca are aceiasi aroma ca Basescu. Unu umbla in camasa, celalat la costum, da canta la balalaica prin camine. Hai sa ne facem imagine de oameni din popor. Mars mah de aici. Vreau un cyborg care sa nu zambeasca niciodata in public, sa-si faca treaba, sa nu bea, sa nu fumeze, sa nu vorbeasca urat, si sa nu stiu cum il cheama, sa ma gandesc bravo bah , uite ce bine merge treaba. Ghertoi din astia la camasa in patratele, care canta la mandolina sa ma scuteasca. Imi aduc aminte de comunismul cu fata umana.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. chinezu
    marți, 18 decembrie 2007, 11:41

    Combo:
    no bun
    deci pace, pace intre cele doua personaje care este noi?
    am cazut de acord ca nu esti de acord cu mine?
    ca sa ne putem continua viata, nu de alta…:D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. marți, 18 decembrie 2007, 13:19

    Pentru ca am citit pe blog la Victor Ciutacu o chestie foarte stravezie ceva de genul ca Basescu a baut si el, uite ce se iau astia de Orban hai sa zic si eu ceva de subiectu’. Diferenta majora este dupa umila mea parere ca domnul ministru a facut un accident. Si cand faci un accident, parca esti verificat daca ai consumat bauturi alcoolice. Dar dupa 24 si de ore, nu cred ca l-a mai verificat cineva pe Orban ca oricum nu avea rost. De aici vine si suspiciunea ca a consumat alcool. Pentru ca eu nu vad alt motiv pentru parasirea locului accidentului si nrespectarea legii… singurul regret este ca Ludovic este fratele lui Leonard, un om pe care il admir si care stie ce inseamna respectul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. petcu
    marți, 18 decembrie 2007, 13:48

    ciutacule,

    nu-l omori, ma, pe basescu? Ar fi cel mai bine, poate ti-ai reveni si tu! Altfel, o sa ajungi sa spui ca vara mergem la schi si iarna la plaja.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. marți, 18 decembrie 2007, 14:33

    @Daniel: legea spune ca daca nu exista victime, fiecare din cei care au fost implicati in accident trebuie sa se duca la politie in 24 de ore de la eveniment sa declare. Parasirea locului accidentului reprezinta infractiune doar daca au fost victime, si in cazul in care parasirea nu s-a facut pentru transportarea victimelor la spital. Deci parerea ds. umila este gresita. Bine, acum asta e parerea mea. Mai putin umila :).

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. marți, 18 decembrie 2007, 14:53

    Orban a facut accident. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Remes e corupt. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Chiuariu e corupt si ii apara pe interlopi. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Pacaliciul e un incapabil. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Cioroianu e varza – a gafat de 1001 ori. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Min Educatiei e un cartofor. Da dar si Basescu a baut un sprit acum un an.
    Ati inteles : orice s-ar intampla in tara asta, cel mult mai mult conteaza ca Basescu a baut un sprit.
    Orice eveniment negativ, e un prilej de a ne aminti de faptul ca si Basescu a facut ceva.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. marți, 18 decembrie 2007, 14:54

    Art.79 – (1) Conducătorii de vehicule implicaţi într-un accident de circulaţie în urma căruia a rezultat numai avarierea vehiculelor şi/sau alte pagube materiale sunt obligaţi:
    a) să scoată imediat vehiculele în afara părţii carosabile ori, dacă starea vehiculelor nu permite acest lucru, să le deplaseze cât mai aproape de bordură sau acostament, semnalizându-le prezenţa;
    b) să se prezinte la unitatea de poliţie competentă pe raza căreia s-a produs accidentul în termen de cel mult 24 de ore de la producerea evenimentului pentru întocmirea documentelor de constatare.
    (2) Se exceptează de la obligaţiile prevăzute la alin.(1) lit.b):
    a) conducătorii vehiculelor care încheie o constatare amiabilă de accident, în condiţiile legii;
    b) conducătorul de vehicul care deţine o asigurare facultativă de avarii auto, iar accidentul de circulaţie a avut ca rezultat numai avarierea propriului vehicul.
    Ai si n-ai dreptate. Orban a facut totusi ceva pentru ca n-a declarat accidentul. Acum, ca au existat sau nu victime, Dumnezeu stie. Dar nu stiu ce ma face sa cred ca daca nu se auzea de accident, nu declara Orban vreodata ceva.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. marți, 18 decembrie 2007, 16:04

    @petcu: tu esti una dintre dovezile vii ca mama imbecililor e mereu gravida.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  18. @victor ciutacu
    miercuri, 19 decembrie 2007, 01:52

    VICTORAS, TU DE ATATA MERS FACI BATATURI IN PUMNI!

    BUZELE TALE AU LUAT FORMA DOSURILOR CELOR DIN PSD, PNL SI PC!

    DIN CAUZA PUPATURILOR,BUZELE TALE AU DEVENIT CEA MAI CAUTATA HARTIE IGIENICA!

    POATE DOAR GADEA SA TE MAI INTREACA!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  19. chinezu
    miercuri, 19 decembrie 2007, 06:52

    fratilor
    nu am moderat niciodata comentariile pe blogul meu
    si nu o sa o fac niciodata
    dar va rog sa fiti mai moderati
    e o rugaminte doar
    pe care puteti sa o acceptati sau nu
    dar v-as fi recunoscatori daca ati face-o

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  20. Valentin Stan
    miercuri, 19 decembrie 2007, 14:47

    nea Victoras, nu faci tu si amicii tai o emisiune la Felix TV sa demonstrezi tu stiinftiifc, in stil caracteristic, ca singurul vinovat de pacostea cazuta pe capul lui Orban e Basescu? ca doar ati facut atitea emisiuni in care ati incercat s afaceti albul negru si negrul alb, asa la comanda, deci una in plus sau in minus nu mai conteaza, oricum vorba cuiva de pe aici, aveti forma buzelor foarte bine mulata pe anumite buci; cit despre accident, despre Base se poate spune ca nu a facut nici un accident, despre Orban ca a facut; si legea zice ca nu trebuie sa parasesti locul accidnetului daca sint si victime; numai ca sintem in Romania, unde un ministru, mai ales daca e de la un anumit partid, ntrebuie aparat de anumiti analisti, numai ca i se faca in ciuda dictatorului de la Cotroceni (parca asta era obsesia celor de la Felix TV, ca am avea un dictator in devenire, refuzind insa sa vada realitatea, ca dictatorul e la Palatul Victoria, – latfel cum se explica sa condduci o tara cu 20% sustinere (si in Parlament si in electorat))?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *